Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Krokowy, pare pytan.
Autor Wiadomość
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-21, 19:12   Krokowy, pare pytan.

Pierwsze pytanie, opornosci pomiedzy pinami?(Trzymajac silniczek gniazdem do gory, od lewej do prawej)
Drigie pytanie, sposoby domowej naprawy i ogolnie naprawy?
 
 
Jakub31
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-21, 19:17   

28 om?w, najcz??ciej leci po??czenie styk?w do kt?rego ci??ko si? dosta?. Mam silniczek krokowy zapasowy.
Ostatnio zmieniony przez Jakub31 2008-08-21, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
miro 
zielenina


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Posty: 91
Skąd: WLK
Wysłany: 2008-08-21, 20:27   

piny 1-2=30,2 ohma, piny 2-3=30,2ohma. piny 3-4=przerwa,piny 4-5=30,2ohma,piny 5-6= 30,2

co do naprawy albo moczenie w nafcie lub jesli jest przepalone uzwojenie rozebranie silniczka a to juz "wy?sza szko?a jazdy"
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-08-21, 22:34   

rezystancje mam dobra , a skad wiesz ze problemem jest u ciebie krokowy?? na podstawie czego doszedles do takich wnioskow?
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-22, 13:55   

na podstawie ze: nie podbij jalowych przy obciazeniu klima, wentylator ogrzewania, ogrzewanie tylnej szyby, jalowe warjuja, nie podbija na ssanie. Jeden krokowy co mam na bank jest walniety bo na jednej parze pinow 31,5ohm. A drugi nie pamietam jakie mial i musze go sprawdzic. Oba czyscilem od gory do dolu i nie pomoglo.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-08-22, 14:05   

jalowe wariuta bo masz nieszcelnosc w dolocie a nie krokowy.jak bys mial walniety krokowy to bys wogole nie mial wolnych obrotow , gasl by. prawidlowa rezystancja to 28-32 ohmy. jesli uzwojenie jest walniete to ams zduzo wyzsza.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2008-08-22, 15:40   

przy walni?tym krokowym je?eli ma lekko wykr?con? ?rubk? na kolektorze to b?dzie mia? wolne obr i nawet lekko ssanie bedzie dodawa? na zimnym
a podczas w?aczania klimy bedzie mocno schodzi? z obr

najlepiej posprawdza? dobrze oporno?ci na pinach
u mnie 2 razy pad?a ta sama cewka
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
d4mi4no
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-08-22, 21:16   

do 32 ohm chyba nie bardzo jest to dobra gorna granica opornosci. 31.5 na pinie bodajze 5-6 przy rozgrzanym silniku i puszczeniu gazu auto gaslo(na zimnym bylo ok). a dolot sprawdzalem i nic podcisnienie tez. jutro dopiero sprawdze opornosc na ISC na ktorym jezdze. a ISC jest chyba od tego tez zeby utrzymowac jalowe przy obciazeniach silnika i do podbijania go na ssanie itd itp. aczkolwiek moge sie mylic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9