Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo 16G
Autor Wiadomość
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-11, 16:40   

co do spzregla to ACT 2100 jest za male na 16g nawet w FWD. jesli ma to byc ACT to 2600. Polecam sprzeglo z organiczna tarcza SBR 4000 lbs , tudziez extedy niekoniecznie dwutarczowe. jesli zakupisz 16g to odrazu pomysl o external westgate by miec wieksza kontrole nad Boost, a jak nie to kupuj totalnie wypasiona opcje z full portingiem oraz 34 mm flaper .
co do glowicy to lepsza jest 1g. seria ci wystarczy. ladowanie kasy w glowice na tym poziomie tuningu jest bez sensu. Lepiej zaoszczedzone pieniedze wydac na zawieszenie, stabilizatory, wachacze , poliuretan etc. Bedzie ci potzreba spora kontrola trakcji na 16g jesli nie ches zmiec efektu motorowki , stania w miejscu lub podskakiwania ( efekt wheel hop )
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 21:50   

:jupi: efekt motorowki mam na moim 2 aucie ktore z biegiem czasu postanowilem drobnie ulebszyc ale jest plus tego nie trzeba kierownicy uzywac na zakretach:p Wracajac do tematu powysze mody wystarcz? na te 300 hp jak i 400?? nie liczac przy tym ze musial bym ta glowice obrobic i zakuc silnik? :amen: co do zakucia wystarcza same t?oki czy korby i reszta do?u tez wymienic na cos mocniejszego?? aha i co z wa?kami rozrzadu seria wystarczy?? a co do strojenia to musze na hamownie zasowac czy wystarczy mi laptop i jakies przyklady wykresow??

GOLDI pewnie masz racjie najpierw 300hp a potem wiecej ale wolal bym miec jednak na tyle autko przyszykowane, ze jak nabral bym ochoty na 400hp to juz zeby nie wiele bylo w nim do roboty :ok:

Mam nadzieje ze do czerwca uda mi sie zakup autka razem z modami moze bym zabral bym sie z wami na zlot :tuptup:

[ Dodano: 2008-10-11, 22:04 ]
Aha i 30k nie liczac wozu starczy mi na te mody? :ksiadz:
 
 
MikeR 
KLUBOWICZ
go your own way

Pomógł: 9 razy
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 725
Skąd: SLU
Wysłany: 2008-10-11, 22:04   

Raaf, kup GST, poka? je na forum, potem krok po kroku poprowadzimy Ci? co zrobi?, teraz to o pogodzie r?wnie dobrze mo?na pokmini? :>
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-11, 22:52   

Raaf napisał/a:
a co do strojenia to musze na hamownie zasowac czy wystarczy mi laptop i jakies przyklady wykresow??
laptop sonda szerokopasmowa i przedewszyskim wiedza a nie przykladowe wykresy... hamownia jak najabrdziej porzadana...
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-10-11, 23:11   

Najpierw kup Eclipse i zrob chociaz te 300KM a nie rzucasz koniami na prawo i lewo :roll: widac ze nigdy nie widziales jak taki GST zachowuje sie juz przy lekko ponad 300KM ze chcesz 400 .... :D :ksiadz:
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-12, 00:15   

kupie, ci?gle do tego d??? :serduszka: co do tego strojienia to jednak nie dam rady sam a u mnie w poblirzu nie ma zadnej dobrej hamowni jak bylem swoim pierwszym autem na przegladzie (maluszek) to mi wyszlo 40Hp a ledwie to stalo na ko?ach :ass:

Jak juz pisa?em wcze?niej potrzebuje tych informacji typowo technicznie zeby je potem w praktyke obrucic :tuptup: Ale jak napisa? MikeR napewno po zakupie GST zwruce sie do was z pomoc? :amen: :amen: :amen:


Brian masz racjie nie wiem ale predzej czy puzniej sie dowiem :jupi: :ksiadz:


I tak dziekuje za wasz czas i za te info przynajmniej wiem co mnie czeka:) :lol2:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-12, 00:31   

