Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
6 bolt a 7 bolt
Autor Wiadomość
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-12, 00:13   

Hi-Level, od forumowej kasandry wolę wróżbitę "macieja" :ok:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 00:14   

franko napisał/a:
Hi-Level, od forumowej kasandry wolę wróżbitę "macieja" :ok:
to wiele wyjasnia..
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-12, 10:19   

Hi-Level, a Ty swoją drogą co wyjaśniłeś ??
Pokaż mi te eclipse gdzie szpilki ARP puszczają w głowicy przy 1,5bara :tuptup:
Dla mnie osobiście szpilki puszczają w kilku przypadkach :
-Zbyt wiele razy zostały użyte.
-Ktoś je źle dokręcił.
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 12:43   

franko napisał/a:
Pokaż mi te eclipse gdzie szpilki ARP puszczają w głowicy przy 1,5bara
znam dwa przypadki.... (nie napisałem, że był to eclipse... czytanie ze zrozumieniem się kłania po raz koljeny) pierwszy przypadek do to była Honda na Gt2876R z jakiś tam przyzwoitym ARem (coś ciut większego niż 16g, ale nie znacznie)
a drugi to evo 5. w obydwu przypadkach błoki i głowice planowane, śruby dokręcone zgodnie z procedurą, no i śruby nowe...

znam jeszcze parę przypadków gdzie arp2000 się poddawały, ale samochody były ostro eksploatowane (torowo), ale nie ma sensu o tym pisać po jest poza przedziałem mocy w ktory Largo celuje... tak jak Kute korbowody...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-12, 13:19   

Hi-Level, czytam ze zrozumieniem, prosiłem o pokazanie tego na przykładnie eclipse NIE hond ........
Ostatnio zmieniony przez franko 2012-05-12, 13:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 13:29   

franko napisał/a:
Hi-Level, czytam ze zrozumieniem, prosiłem o pokazanie tego na przykładnie eclipse NIE hond ........


napisałęm "znam przypadek gdzie przy 1,5bara arp2000 puszczały." więc nie czytasz ze zrozumieniem...

Evo to 4g63, ba nawet seryjna 16g :) i doładowanie 1,5 bara... oscylowało w mocy 350hp właśnie... nikt już nie dłubie Eclipsow jak dawniej... więc tak naprawdę ukazanie Eclipsea z Arpami chocby w tym klubie to mozna policzyć na palcach rąk... a tym bardziej o kutych korbowodach o ktorych wspominasz...

widzisz... ja kieruje się doświadczenie i próbuje coś ciekawego i wartego uwagi(dyskusji) przekazać choćby z własnego doświadczenia... a Ty za wszelką cenę "pokaż eclipsea" , "co ma korba urwana do szpilki", i "wróżbita maciej"

Ale skoro się upierasz o Eclipsea ktory miał problem z ARP2000? prosty przykład ale nie mający się ni jak do tematu; Arczi...

Teraz odbijam piłeczkę. Pokaż mi w tym klubie 350konnego bezawaryjnego Eclipsea...
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2012-05-12, 13:35   

Hi-Level, znalazło by się parę bezawaryjnych :tuptup:
A to teraz przechodzimy na temat o awaryjności eclipse ??
Pozdro
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-05-12, 13:45   

[quote="Hi-Level"]
simongs1 napisał/a:

dol z 7 bol lepszy bo lzejsyz...

Proponuje mały eksperyment, prosze o zwazenie tłoka plus korby z 7 bolta NA, ja zwarze z 6 bolta (ale z NA bo z turbo nie chce mi sie wyciagac) i porównamy wage.
tylko zeby waga miała dokładnosc co najmniej do 1 grama. :ok:
moge zwarzyc na analitycznej ale mam w domu bardzo dokładna, idealnie wazy odwaznik kalibracyjny.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2012-05-12, 13:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 14:12   

franko napisał/a:
Hi-Level, znalazło by się parę bezawaryjnych :tuptup:
A to teraz przechodzimy na temat o awaryjności eclipse ??
Pozdro
znalazlo by sie pare to pokaz. ode mnie 'wymagasz dowodów' to również takie poproszę

