Pierwsze pytanie, opornosci pomiedzy pinami?(Trzymajac silniczek gniazdem do gory, od lewej do prawej)
Drigie pytanie, sposoby domowej naprawy i ogolnie naprawy?
Jakub31 [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-21, 19:17
28 om?w, najcz??ciej leci po??czenie styk?w do kt?rego ci??ko si? dosta?. Mam silniczek krokowy zapasowy.
Ostatnio zmieniony przez Jakub31 2008-08-21, 19:18, w całości zmieniany 1 raz
rezystancje mam dobra , a skad wiesz ze problemem jest u ciebie krokowy?? na podstawie czego doszedles do takich wnioskow?
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More . http://www.topendpower.pl/ http://www.klockihamulcowehawk.pl/
d4mi4no [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-22, 13:55
na podstawie ze: nie podbij jalowych przy obciazeniu klima, wentylator ogrzewania, ogrzewanie tylnej szyby, jalowe warjuja, nie podbija na ssanie. Jeden krokowy co mam na bank jest walniety bo na jednej parze pinow 31,5ohm. A drugi nie pamietam jakie mial i musze go sprawdzic. Oba czyscilem od gory do dolu i nie pomoglo.
jalowe wariuta bo masz nieszcelnosc w dolocie a nie krokowy.jak bys mial walniety krokowy to bys wogole nie mial wolnych obrotow , gasl by. prawidlowa rezystancja to 28-32 ohmy. jesli uzwojenie jest walniete to ams zduzo wyzsza.
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More . http://www.topendpower.pl/ http://www.klockihamulcowehawk.pl/
przy walni?tym krokowym je?eli ma lekko wykr?con? ?rubk? na kolektorze to b?dzie mia? wolne obr i nawet lekko ssanie bedzie dodawa? na zimnym
a podczas w?aczania klimy bedzie mocno schodzi? z obr
najlepiej posprawdza? dobrze oporno?ci na pinach
u mnie 2 razy pad?a ta sama cewka
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt "Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
d4mi4no [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-22, 21:16
do 32 ohm chyba nie bardzo jest to dobra gorna granica opornosci. 31.5 na pinie bodajze 5-6 przy rozgrzanym silniku i puszczeniu gazu auto gaslo(na zimnym bylo ok). a dolot sprawdzalem i nic podcisnienie tez. jutro dopiero sprawdze opornosc na ISC na ktorym jezdze. a ISC jest chyba od tego tez zeby utrzymowac jalowe przy obciazeniach silnika i do podbijania go na ssanie itd itp. aczkolwiek moge sie mylic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach