Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Brian
2008-10-19, 17:41
Bukmacherzy do dzie?a :-)
Autor Wiadomość
onufry 
KLUBOWICZ


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 306
Skąd: Osiecznica
Wysłany: 2008-10-14, 19:40   

a ja ju? znam wyniki ale nie b?d? wyr?cza? Myszy :twisted: :twisted: tylko powiem ?e nie jest zadowolony a ja zdziwiony :wtf: :wtf:
_________________
Kiedy mam rację, to mam rację a jeśli się mylę, to też mogę mieć rację, więc mam rację, bo mogłem się pomylić
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-14, 19:48   

277 HP wiedzialem czy mniej??
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-14, 19:56   

Jesli zdrowy silnik i rewelacyjnie wysterowany to na tej turbawce obstawiam na 340+ na silniku. Ze wzgledu na wszystkie notowania obstawiam na 330 KM (na silniku) a okolo 300 KM (na kolach).
 
 
onufry 
KLUBOWICZ


Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 306
Skąd: Osiecznica
Wysłany: 2008-10-14, 20:04   

z ch?ci? bym powiedzia?a ale nie wiem czy Mysza nie bedzie mia? mi tego za z?e wi?c si? wstzymam :ksiadz: powiem tylko ?e bylo jakie? ma?e zamieszanie z ci?nieniem. auto ma 1.4 bara a na hamowni pokazalo 1.0 :?
_________________
Kiedy mam rację, to mam rację a jeśli się mylę, to też mogę mieć rację, więc mam rację, bo mogłem się pomylić
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-14, 20:19   

340 to bardzo duzo jak na ten zestaw co ma mysza , jestem ciekaw
Ostatnio zmieniony przez kiepuczi 2008-10-14, 20:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-10-14, 20:24   

z tego co dosz?y mnie s?uchy auto by?o hamowane na 5tce na inercji i jedyne co napompowa?o to 1 bar i pokaza?o poni?ej 300hp.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-10-14, 20:26   

Ide sie powiesi? k*rwa soryy za wylgaryzm no ale nie moge inaczej powiedziec. WYsz?o na silniku 273 KM i moment 324 Nm. Ale powiem Wam tak go?? hamowa? mi auto na piatym biegu rozbuja? go do 280 km/h i hamowa? silnikiem. Cisnieie jakie wykaza?o na wykresie od nich to 1 bar gdzie auto normalniee pakuje 1,4 bara bynajmniej tak jak jest na zegarze. Na dole jest wykres ide sie powiesi? :-( ;( ;( Ludzie WTF? Licze ze Samael sie co? wypowie bo to on robi? auto. Kiepuczi masz browara :-)Planuje dowiedzic inna hamownie moze ten gosc nie umie auta shamowac no nie wiem.

_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-10-14, 20:29   

hamownia hamowni nie rowna, sami na hamowniach mowia ze czasami pokazuje sie wykres pod klienta, tak zeby wyszedl zadowolony, pytaja sie na poczatku, ile myslisz ze jest hp i tyle hp Ci daja, juz rozne cuda widzialem, dlatego najlepszym rozwiazaniem by bylo jakby przegonil auto na cwiartke pare razy, uzyskany czas a najbardziej predkosc na mecie dala by przyblizona moc
Ostatnio zmieniony przez wojtek 2008-10-14, 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-10-14, 20:31   

Dodam jeszcze ze koles cos po wyskoczeniu wyniku cos mi zmniejsza? jakimi? takimi przesuwanymi paskami na ekranie nie wiem jak to nazwac bo jestem wkur.. i brakuje mi s??w i koles dodal jeszcze ze nikt u nieg o nie osi?gn?? 300 KM
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
Ostatnio zmieniony przez mysza 2008-10-14, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
seba 
KLUBOWICZ


Pomógł: 32 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 823
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-10-14, 20:37   

lipa nie hamownia jednym s?owem
_________________

IS 220
 
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-10-14, 21:02   

http://www.youtube.com/watch?v=6EwBKe5EOMk nagra?em filmik jak kole? auto hamowa? jako?c nie najlepsza bo telefonem.
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
Szakal 
KLUBOWICZ