dlaczego przechodzimy do bezawaryjnosci? w celu uświadomienia, że tam gdzie owy kowalski "przykutasi" na częściach używając gorszych (tudzież dyskusja na temat ARP2000) to później jest wspomniany płacz i zgrzytanie zębów... chyba, że w tym klubie chodzi właśnie o to... by coś zbudować, pokazac cyferki z hamowni a potem niech stoi w garażu, bo się jeszcze zepsuje ? bo wypad na tor w celu potestowania setupu kończy się różnie... co pokazały m.in ostatnie Kielce.... gdzie ten tor kartingowy nie jest w ogóle wymagający dla samochodu...

[ Dodano: 2012-05-12, 14:12 ]
[quote="rosomak1983"]
Hi-Level napisał/a:
simongs1 napisał/a:

dol z 7 bol lepszy bo lzejsyz...

Proponuje mały eksperyment, prosze o zwazenie tłoka plus korby z 7 bolta NA, ja zwarze z 6 bolta (ale z NA bo z turbo nie chce mi sie wyciagac) i porównamy wage.
tylko zeby waga miała dokładnosc co najmniej do 1 grama. :ok:
moge zwarzyc na analitycznej ale mam w domu bardzo dokładna, idealnie wazy odwaznik kalibracyjny.
jak już zważysz cały setup to zważ razem z wałem ;) a i cały czas jesteśmy w temacie turbo nie n/a

na dsm tuners znalazłem iż wał 7bolta turbo waży 14,528kg, a 6 bolta turbo wazy 16,798kg. Fajnie by to było sprawdzić w celu potwierdzenia...
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-05-12, 14:20, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-05-12, 14:32   

Hi-Level napisał/a:
co pokazały m.in ostatnie Kielce.... gdzie ten tor kartingowy nie jest w ogóle wymagający dla samochodu...
na pewno bardziej niż jazda po mieście , nie popadajmy w skrajności ,w PL nie ma torów oprócz Poznania który do zachodnich się nie umywa

Hi-Level napisał/a:
Pokaż mi w tym klubie 350konnego bezawaryjnego Eclipsea...

http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10205 z tym się chyba nic nie działo
http://www.mekp.pl/viewto...r=asc&start=120 to też chyba jeździ
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=80 ten 350 nie ma ale nie wiele mu brakuje
http://www.mekp.pl/viewto...r=asc&start=120
http://www.mekp.pl/viewto...der=asc&start=0 nie wiem jak teraz ,ale jak skończył to nic się z nim chyba nie działo
http://www.mekp.pl/viewto...?t=1028&start=0
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=168
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=6338
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=469 temu też nie wiele brakuje

Jest jeszcze kilka które mają 3 z przodu i jeźdżą
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 14:46   

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10205 z tym się chyba nic nie działo
ostatnie problemy z z ukladem paliwowym i non stop jego awariami sklonily go do sprzedazy samochodu...

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewto...r=asc&start=120 to też chyba jeździ
non stop problemy z przerywanie, aktualnie Mike wspominal o problemach na forum i czeka na termin w ProjectXs, pzoa tym zakuty

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewto...er=asc&start=80 ten 350 nie ma ale nie wiele mu brakuje
tam jest blizej 300hp niz 350

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewto...r=asc&start=120
szczerze powatpiewam ze mial 350hp, nie potwierdzony na hamowni

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewto...der=asc&start=0 nie wiem jak teraz ,ale jak skończył to nic się z nim chyba nie działo
no tak samael skladal samochod 2 lata, po zlozeniu okolo 300km , po czym samochod zostal rozebrany...

