Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo zestaw na ebay za 1000 $ do 2,4l ?
Autor Wiadomość
hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 12:40   Turbo zestaw na ebay za 1000 $ do 2,4l ?

mo?na naby? na ebayu taki zestaw do instalacji turbo w silniku 2,4 l......jak wygl?da tak na prawd? taka przer?bka silnika....co jeszcze jest konieczne opr?cz monta?u tej instalacji ??

http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
 
 
elinwar 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 912
Skąd: D?bica
Wysłany: 2007-08-26, 13:11   

O jej....
by?o na poprzednich forach par? razy. Podstawowa sprawa... te zestawy s? bardzo w?t?ej jako?ci. Pomy?l... gdyby by?y one dobre pewnie ka?dy klubowicz by mia? 2bo w swoim aucie.
Cz?sci w tym zestawie, a zw?aszcza turbo zaraz si? psuje... czyta?em (Kiepuczi wspomina?), ?e po 3-4 tys km turbo nadaje si? na z?om.
_________________
Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 13:18   

Musisz jeszcze zrobic troche przerobek.

Podaj mi dokladniejsze dane twojego auta. Rok i pozostale a ja Ci moge troche pomoc. Jesli masz pojecie generalnie o turbo to mozesz byc tym zainteresowany. Ale jesli dopiero zaczynasz swoja zabawe z tym samochodem to zapomnij o tym zestawie.

Jesli moge Ci cos poradzic szukaj czesci na bazie EVO 8. Prawie wszystkie czesci pasuja. I jesli chcesz zrobic turbo do 3G to musisz miec cierpliwosc, pieniadze i dodatkowy samochod (tak na wszelki wypadak).
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2007-08-26, 13:21   

1000$ to kosztuje sama turbina evoIII 16g po portingu, a ten zestaw sobie odpusc bo to shit, zreszta zeby uturbic wolnossaka to nie jest taka latwa i tania sprawa...
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 13:46   

No to jestes w bledzie - 3G 2.4 wytrzymuje 15PSI na fabrycznych bebechach pod warunkiem dobrego tuningu.

Ja mialem kit z Big 16G z EVO 8 (uzywane ale w super stanie) prawie kompletne za $750. Gdyby ze to ze musialem wydac kase na zawieszenie to zakonczylbym projekt gdzies okolo $1200 w calosci. Ale ja mialem "wtyki". Jak sie postarasz to dobry kit mozesz skompletowac za $1500-2000 i bedzie to wytrzymale do 300 KM bez problemow i z super obsluga.
 
 
Ryfi 
mniejsza zielenina



Pomógł: 8 razy
Wiek: 41
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 181
Skąd: W?oc?awek
Wysłany: 2007-08-26, 15:21   

jestem w bledzie ze 16g kosztuje 1000$ ori nowka?? czy co?? ja chinszczyzny w zyciu bym nie kupil bo wole poczekac dolozyc piec razy tyle i kupic cos raz a porzadnie niz taki kit i pojezdzic bezawaryjnie 100km
_________________
www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<----
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 18:05   

Predzej skoczylbym na to uzywane z evo8:
http://cgi.ebay.com/ebaym...sspagenameZWDVW

niz bawil sie z tym kitem za 1000. Lepiej samemu to zbudowac.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-08-26, 18:51   

to tez jest chinszczyzna w dodatku uzywana. co do silnika 4g64 to doskonaly silnik, proponuje zalozyc na ten blok glowice 4g63 i zastosowanie odprezajacych tlokow, i mamy 2.4 l slynny stroker 2.4 l turbo. jesli ktos jest zainteresowany informacjami jak wykozystac silnik 4g64 do budowy bardzo mocnego silnika turbo to prosze o PM. Taka skladanka 4g64 + glowica 4g63 jest bardzo popularna w usa w spiderach 2g z tymi silnikami.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 20:55   

allias ma potezna wiedze na temat 3g... mialem okazje z nim rozmaiwac... i bardzo sie ciesze ze znow jest z nami...


a wracajac do to uturbienie takiego silnika nie konczy sie na tym zestawi\e jest masa rzeczy ktore trzeba wymienic...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-26, 22:42   

Dzieki Goldi... :amen:

Wierze ze kiepuczi chyba tylko zapomnial o literce ale wspominal o glowicy od 4G63T bo 4G63 ma inna orientacje i nie pasuje.

