Ograniczenie pr?dko?ci w Eclipse 2g |
Autor |
Wiadomość |
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2007-07-17, 13:16 Ograniczenie pr?dko?ci w Eclipse 2g
|
|
|
Ograniczenie pr?dko?ci wyst?powa?o tylko w modelach GST (FWD TURBO) nie by?o jej w innych modelach .Przyczyna ograniczenie pr?dko?ci by?o oczywi?cie bezpiecze?stwo a dok?adniej seryjne opony .Eclipse aby byly bardziej przyst?pne cenowo wychodzi?y na "s?abszych" oponach z indeksem predko?ci "V" czyli do pr?dko?ci 240 km/h . Ograniczenie jest ustawione dok?adnie na 140mil/h .Mo?na sie pozby? owego ograniczenia ale s? dwa warunki .Pierwszy z nich to lecimy do sklepu po nowe opony z indeksem "W "- do 270 km/h albo tak jak ja to uczyni?em z indeksem "Y" - do 300 km/h .Drugi warunek to ograniczenie predko?ci mo?na usun?? tylko w rocznikach od 1995-1997 (wersje przedliftingowe) poniewa? w rocznikach od 1997-1999 montowano ECU (z uk?adami scalonymi) co uniemo?liwia nam ingerencje w uklad .W starszych rocznikach jest to banalny zabieg kt?ry polega na przecieciu rezystorka R255 kt?ry znajduje sie poni?ej na zdj?ciu .
Gdzie znalez? ECU ? ECU znajduje sie dok?adnie za radiem nale?y zdi?? boczne os?ony tunela ?rodkowego od strony kierowcy i pasa?era sa to w sumie 4ry ?rubki kt?re odkr?cimy za pomoc? p?askiego klucza (10ki) . Wszystkim kt?rym sie uda?o ?ycze aby nigdy na ich drodze nie stan?? radar a tym co maja nowsze modele moge poradzi? jedynie aby zacz?li rozgl?da? sie za ECU z modeli przedliftingowych |
|
|
|
|
conti [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-07-17, 22:04
|
|
|
Brian napisał/a: | W starszych rocznikach jest to banalny zabieg kt?ry polega na przecieciu rezystorka...
...moge poradzi? jedynie aby zacz?li rozgl?da? sie za ECU z modeli przedliftingowych |
Nooo, po takiej operacji to liczba ECU "z odzysku" mo?e si? zwi?kszy?. Oby B?g mia? tych majstr?w w opiece |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-07-17, 22:51
|
|
|
dlaczego ? ja usuwa?em ograniczenie pr?dko?ci w jednym gst z kompem przedliftowym, poprostu wyci??em ten rezystorek i ograniczenie znik?o. ecu dzia?a do dzi?. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Angelo [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-07-18, 00:48
|
|
|
Na najbli?szym zlocie poprosze kogo?, aby to zrobi? dla mnie |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-07-18, 09:13
|
|
|
a nie widz? problemu. nied?ugo b?de musia? do talona hak dorobi? i z przyczepk? narz?dzie przyje?d?a? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
WodzuSE
mniejsza zielenina MODERATOR-CAR AUDIO
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 221 Skąd: Szwecja/Szczecin
|
Wysłany: 2007-07-25, 01:49
|
|
|
JA w swoim GST z 1997 roku poliftingowym tez mialem taki rezystorek ktory odcinal mi zaplon przy okolo 210kmh, odciolem go i teraz smiga ponad 250.
Wiec BRIAN te ECU byly w wersjach poliftingowych tez stosowane. |
|
|
|
|
conti [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-07-25, 22:05
|
|
|
Ale brutale z Was , a nie lepiej i elegancko wylutowa? ten rezystor? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-07-25, 22:37
|
|
|
elegncko ? wyrwac dziasa |
|
|
|
|
conti [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-07-25, 22:45
|
|
|
GOLDI napisał/a: | wyrwac dziasa |
nooo i razem z ca?ym eepromem |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2007-07-26, 16:53
|
|
|
WodzuSE napisał/a: | JA w swoim GST z 1997 roku poliftingowym tez mialem taki rezystorek ktory odcinal mi zaplon przy okolo 210kmh, odciolem go i teraz smiga ponad 250.