Raaf napisał/a:
u mnie w poblirzu nie ma zadnej dobrej hamowni
a MAHA LPS 3000 w gliwicach to co? garaz na autobus :wtf: ?
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-12, 09:06   

Gliwice odemnie to jakies 45 kilosow szukalem tylko w promieniu 6 ale Dziekowac teraz wiedziec bo nie wiedzialem :jupi: :glupawka:
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-10-12, 09:48   

a mo?e gsx'a chcesz ?? :jezyk:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2008-10-12, 14:07   

No wlasnie dlaczego akurat GST :> ? Bo nie daje mi to spokoju :jezyk:
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-12, 14:43   

Dok?adnie, myslisz o mocach rz?du 400hp i prz?d nap?d, to jest pomysl bez sensu. Przy mocach powy?ej 300hp o?k? ju? bardzo ci??ko si? je?dzi.
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-12, 20:11   

SAMEL Zastanawialem sie nad tym ale jak chcesz sprzedac to nie mi bo na mnie sie jeszcze naczekasz :tuptup:


wielu ludzi mi mowilo ze do GSX niegdzie nie znajde czesci jak mi padnie przelozenie napedu jedynie regeneracjia z t?d te GST chyba ze bredzili ?? i jak z tym jest naprawde?? :wtf:

[ Dodano: 2008-10-12, 20:13 ]
SAMAEL przepraszam za literowki :/ mia?em dzis niezle zawalony dzien i jestem zmeczony :|
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-12, 20:16   

Raaf, sam ma raczej zadbanego awd :> wiec co tam ma pasc:> co do trudnosci w czesciach... jest problem ale znajdzie sie wszystko
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-10-12, 20:30   

dzi?ki goldi. z cze?ciami jest taki sam problem jak do gst .... w awd dochodzi w sumie pancerny transfer, tylni dyfer i p??o?ki, nic nadzwyczajego.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-12, 20:40   

SAMAEL napisał/a:
dzi?ki goldi
bo ciagle walcze ze soba co by nie lyknac Twojego Tsi :> :dance:
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-13, 10:17   

A ile czeba pozmieniac w zawieszeniu GSX po zwiekszeniu mocy czy ono tez wytrzyma?
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-13, 10:44   

Dosta?e? odpowied?

SAMAEL napisał/a:
.... w awd dochodzi w sumie pancerny transfer, tylni dyfer i p??o?ki, nic nadzwyczajego.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-10-13, 15:08   

GOLDI napisał/a:
SAMAEL napisał/a:
dzi?ki goldi
bo ciagle walcze ze soba co by nie lyknac Twojego Tsi :> :dance:


hehe a tego nie wiedzia?em.

w awd po zwi?kszeniu mocy poleci najszybciej skrzynia, ale przy umiej?tnych startach i zmianach bieg?w bez "uderzenia" wytrzyma naprawd? duuuuu?o. tylni dyfer przynajmniej ten z lsd jest te? mocny, pr?dzej z pod?ogi go wyrwie ni? zmieli. no ew tylnie przeguby p??osiek dostaj?, nie wiem jak w innych ale u mnie 60-70 jest na ty?, przy starcie z lu?nej nawieszchni ci?gn?? bardziej tylnie ni? przednie ko?a.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-13, 15:22   

wydaje mi sie ze cale zawieszenie w eclipse te 400/500hp to spokojnie wytrzyma
 
 
Raaf
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-13, 23:36   

Wiec skrzynie tez bede musial wymienic nie mam zamiaru jejzdzic po miescie jak na torze z byt czesto :dance: i byc moze z tymi osiami tez przydalo by sie cos zrobic trzeba dac popalic ziomkom w bemach :twisted:

A jakie skrzynie spasuja tzn. gdzie to to sie zamawia i ile sobie zycza za to??

Jezeli chodzi o dotychczasowy koszt modow tak na oko jeszcze nie ostrasza :serduszka:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9