Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo 16G
Autor Wiadomość
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-28, 00:16   Turbo 16G

to co musze pozmieniac zeby to ruszy?o(pompa,regulator paliwa itp,jakies w?zyki)? bo kurde t25 nie jedzie :roll:
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-03-28, 00:26   

pompe , regulator, wtryski , cos do sterowania wtryskami, wydech ( jesli nie masz jeszce zrobionego), wezyki tez :) przynajmniej niektore . mam promocje wiosenna na czesci , do zlotu zrobisz fure jeszce .
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-03-28, 00:53   

sprzeg?o :D
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-28, 09:07   

sprz?g?o, pomp? paliwa, i co? do sterowania silnikiem, apexi, maf, smt6, ecumster dowolne. no i wydech. to starczy, moje wtryski starczy?y do 1.3bara na 16g przy ci?nieniu paliwa 3bary przy 4barrach do 1,5bara do?adowania starcz?. intercooler by si? przyda? ale nawet seryjny styknie.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-28, 18:55   

SAMAEL napisał/a:
sprz?g?o, pomp? paliwa, i co? do sterowania silnikiem, apexi, maf, smt6, ecumster dowolne. no i wydech. to starczy, moje wtryski starczy?y do 1.3bara na 16g przy ci?nieniu paliwa 3bary przy 4barrach do 1,5bara do?adowania starcz?. intercooler by si? przyda? ale nawet seryjny styknie.

o kurcze ,sprz?g?o juz mam od kiepucziego ,czyli nie jest to plug &play :? ,seryjna pompa nie da rady?a gdybym zmeinil sam regulator na mocniejszy da rade smigac czy trzeba odrazu z grubej rury-czyli wydech ,komputer pompa
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-03-28, 23:01   

nie musisz .. ;) zobacz na auto Angelo ;) w sumie okresl sie ile chcesz miec na tej B16G ? Bo mozna miec zarowno 230KM a tez ponad 300 KM i w sumie od tego zalezy co musial bys wymienic :ksiadz:
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-03-28, 23:26   

wi?c o to chodzi.... mo?esz wrzuci? do serii i je?dzi? na 0,7bara wtedy nic nie potrzebujesz :lol2:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-29, 12:31   

SAMAEL napisał/a:
wi?c o to chodzi.... mo?esz wrzuci? do serii i je?dzi? na 0,7bara wtedy nic nie potrzebujesz :lol2:

a duza roznica jest na 0,7 w por?waniu do t25?tzn: czy warto wrzucac 16g aby duzo nie pompowa?- g??wnie chodzi o kase bo narazie bym mia? na same turbo
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-03-30, 20:43   

oczywiscie ze jest ;) 0,7 bara na T25 a na B16G to nie to samo ;)
 
 
sajmon1100 
mniejsza zielenina



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 164
Skąd: z gara?u
Wysłany: 2008-03-30, 23:49   

Brian napisał/a:
oczywiscie ze jest ;) 0,7 bara na T25 a na B16G to nie to samo ;)

a ile moze tak pi razy drzwi kuca :lol2: przybyc po samym zmianie turbo z t25 na 16G . z 20 koni bedzie?
_________________
Fuuuuck Fuel Economy
Ostatnio zmieniony przez sajmon1100 2008-03-30, 23:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-03-31, 08:27   

Nie koniecznie moze sie cos zmienic z mocy ale moze sie zmienic turbo lag i to jak bedzie sie wykrecal na obroty.
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-03-31, 13:43   

dokladnie wszystko zalezy jak to sie wystroi ;) T25 na pewno wkreca sie szybciej ale powyzej 5,5 tys/obr. dostaje zadyszki B16G jest wtedy w swoim zywiole :D :ksiadz:
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-03-31, 23:27   

sajmon1100, nic niestety nie bedzie plug & play .. wymienisz jedna czesc to druga sie wysra.. to jest tak jak zabawa w najslabsze ogniwo :hahaha: najlepiej ..celujesz optymalnie w dana moc i robisz mody ktore potrzebujesz, wtedy masz pewnosc ze bedzie dobrze .. :twisted:
 
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 12:25   

Witam, jestem nowy na tym forum i chcialem wszystkich pozdrowi? i przywitac, bylem 2 lata temu posiadaczem eclipse 1G GS z 93r :serduszka: odkupilem od kuzyna kt?ry przys?owiowo go zajechal i po roku wszystko wylaz?o razem z dwoma dzwonami i niestety musialem zblu?nic i oda? go na z?om z powodu jego tragicznego stanu ;( , mam jednak w planach (juz wkr?tce) zakupic Eclipse GST 2G :twisted:

Przy?anczajac sie do tematu chcialem zada? pytanie czy z dolo?eniem turbo 16g moge podniesc moc do 400 Hp i chodzi mi tylko o czesci zwiaz?ne z silnikiem + ECU co musial bym wymienic i na jakie, a co moge zostawi? w 4G63T 2G GST i czy zamiana g?owicy na 6 blot bardziej by sie nadawa?a do tego??