Pomógł: 37 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3055
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-10-14, 21:04   

mysza, przyjedz do ?DZ na hamownie MAHA ,ona prawd? ci powie :> :ok:
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2008-10-14, 21:16   

spoko pomiar tyle obswialem i jest 273 HP przy 16 PSI czego chciec wiecej.
Chyba na 4 tym biegu sie hamuje , nie po co piatka .
W tym zestawie brakuje kolektorow, i external westgate, wtedy dopiero pzrekroczysz 300 HP bo i doladowanie zrobisz 1,5 bara.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2008-10-14, 21:18   

no 270hp jak na 1bar jest moim zdaniem super, to inercja, nie by?o obci??enia, nie doci?gn??o do 20psi, nie ma mocy. proste. na drodze warunki s? zupe?nie inne. a poza tym 5tka.... ki uj na 5tce hamuje O.o
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-10-14, 21:35   

Apowiedzcie mi dlaczego na wykresie jest ponad 320 KMm a w tabeli 273 KM? moze byc ta r?znica co koles przesuwa? jakies paski na kompie?
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
Bobo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 258
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-10-14, 21:38   

tam masz ponad 320 ale Nm niutonometr?w..
_________________
błądzić jest podobno rzeczą ludzką, głupców trwać w błędzie....
 
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2008-10-14, 21:41   

no fakt ?le odczyta?em. Ze stresu juz mmi sie chrzani wszystko.Chyba potrzebuj? odpoczynku :-)
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
Ostatnio zmieniony przez mysza 2008-10-14, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-14, 21:46   

kiepuczi napisał/a:
Chyba na 4 tym biegu sie hamuje
kto Ci takich glupot nagadal :> na 5 biegu samochod obciaza sie najabardziej :> wiec na tym biegu sie chamuje...

to co Ci przestawial to przelozenia mysza wzgledem skrzyni... na biegu piatym sa jak najbardziej zblizone... hamuje sie na tak wysokich bieganiach by nie bylo uslizgu z rolki!! wynik jak najabardziej prawidlowy... jedz na mache... Twoje rozczarowanie bedzie jeszcze wieksze... obstawiam ze na obciazeniowce bedzie jeszcze mniej mocy...

dlatego postuluje :> Brian jedz na hamownie :dance:

i jak widac z filmiku nie hamowal na spadku biegu lecz na luzie... tak sie noramlnie hamuje :) mozna wtedy nawet zgasic silnik... wszystko jedno... no ale wiadomo nie powinno sie gasic... pomiar trwa do odciecia lub gdy juz samochod "nie chce jechac" :> ciezko mi to prosciej opisac :> hamuje czasem kilka kilkanascie samochodow tygodniowo :>

myszak popraw woz bo rpzebieg mocy i momentu... przedewszystkim momentu jest koszmarny :> no ale good job za odwage schamownia :>
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2008-10-14, 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2008-10-14, 22:03   

Mysza g?owa do g?ry nie jest tak tragicznie ... jak by mi tyle wyplu?o to bym skaka? z rado?ci :jezyk: ...273hp to i tak nie w kij dmucha?... jak mieli?my spota na hamowni w WWA to nam na 4 biegu wszystkie hamowa? ...

Nie martw si? teraz cyferki mog? i?c tylko w g?re :ok: ...

P.S. Dla por?wnania na inn? hamownie mo?esz te? skoczy? :> zobaczymy co tam wypluje
 
 
 
Cysiek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-10-14, 22:32   

Niby szczeg?? ale w du?ej mierze znaczenie ma tak?e temperatura panuj?ca na hali tzn. czy posiada klim?,wentylator?Pono? nawet do 30KM mo?na straci? na pomiarze ju? w serii je?li tego brakuje a temp. jest po wy?ej 25st.
Rolki wytwarzaj? kup? ciep?a! Wi?c warto to wzi?? pod uwag?...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14