Turbo 16G |
Autor |
Wiadomość |
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-10-11, 16:40
|
|
|
co do spzregla to ACT 2100 jest za male na 16g nawet w FWD. jesli ma to byc ACT to 2600. Polecam sprzeglo z organiczna tarcza SBR 4000 lbs , tudziez extedy niekoniecznie dwutarczowe. jesli zakupisz 16g to odrazu pomysl o external westgate by miec wieksza kontrole nad Boost, a jak nie to kupuj totalnie wypasiona opcje z full portingiem oraz 34 mm flaper .
co do glowicy to lepsza jest 1g. seria ci wystarczy. ladowanie kasy w glowice na tym poziomie tuningu jest bez sensu. Lepiej zaoszczedzone pieniedze wydac na zawieszenie, stabilizatory, wachacze , poliuretan etc. Bedzie ci potzreba spora kontrola trakcji na 16g jesli nie ches zmiec efektu motorowki , stania w miejscu lub podskakiwania ( efekt wheel hop ) |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
Raaf [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-11, 21:50
|
|
|
efekt motorowki mam na moim 2 aucie ktore z biegiem czasu postanowilem drobnie ulebszyc ale jest plus tego nie trzeba kierownicy uzywac na zakretach:p Wracajac do tematu powysze mody wystarcz? na te 300 hp jak i 400?? nie liczac przy tym ze musial bym ta glowice obrobic i zakuc silnik? co do zakucia wystarcza same t?oki czy korby i reszta do?u tez wymienic na cos mocniejszego?? aha i co z wa?kami rozrzadu seria wystarczy?? a co do strojenia to musze na hamownie zasowac czy wystarczy mi laptop i jakies przyklady wykresow??
GOLDI pewnie masz racjie najpierw 300hp a potem wiecej ale wolal bym miec jednak na tyle autko przyszykowane, ze jak nabral bym ochoty na 400hp to juz zeby nie wiele bylo w nim do roboty
Mam nadzieje ze do czerwca uda mi sie zakup autka razem z modami moze bym zabral bym sie z wami na zlot
[ Dodano: 2008-10-11, 22:04 ]
Aha i 30k nie liczac wozu starczy mi na te mody? |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2008-10-11, 22:04
|
|
|
Raaf, kup GST, poka? je na forum, potem krok po kroku poprowadzimy Ci? co zrobi?, teraz to o pogodzie r?wnie dobrze mo?na pokmini? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-11, 22:52
|
|
|
Raaf napisał/a: | a co do strojenia to musze na hamownie zasowac czy wystarczy mi laptop i jakies przyklady wykresow?? | laptop sonda szerokopasmowa i przedewszyskim wiedza a nie przykladowe wykresy... hamownia jak najabrdziej porzadana... |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2008-10-11, 23:11
|
|
|
Najpierw kup Eclipse i zrob chociaz te 300KM a nie rzucasz koniami na prawo i lewo widac ze nigdy nie widziales jak taki GST zachowuje sie juz przy lekko ponad 300KM ze chcesz 400 .... |
|
|
|
|
Raaf [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-12, 00:15
|
|
|
kupie, ci?gle do tego d??? co do tego strojienia to jednak nie dam rady sam a u mnie w poblirzu nie ma zadnej dobrej hamowni jak bylem swoim pierwszym autem na przegladzie (maluszek) to mi wyszlo 40Hp a ledwie to stalo na ko?ach
Jak juz pisa?em wcze?niej potrzebuje tych informacji typowo technicznie zeby je potem w praktyke obrucic Ale jak napisa? MikeR napewno po zakupie GST zwruce sie do was z pomoc?
Brian masz racjie nie wiem ale predzej czy puzniej sie dowiem
I tak dziekuje za wasz czas i za te info przynajmniej wiem co mnie czeka:) |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-12, 00:31
|
|
|
Raaf napisał/a: | u mnie w poblirzu nie ma zadnej dobrej hamowni | a MAHA LPS 3000 w gliwicach to co? garaz na autobus ? |
|
|
|
|
Raaf [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-12, 09:06
|
|
|
Gliwice odemnie to jakies 45 kilosow szukalem tylko w promieniu 6 ale Dziekowac teraz wiedziec bo nie wiedzialem |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-12, 09:48
|
|
|
a mo?e gsx'a chcesz ?? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2008-10-12, 14:07
|
|
|
No wlasnie dlaczego akurat GST ? Bo nie daje mi to spokoju |
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-12, 14:43
|
|
|
Dok?adnie, myslisz o mocach rz?du 400hp i prz?d nap?d, to jest pomysl bez sensu. Przy mocach powy?ej 300hp o?k? ju? bardzo ci??ko si? je?dzi. |
|
|
|
|
Raaf [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-12, 20:11
|
|
|
SAMEL Zastanawialem sie nad tym ale jak chcesz sprzedac to nie mi bo na mnie sie jeszcze naczekasz
wielu ludzi mi mowilo ze do GSX niegdzie nie znajde czesci jak mi padnie przelozenie napedu jedynie regeneracjia z t?d te GST chyba ze bredzili ?? i jak z tym jest naprawde??
[ Dodano: 2008-10-12, 20:13 ]
SAMAEL przepraszam za literowki mia?em dzis niezle zawalony dzien i jestem zmeczony |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-12, 20:16
|
|
|
Raaf, sam ma raczej zadbanego awd wiec co tam ma pasc:> co do trudnosci w czesciach... jest problem ale znajdzie sie wszystko |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-12, 20:30
|
|
|
dzi?ki goldi. z cze?ciami jest taki sam problem jak do gst .... w awd dochodzi w sumie pancerny transfer, tylni dyfer i p??o?ki, nic nadzwyczajego. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-12, 20:40
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | dzi?ki goldi | bo ciagle walcze ze soba co by nie lyknac Twojego Tsi |
|
|
|
|
Raaf [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-13, 10:17
|
|
|
A ile czeba pozmieniac w zawieszeniu GSX po zwiekszeniu mocy czy ono tez wytrzyma? |
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-13, 10:44
|
|
|
Dosta?e? odpowied?
SAMAEL napisał/a: | .... w awd dochodzi w sumie pancerny transfer, tylni dyfer i p??o?ki, nic nadzwyczajego. |
|
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-10-13, 15:08
|
|
|
GOLDI napisał/a: | SAMAEL napisał/a: | dzi?ki goldi | bo ciagle walcze ze soba co by nie lyknac Twojego Tsi |
hehe a tego nie wiedzia?em.
w awd po zwi?kszeniu mocy poleci najszybciej skrzynia, ale przy umiej?tnych startach i zmianach bieg?w bez "uderzenia" wytrzyma naprawd? duuuuu?o. tylni dyfer przynajmniej ten z lsd jest te? mocny, pr?dzej z pod?ogi go wyrwie ni? zmieli. no ew tylnie przeguby p??osiek dostaj?, nie wiem jak w innych ale u mnie 60-70 jest na ty?, przy starcie z lu?nej nawieszchni ci?gn?? bardziej tylnie ni? przednie ko?a. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-13, 15:22
|
|
|
wydaje mi sie ze cale zawieszenie w eclipse te 400/500hp to spokojnie wytrzyma |
|
|
|
|
Raaf [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-13, 23:36
|
|
|
Wiec skrzynie tez bede musial wymienic nie mam zamiaru jejzdzic po miescie jak na torze z byt czesto i byc moze z tymi osiami tez przydalo by sie cos zrobic trzeba dac popalic ziomkom w bemach
A jakie skrzynie spasuja tzn. gdzie to to sie zamawia i ile sobie zycza za to??
Jezeli chodzi o dotychczasowy koszt modow tak na oko jeszcze nie ostrasza |
|
|
|
|
|