Prosz? o pomoc wiem ze najpier powinienem kupi? a potem sie pyta? ale bardzo mi zale?y na tych informacjiach, B?agam pom??cie :amen: :amen: :amen:
 
 
OrBiTaL 
gruba ryba
GaBBerMafia


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 406
Skąd: Krakow
Wysłany: 2008-10-11, 12:38   

Raaf, widze ze bladzisz , wiesz ze dzwoni ale nie wiesz gdzie :roll:
do 400 koni dobijesz na 16-stce ale bedziesz musial porobic troche modow.. sprzeglo wtryski, sterowanie kompem , pompe paliwa, nowy blow off , fmic by sie przydal , dolot , wydech, downpipe , kolektor sportowany lub nowy wiekszy , przydalo by sie rowniez auto zakuc juz przy tej mocy, regulator cisnienia paliwa, troche wskaznikow, lepszy zawias i hamulce . pewnie o czyms zapomnialem ... a kosztowo to polecisz jakies 20k++ na mody i 30k+ na eclipse :ok:
 
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 13:00   

wiem ale najpierw interesuje mnie same wnetrze silnika :lol2: , a i tak planuje oko?o 60k na autko + mody autko mial bym juz w styczniu ale wypadly przykre spray rodzinne i marzenie tymczasowo przepad?o:( Jestem osob? ktura lubi miec wszystko czarno na bialym dlatego chcia?bym miec juz wszystko skatalogowane zeby wiedziec co i jak :ksiadz:


Bardzo bym prosi? o takie info co wymienic i z jakiej firmy, najlepiej zeby sie nie rozypalo po kilku miechach urzytkowania, autko ma byc do jazdy codziennej z drobnymi odchylami od normy :tuptup: a jezewli chodzi o inne mody to pi razy oko sie dowiedzialem z innych post?w na tym forum :amen:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 13:06   

Raaf napisał/a:
takie info co wymienic i z jakiej firmy, najlepiej zeby sie nie rozypalo po kilku miechach
a moze jeszcze poskladac Ci silnik przez forum :> ?
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 13:17   

hehe :lol2: nie ze sk?adaniem dam sobie rade, jak bede potrzebowa? pomocy np. przy strojieniu to jak kto? bedzie mial czas i ch?ci to go porwie :amen: :amen: :amen:


w swoiej histori juz sklada?em kilka aut ale nigdy na tak? skale i jedynie mialem doczynienia z 4g63 w moim poprzednim GS-e ale tylko do doprowadzenia tego silnika do stau uzywalno?ci, i dlatego potrzebuje pomocy takich ludzi jak wy co wiedz? wszystko o tych silnikach :)

[ Dodano: 2008-10-11, 13:38 ]
Je?eli chodzi o inne mody tez sa mi potrzebne tylko najpierw silnik konkretniej co moze zostac a co trzeba koniecznie wymienic i z jakiej firmy

Nie chcia?em robic ba?aganu na tym poscie dlatego nie pytalem sie o inne elemety :roll:
 
 
Cysiek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 15:43   

Te? wywalam T-25 i zak?adam 16g do serii wi?c informacje na temat mod?w kt?re s? niezb?dne, jak najbardziej wskazane w tym temacie :amen:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 16:09   

Raaf, pakuj 16 g... zrob dolot wydech , bez kucia zrob 300 koni... jak ci nie wystarczy wtdy zakujesz... wtryski 550 powinny Ci wystarczyc... pompa walbro 255HP
do tego regulator cisneinia plaiwa wystarczy Ci aurogauge bo jest dobry... sprzeglo... act 2100-2600 jak chcesz wiecej kupuj dwutarczowe... exedy lub hks ale zeby posiadaly tlumik drgan... dalej... elektronika polecam CI ecu mastera... przy okazji wywalisz przeplywke... wydech zrob sobie hksa... bedzie cicho "w miare"... dolot zalezy od Ciebie

co do glowicy... jak sie juz chcesz bawic... to lepiej rozporotowac seryjna 7 bolt niz kupowac 6 bolt :> powiem tak:> seryjnie lepsza jest 6 bolt... ale po rozporotowaniu przewage ma 7 bolt... do tego zawoorry +1mm kolektor dolotowy plus przepustnica 75mm :) dolot 3" i jest bajka :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9