Ale to prawda ze wszyscy w kregach 3G szukaja glowic z rozbitych EVO 8. Sama glowica zyskuje okolo 30 KM i zwieksza przepustowosc powietrzna silnika. Jesli ktos mysli o turbo do 4G64 to ta glowica jest super sprawa.
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-08-27, 18:38   

glowica 4g63 T czy bez turbo jest taka sama, tutaj w przypadku budowy strokera uzyjemy glowicy 1g ze wzgledu na wieksze kanaly dolotowe . Glowice w 2g byly tylko turbo wiec nie ma tu wiekszego znaczenia. A czy glowica z evo 8 pasuje na blok 4g64 , tego nie powiem nie spotkalem sie z takim przypadkiem. Podejrzewam ze i tak dobrze zrobiona glowica sportowana z 1g przewyzszy wynikami glowice z evo. Do evo z reguly wstawiano glowice ktore pozwalaja osiagac bardzo wysoki moment przy jak najnizszych obrtotach. tak bylo w seri I-VI. Prawdopodobnie podobnie jest w 8 i 9. Ale komu by chodzilo o niskie obroty jak ma pod maska 2.4 lsilnik z turbo conajmniej takim co dmucha conajmniej 60 lbs/min.

Poza tym glowica 1g bedzie kilkakrotnie tansza . silnik 2.4 l w 3g jest identycznym silnikiem montowanym w 2g w spiderach GS oraz galantach 94-99. uzytkownicy spiderow bez turbo w USA pluli sobie w brode ze nie kupili wersji Turbo tak wiec do perfekcji wypracowano swapy glowicy w stanach by uturbic spidera. oczewiscie po calej operacji taki GS z 2.4 litrowym silnikiem ma o wiele wiekszy potencjal niz jego blizniak Spider 2.0l bo ok 600 HP podczas gdy nawet najmocniejsze silniki 4g63 6 bolt wytrzymuja tylko 450 HP. koszt zozenia strokera to ok 2500 USD.
Oczewiscie jest tez tansza droga nikt nie musi odrazu porywac sie na wielkie moce i wielkie wydatki. Do zainstalowania malego turbo powiedzmy 14b czy malej 16g, wystarczy glowice 4g63 + metalowa uszczelka HKS. jesli jeszcze raz kogos interesuje uturbienie 3g z silnikiem 2.4 l to moge nawet wyslac liste czesci jakie musi zgromadzic co do najmniejszej srobki.
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-27, 18:51   

kiepuczi napisalbys liste tutaj :> byloby to przydatne info :> z gory dziekuje :) /Goldi
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-27, 22:07   

Sorry kiepuczi ale jestes w bledzie. Silniki 4G64 (czyli 3G 2.4L) nie maja mozliwosci za adoptowania glowicy z 1G. Jest to nie wykonalne. Nie pamietam czy to byla kwesia orientacji czy kanalow olejowych czy cos ale wlasnie glowice z EVO sa jedna mozliwoscia dla 2.4 4G64.

EVO 8 pasuje jak ulal ale jest koniecznosc zmiany kolektora dolotowego z EVO 8.

EVO 9 tez pasuje ale ze wzgledu na fakt ze jest to MIVEC to konieczna jest zmiana ECU zeby sterowal funkcja MIVEC.

Jesli ktos zainteresowany moge podac liste czesci konieczna do takiego swapa. Tylko ze po angielsku.

Druga mozliwoscia dla 4G64 jest glowica z KIA z DOHC (ver USA) ktora ma ta same glowice ale bardzo slabe bebechy i koniecznosc jest uzycia czesci z EVO 8.

Znam okolo 3-4 z 4G64 co zmienili na EVO 8/KIA ale nie ma ani jednego co by uzyl 1G. Tylko dlatego ze nie pasuje.

[ Dodano: 2007-08-27, 22:13 ]
Aha - jeszcze jedno - glowice z 4G63 i 4G63T nie sa takie same. Maja inna orientacje.

4G63 - z 2G ma pasek rozrzadu po lewej stronie - wydech jest z przodu.

4G63T - z EVO 8 ma pasek rozrzadu po prawej stronie (tak jak 2.4L 4G64) i ma wydech ma przodzie (tak jak 2.4L 4G64).

