Nadal warjuje |
Autor |
Wiadomość |
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-23, 13:56 Nadal warjuje
|
|
|
Witam serdecznie pan?w:) Walcze z tym problemem juz od miesiaca i nic nie moge wskurac... ot?? moim silniczkiem strasznie rzuca na wolnych obrotach. A wygl?da to tak:
Po zeswapowaniu go do auta i odpaleniu by?a masakra tak wariowa?, potem sie troche u?o?y? ale nadal BARDZO rzuca?o, chocia? obroty sta?y r?wno na 850. Wymieni?em w tedy ca?y kolektor dolotowy, faktem jest, ze w tym starym nie by?o chyba zadnych nieszczelnosci, bo i uszczelka ca?a i wogle, wiec za?ozylismy nowy kolektor z osprzetem na tej samej uszczelce i silikonie, no i rzuca?o o po?owe mniej... okaza?o sie jeszcze, ze czujnik po?o?enia przepustnicy jest walniety, wiec wymieni?em, krokowca te? wymieni?em, CE wogle si? nie pali,
Co to mo?e by?, ze nadal nim rzuca?
PS. SWIECE NGK nowe, kable nowe, cewka zap?onowa nowa, |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 14:02
|
|
|
Rozrz?d i zap?on dobrze ustawiony?
luki20j napisał/a: | CE wogle si? nie pali, |
Ale zapala si? chocia? na chwil? i potem ga?nie czy nigdy si? nie ?wieci? |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-23, 14:04
|
|
|
Tak rozrzad sprawdzony, a z ustawienia zap?onu w?asnie wr?ci?em by? przestawiony na 12 stopni a jest na 7 (jesli nic nie pokrecilem). No CE oczywiscie zapala sie na kilka sekund po przekr?ceniu zap?onu... |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 14:32
|
|
|
Powinno by? chyba na 5 stopni ale przestawienia na 7 raczej by si? nie poczu?o. Wszystkie filtry s? dro?ne? No i czy to rzucanie jest naprawd? mocne? U mnie te? czasem leciutko rzuci (a raczej drgnie) ale poza tym silnik pracuje dobrze. Nie wiem czy to mo?e mie? wp?yw na rzucanie silnikiem ale czy sprawdza?e? stan poduszek, mo?e silnik wpada w drgania bo jest ?le przymocowany. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
Ostatnio zmieniony przez viader 2008-10-23, 14:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-23, 14:39
|
|
|
przed wymiana kolektora rzucalo go po calej komorze, teraz jest delikatnie, poduszka mog?a zostac uszkodzona ko?o rozrzadu bo cos mi sie nie podoba... Ale jak sie stanie z ty?u i nachywli na wolnych obrotach to s?ychad? BULGOT jak v8 normalnie Myszy sie zapytajcie...jakby nie mog? przepchac czegos... ale katalizator by? wpozo |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 14:41
|
|
|
M?j troch? te? bulgocze, mo?e nie jak V8 ale zawsze, wi?c nie wiem czy to ma jaki? wp?yw. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-23, 14:45
|
|
|
ehhhh czyli cholera wie nadal, a mo?e to:
Nie mam dwuch ?apek co zaciskuj? to pud?o gdzie jest filtr powietrza, tylko ze tam nie ma niesczelnosci, wzystko dolega do siebie... |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 14:56
|
|
|
Ja jak kupi?em te? mia?em tylko jedn? ?apk? i nie odczuwa?em z tego powodu dolegliwo?ci, ostatnio uzupe?ni?em te braki profilaktycznie. Nieszczelno?? przed przep?ywomierzem raczej nie powinna mie? wp?ywu bo nie oszukuje ECU (s? przecie? osoby kt?re ca?kiem wywali?y puszk? i wsadzi?y sto?ek zachowuj?c przep?ywk?), co innego jakby by?y nieszczelno?ci ju? za przep?ywk? |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-23, 15:09
|
|
|
Kurcze mam w?tpliwosci co do ustawienia zap?onu, bo gosciu wcale nie pod??cza? si?do tej wtyczki, tylko swieci? lampeczk? na rozrz? i tak ustawi?.... Dobrze? |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 17:05
|
|
|
Raczej ?le. Musi po??czy? pin 10 i 12 w z??czu diagnostycznym wewn?trz auta i zmasowa? t? wtyczk? co jest przy akumulatorze. ECU prze??czy si? w tryb serwisowy i wtedy dopiero nale?y ustawi? zap?on. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
luki20j
mniejsza zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 157 Skąd: Zielona G?ra
|
Wysłany: 2008-10-23, 18:06
|
|
|
Ja pierdziele, napewno jest to konieczne? |
_________________ Parafrazuj?c Jacka Granieckiego:
Pietnastki miel? kiedy jad? Czerwieni?... ELo
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-23, 23:22
|
|
|
Jak chcesz ustawi? poprawnie to tak, inaczej nie ma to sensu. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
|