6 bolt N/A czy Turbo?? |
Autor |
Wiadomość |
Pat
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 1289 Skąd: Podkowa Leśna
|
Wysłany: 2008-09-01, 12:34 6 bolt N/A czy Turbo??
|
|
|
Poniewa? poszukuj? bloku 6bolta pojawi?o si? par? pyta?.
mianowicie chodzi mi o to czy szuka? 6bolta w turbo czy 6bolta w N/A?
g??wny problem to jest rura wody kt?ra jest potrzebna z 1g turbo, a kt?r? pono? ci??ko dorwa? oddzielnie.
Przechodz?c dalej pojawia si? temat oil squiters. Wiem ?e n/a 6 bolty nie posiadaj? ani natrysk?w ani otworu na czujnik spalania stukowego(najmniejszy problem gdy? mo?na go nawierci?).
No i tutaj kolejne moje pytanie, skierowane zw?aszcza do w?a?cicieli „potwor?w” 500hp+ (g??wnie takich kt?re s? u?ywane na co dzie? w ruchu miejskim a nie tylko na torach par? razy w roku). Posiadacie w swoich 6boltach natryski? Troch? pokopa?em fora i pr?bowa?em si? dowiedzie? na ten temat co nieco ale szko?y s? dwie jedni tak inni nie. Wiem ?e Magnus usuwa ze swoich silnik?w natryski, (Wiecie mo?e jak to robi slowboy w swoich longblockach?) ale mimo to chcia?bym si? zapozna? z wi?ksz? liczb? opinii na ten temat? Jak to wp?ywa na ?ywotno?? wy?y?owanych silnik?w? Czy usuni?cie natrysk?w wp?ynie znacz?co na uk?ad korbowo t?okowy? Podobno dla panewek zdrowiej i ?atwiej utrzyma? w?a?ciwe ci?nienie oleju ale czy t?oki wytrzymaj? wi?ksz? temperatur??
Sorry ?e tak dr?cz? ale jest to dla mnie bardzo istotne gdy? mam zamiar budowa? silnik od podstaw i chc? unikn?? niew?a?ciwych decyzji i nie robi? podw?jnej roboty. A budow? zaczynam od nabycia odpowiedniego bloku Zaznacz? ?e to ma by? bardzo miejski samoch?d wi?c na r?wni z osi?gami wa?na b?dzie dla mnie odporno?? na du?e przebiegi, a jak wiadomo przy tuningu ?ywotno?? bardzo si? zmniejszy.
Bardzo licz? na du?? liczb? odpowiedzi w tej kwestii i z g?ry dzi?ki za pomoc |
_________________ DIAMONDS ARE FOREVER |
|
|
|
|
Serek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-01, 18:44
|
|
|
Przede wszystkim 6 bolt N/A ma natrysk oleju na denka t?ok?w z osobnego kana?u olejowego. sprawdzone, mam rozebrany ten silnik u siebie prawie do zera. Z tego co wiem to i knock sensor te? jest w silniku. Podpi?ty jest z kostk? jednopinow?. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2008-09-01, 20:18
|
|
|
natrysk obni?a temp t?oka o oko?o 100*C. w 1g 6 bolt nie wyst?puje problem crankwalk. olej podawany na natrysk jest regulowany porz?dnym jednym zaworem. nie ma?ymi zacinaj?cymi si? g.... wkr?conymi w blok. maj?c natrysk nie trzeba A? TAK uwa?a? na egt jak na jajko. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
wolf
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 124 Skąd: Bukowno
|
Wysłany: 2008-09-01, 21:06
|
|
|
Jest dok?adnie tak jak Samel m?wi je?li budujesz na bazie 6-bolta to natryski zostaw bo w tym bloku jest to rozwi?zane bardzo dobrze i nie ma z tym najmniejszego problemu a obni?enie temperatury w tak wysilonej jednostce jak? planujesz zbudowa? jest po prostu bezcenne. |
_________________ wolf
|
|
|
|
|
|