Wiec tym samym nie ma mozliwosci jej uzycia.
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-08-27, 22:25   

a pasuje z eclipsa 2g ? jak pasuje z 2g to i z 1g .... bo mam u siebie w talonie turbo g?owic? z 1g n/a .... od EVO8 ? przecie? to ma rozrz?d po drugiej stronie .... to jak kana?y dolotowe staj? si? wydechowymi a wydechowe dolotowymi ? jak ... przecie? w 3g 4g64 jest motowany jak 4g63 w 1g/2g .....
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-27, 22:29   

SAMAEL napisał/a:
a pasuje z eclipsa 2g ? jak pasuje z 2g to i z 1g .... bo mam u siebie w talonie turbo g?owic? z 1g n/a .... od EVO8 ? przecie? to ma rozrz?d po drugiej stronie .... to jak kana?y dolotowe staj? si? wydechowymi a wydechowe dolotowymi ? jak ... przecie? w 3g 4g64 jest motowany jak 4g63 w 1g/2g .....


Nie jest... Skrzynia biegow jest po stronie kierowcy. To nie jest najlepsze zdjecie ale daje jakis poglad.



Z reszta zobacz to zdjecie z Ebay`a i zobaczysz jak tam silnik siedzi...

[ Dodano: 2007-08-27, 22:30 ]
Pasek rozrzadu jest obok pojemnika wyrownawczego. Zaraz pod przewodem od pompy wspomagania kierownicy. To jest dokladnie taki sam uklad jak w EVO 8
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-27, 22:35   

czyli do 420a podejdzie glowica z evo 8:P :jupi: :jupi: :jupi: nie noc joke :P
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-08-27, 22:43   

Zwracam Honor nigdy nie zastanawialem sie ze rozrzad jest w 3g po prawej stronie, 2g spider ma jak 4g63 po lewej stad buduja w spiderach 2g strokery na bazie glowic 1g. Choc widzialem niejeden silnik w 3g to nie zwracalem uwagi po ktorej stronie jest rozrzad , wiedzialem ze silniki maja identyczny internal ( wnetrze). tak wiec prawdopodobnie masz racje z glowice z evo 8.
 
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-27, 22:52   

No problem... :ok:

Od tego jest wieksza grupa zeby mozna bylo na tym skorzystac... Ja jesli chodzi o mnie w temacie 1G i 2G to dopiero sie wdrazam ale to inna historia.

Jesli chodzi o pozostanie w temacie...

To 14b z 1g jest odpowiedniej wielkosci dla 3G ale tylko w zakresie malej mocy bo sie wykreca za szybko. Najbardziej poularna turbina to hybryda T3/T4. Duza przepustowosc z malym "LAGIEM". Przebija 16G w osiagach.

Teraz jednak zaczyna krolowac zestaw na EVO 8 bo coraz wiecej rozbitych EVO 8 w USA. A dodatkowo wielu zmienia na wieksze, wiec cale zestawy mozna kupic bardzo tanio.

Najwieksza zaleta 3G 4g64 jest to ze modele powyzej 2001 nie musza uzywac swini lub standalone. Obecnie ECUflash daje mozliwosc edytowania ECU z poziomu laptopa i zmiany wszystkich parametrow. Sam tego uzywam u siebie ale mam male problemy po zmianie na ECU z 2004. Ale wciaz nad tym pracuje. Moim celem jest uzyskanie lepszych osiagow z paliwem i jednoczesne 5-10 KM wiecej na moim fabtycznym silniku. Jest to mozliwe. Wielu to osiagnelo.
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-27, 23:12   

wyszlo w tym temacie panowie ze mamy znow zjebany podzial na forum :/


2g spydery :

3g GSy

no i kolejne 2,4 z rodziny mitsu , ale juz nie 4g64 lecz 4g69 mivec

powiedzcie mnie czy silniki ze spydera maja to samo oznaczenie co GSy 3g? jak tak to mamy zjebany podzial na forum..
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-08-27, 23:20   

maj? to samo oznaczenie. 4g64. tyle ?e tak samo jak 4g63 w 1g i 2g w por?wnaniu do evo maja odwr?cone silniki.

My mistake. Good job allias ;)
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12