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewto...?t=1028&start=0
samochod nigdy nie zostal wystrojony... non stop problemy z zaplonem i przeplywami w koncu sprzedany i rozebrany

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=168
pogadaj z Adamkiem czy to byl "bezawaryjny" samochod :twisted:

Cytat:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=6338
Black ostatnimi czasy więcej stoi niż jeżdzi, a czy taki bezawaryjny? na torze non stop sie "przegrzewał"

MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=469 temu też nie wiele brakuje
ten samochod mial zrobiony tylko jeden pomiar na 1,5 bara na 320koni... zostal sprzedany na nizszym doladowaniu na ktorym generowal cos okolo 270-280, poza tym od kilku lat stoi


Na forum jest pewna tendencja, że niewielu pisze o problemach... może coś w tym jest... bo później ciężko taki samochód sprzedać, który non stop się psuł... a sprzedać samochód grubo doinwestowany jest już naprawdę ciężko więc najlepiej poczynić to w gronie zaślepionych marką pasjonatów. Seryjny Eclipse turbo to bardzo awaryjny samochód, a wysilony zwiększa prawdopodobieństwo awarii... więc o awariach się po prostu nie wspomina...
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2012-05-12, 14:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
matim 
KLUBOWICZ


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1265
Skąd: Giżycko/Warszawa
Wysłany: 2012-05-12, 14:56   

MATi, masz chyba słaby kontakt z właścicielami tych samochodów :roll: niestety większość problemów nie zostaje przeanalizowana na forum...
_________________
BMW E91 320D happy :)
Pacifica 4.0
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-05-12, 15:00   

Jak się coś modyfikuje i buduje to trzeba się liczyć z tym że nie wszystko pójdzie jak trzeba , przegrzewał to też się mój kiedyś , z zapłonem też miałem problem .. a mam serie , czy to aż takie poważne awarie i wina auta /silnika , czy części bądź tych co składali dane auto? Rozumiem awarie jako tako że: zdechł ,nie odpala ,nie chce jechać ,silnik poszedł na grzyby.

Poza tym nie ma aut bezawaryjnych , każde się kiedyś zepsuje jedno wcześniej drugie później.
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 15:05   

MATi napisał/a:
Poza tym nie ma aut bezawaryjnych , każde się kiedyś zepsuje jedno wcześniej drugie później.
raczej bym powiedział, że jedne cześciej inne rzadziej...

ale jak sam zauważyłeś
MATi napisał/a:
problem
MATi napisał/a:
awarie
MATi napisał/a:
awarie
Eclipse nie jest bezawaryjny jak wspomniałem wcześniej a tymbardziej modzony...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Kct 
KLUBOWICZ
CeKaTe


Pomógł: 24 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 897
Skąd: Myszków
Wysłany: 2012-05-12, 15:52   

Hi-Level, nie wiem czy Kielce sa wymagajace, ale wiem ze nikt nie oszczedzal aut i jesli moglo sie cos wysrac to byl najlepszy moment, bo nie podejrzewam ze znalazlby sie taki w ktorym bylby bardziej cisniete te auta
Co do awaryjnosci Eclipse to zgadzam sie ze to wredna menda :jezyk:
_________________
540i
CA0
Ex GS 4G63 96'
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2012-05-12, 16:13   

Kct napisał/a:
Co do awaryjnosci Eclipse to zgadzam sie ze to wredna menda :jezyk:


Nie ma co generalizować czy to Eclipse czy to EVO, Subaru czy Nissan każde auto się psuje ;) W bardzo dużej mierze ma tutaj wpływ eksploatacja auta i na jakich częściach zostaje ono naprawiane :lol2: Jeśli ktoś ciągle robi wszystko po taniości wymienia części na części od innych aut "bo tez podejdzie" potem nie daje rady ogarnąć tej całej rozsypki i je sprzedaje za grosze... "w okazyjnej cenie" :roll: Następny kolejny koleś szuka taniego auta na allegro które fajnie wygląda trafia na mega taniego Eclipse :glupawka: kupuje ale nie jest świadom że go na to auto nie stać i tak w kółko błędne koło bez końca :glupawka: Ja się nie zgodzę z opinią że Eclipse jest awaryjne i żeby nie było że mój GSX czy GST rzadko jeżdżą i robią mało km to powiem na przykładzie mojego GSa który był eksploatowany praktycznie non stop przez prawie 5 lat. W tym czasie wymieniłem parę razy olej filtr oleju i wahacz z przodu ,świece i tyle ... dopiero teraz czekają go trochę większe czynności obsługowe. :glupawka: To auto jest po prostu "zazdrosne" i wymaga opieki ;) Zobaczycie nie długo przykład z życia wzięty ... :> Wy tutaj narzekacie a w tej chwili właśnie ktoś podarował drugie życie pewnemu GST :ksiadz:
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-05-12, 16:25   

