Schemat |
Autor |
Wiadomość |
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-01, 22:58 Schemat
|
|
|
Od niedawna zainteresowa? mnie temat wezykow od podcisnienia..... Chcia?bym mi?? je dobrze po??czone wiec wyszpera?em schematy:)
http://www.dsmtuners.com/...oval-1g-2g.html
Z tym?e cholera nie wiem jak to odczytac.... Kurde moze ktos mi da jakies wskaz?wki... Z g?ry dzieki:) |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-02, 18:11
|
|
|
Nie wygl?da to ?le, szkoda tylko ze do turbo. Trzeba bedzie troche pousuwa? z wykresu.
Zniknie oczywi?cie spr??arka, turbocharger waste gate actuator, turbocharger waste gate selenoid, BOV. Ju? jest przejrzy?ciej.
Swoja drog? to dobry myk z tym usuwaniem wymog?w kalifornijskich, mo?na pokombinowa? tylko a? dziw mnie ?apie ?e mo?na pozatyka? wszystkie przewody wychodz?ce z grzbietu przepustnicy
Zostawiamy tylko po??czenia z elementami maj?cymi w nazwie "fuel" i w drog?!! Prawda li to? |
|
|
|
|
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-03, 08:18
|
|
|
mitutoyo, a by?bys w stanie przerobic ten schemat, tak aby pasowa? do wersji N/A? Mysle, ze przyda? by sie nie tylko mi... I co to s? te wymogi kalifornijskie? |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-10-03, 09:11
|
|
|
Wymogi kalifornijskie to restrykcje dotycz?ce sk?adu spalin - surowsze ni? gdziekolwiek indziej, niekt?re elementy na schemacie s? zastosowanie tylko w tym celu by Kliperki mog?y ?migac po kalifornijskich drogach.
Przerobienie wykresu no wersji N/A sprowadza si? do wyrzucenia ze schematu tych element?w kt?re wczesniej wymieni?em wraz z przy??czeniami. |
|
|
|
|
|