Wiec BRIAN te ECU byly w wersjach poliftingowych tez stosowane. |
Shotgun ma w swoim GST z 1997 uk?ady scalone w ECU wiec juz nie wiem jak to jest |
|
|
|
|
Shotgun
zielenina
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 16 Skąd: Polska
|
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2007-07-28, 14:55
|
|
|
no i sie wyjasnilo czyli uklady scalone by?y od 98-99 |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2007-07-28, 16:02
|
|
|
Brian po co ci 300 Km/h zwlaszzca w GTS?? skoro nawet GSX niepoleci tyle, moja skrzynka TRE performance build stage III, z dluzsza 5 tka o 10% ma top speed 184 MPH, gst seria ok 255-260 km/h ????
Shotgun ma 97 , rozmawialem z nim, dla niego jedynym wyjsciem i rozsadnym bylo by kupienie ECU z EPROM z rocznika 95. EPROM w 2g byly montowane tylko do samochodow wyprodukowanych od wrzesnia 94 do lutego 95. |
|
|
|
|
Shotgun
zielenina
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 16 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2007-07-28, 18:42
|
|
|
Chyba wiem lepiej jaki mam rocznik
Mam 1998!!! A nie 97.
Epromy by?y nie we wszystkich 2G do 95 roku.
Co? o tym wiem, bo temacik dr??y?em g??goko .
A tutaj znajdziecie potrzebne informacje:
EPROM |
_________________ http://www.cardomain.com/ride/2289116 |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2007-07-28, 19:24
|
|
|
tak nie w wiekszosci 95, ale w 99% samochodow skladanych w 94 roku. czyli roczniku 1995. tak jak pisalem wczesniej modele skladane juz w 95 roku a zakwalifikowane jeszce jako model 95 a nie 96 juz nie posiadaja ich.
Ale pewnie produkowany w 1997 r skoro to 98 rocznik ) tak zgaduje , ale nie to jest najwazniejsze w tym temacie, o ograniczeniu szybkosci w 2g. |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2007-07-28, 20:39
|
|
|
kiepuczi napisał/a: | Brian po co ci 300 Km/h zwlaszzca w GTS?? skoro nawet GSX niepoleci tyle, moja skrzynka TRE performance build stage III, z dluzsza 5 tka o 10% ma top speed 184 MPH, gst seria ok 255-260 km/h ???? |
Masz racje Kiepuczi ale moge Ci obieca? ?e ten indeks na 300km/h to nie dla szpanu u mnie nic sie nie zmarnuje |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-07-28, 22:42
|
|
|
chcia? bym to zobaczy? .... musia? by? miec 40% d?u?sza pi?tk? i kr?ci? do 9-10krpm |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Shotgun
zielenina
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 16 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2007-07-28, 23:48
|
|
|
Zbyteczne to, Samael to nie wiesz, ?e do Eclipsa mo?na wpakowa? skrzynk? 6 biegow? i wtedy mo?na ?miga? grubo powy?ej 300km/h |
_________________ http://www.cardomain.com/ride/2289116 |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-07-29, 09:33
|
|
|
Shotgun napisał/a: | Zbyteczne to, Samael to nie wiesz, ?e do Eclipsa mo?na wpakowa? skrzynk? 6 biegow? i wtedy mo?na ?miga? grubo powy?ej 300km/h |
ciekawe od czego... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Shotgun
zielenina
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 16 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2007-07-29, 10:15
|
|
|
Jak znajd? stronk? to dodam. Kiedy? przypadkiem znalaz?em skrzynk? przerobion? do Eclipsa z do?o?onym 6 biegiem co dawa?o maksymaln? pr?dko?? 316km/h lub 318km/h.
To by?a chyba skrzynka z jakiego? Neona, dok?adnie nie pami?tam. |
_________________ http://www.cardomain.com/ride/2289116 |
Ostatnio zmieniony przez Shotgun 2007-07-29, 10:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|