Hi-level po pierwsze skoro jestes taki tolerancyjny to zakceptuj to co ktos robi ze swoja własnasci nie szkodzac przy tym innym. Jesli ktos nie chce auta na tory to co Ciebie to obchodzi ??? :wtf:

Hi-Level napisał/a:
jak już zważysz cały setup to zważ razem z wałem a i cały czas jesteśmy w temacie turbo nie n/a

na dsm tuners znalazłem iż wał 7bolta turbo waży 14,528kg, a 6 bolta turbo wazy 16,798kg. Fajnie by to było sprawdzić w celu potwierdzenia...

tak myslałem o zwazeniu wału ale nie dysponuje dokładna waga w tym zakresie...
Co do korb to czym korby NA i turbo sie róznia w takim razie ??? :>
Uwasz ze bedzie inna ich masa ???
dzieki za dane o wale, ten wał musi wiecej wazyc ale znosi bardzo wiele, tutaj w zasadzie o jego wytrzymałosc wogóle sie nie ma co martwic.
Po drugie w toyocie w silniki 2.0T z tych lat jest lzejszy wał i korby ???


Hi-Level napisał/a:
MATi napisał/a:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=10205 z tym się chyba nic nie działo
ostatnie problemy z z ukladem paliwowym i non stop jego awariami sklonily go do sprzedazy samochodu...

Acha co to ma wspólnego z awaryjnosci eclipse skoro pompa była nieseryjna Walbro ???
Hi-Level napisał/a:
non stop problemy z przerywanie, aktualnie Mike wspominal o problemach na forum i czeka na termin w ProjectXs, pzoa tym zakuty

non stop problemy a kto tuningował to auto ??? :jezyk:
Hi-Level napisał/a:
szczerze powatpiewam ze mial 350hp, nie potwierdzony na hamowni

no własnie, nie zebym podejrzewał Cie o eclipsofobie ale masz nieco dziwne jednostronne podejscie do sprawy, tylko wady widzisz w tych autach. A jak komus eclipse sie nie psuje to na pewno to ukrywa :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-05-12, 17:35   

rosomak1983 napisał/a:
no własnie, nie zebym podejrzewał Cie o eclipsofobie ale masz nieco dziwne jednostronne podejscie do sprawy, tylko wady widzisz w tych autach. A jak komus eclipse sie nie psuje to na pewno to ukrywa
no tak 350hp na pompie paliwa z sti dobre dobre :lol: a kreski z ecumastera gdzie zawsze przeklamuje :lol:
rosomak1983 napisał/a:
Co do korb to czym korby NA i turbo sie róznia w takim razie ???
w 7 bolcie oczywiscie ze sie roznia :lol:
rosomak1983 napisał/a:
Uwasz ze bedzie inna ich masa ???
j.w. :lol:
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-05-12, 18:02   

Hi-Level napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
Co do korb to czym korby NA i turbo sie róznia w takim razie ???
w 7 bolcie oczywiscie ze sie roznia :lol:
rosomak1983 napisał/a:
Uwasz ze bedzie inna ich masa ???
j.w. :lol:

Czytaj ze zrozumieniem.
Nie pytałem czy sie roznia tylko CZYM , skoro wiesz to napisz :lol2: Pozatym co Cie smieszy w normalnych pytaniach. Najwyrazniej nie wiesz za bardzo co powiedziec na reszte poruszanych spraw...
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Pablo1o 
KLUBOWICZ


Pomógł: 50 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 2442
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-12, 18:21   

:) :):)

Ja wiedziałem , że tak będzie :) AWANTURA :)

Całe szczęście że większość aut z problemami to 7 bolty :) :) hi hi hi

Tylko codziennie modlę się , żeby mój 6 bolt był bezawaryjny bo tak naprawdę to loteria jak to będzie jeździło :)

A i cieszę się , że pan G ... ups ... Hi-Level powrócił :) :)
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2012-05-12, 18:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 8