Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Ograniczenie pr?dko?ci w Eclipse 2g
Autor Wiadomość
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
  Wysłany: 2007-07-17, 13:16   Ograniczenie pr?dko?ci w Eclipse 2g

Ograniczenie pr?dko?ci wyst?powa?o tylko w modelach GST (FWD TURBO) nie by?o jej w innych modelach .Przyczyna ograniczenie pr?dko?ci by?o oczywi?cie bezpiecze?stwo a dok?adniej seryjne opony .Eclipse aby byly bardziej przyst?pne cenowo wychodzi?y na "s?abszych" oponach z indeksem predko?ci "V" czyli do pr?dko?ci 240 km/h . Ograniczenie jest ustawione dok?adnie na 140mil/h .Mo?na sie pozby? owego ograniczenia ale s? dwa warunki .Pierwszy z nich to lecimy do sklepu po nowe opony z indeksem "W "- do 270 km/h albo tak jak ja to uczyni?em z indeksem "Y" - do 300 km/h :badcrack: .Drugi warunek to ograniczenie predko?ci mo?na usun?? tylko w rocznikach od 1995-1997 (wersje przedliftingowe) poniewa? w rocznikach od 1997-1999 montowano ECU (z uk?adami scalonymi) co uniemo?liwia nam ingerencje w uklad .W starszych rocznikach jest to banalny zabieg kt?ry polega na przecieciu rezystorka R255 kt?ry znajduje sie poni?ej na zdj?ciu .



Gdzie znalez? ECU ? ECU znajduje sie dok?adnie za radiem nale?y zdi?? boczne os?ony tunela ?rodkowego od strony kierowcy i pasa?era sa to w sumie 4ry ?rubki kt?re odkr?cimy za pomoc? p?askiego klucza (10ki) . Wszystkim kt?rym sie uda?o ?ycze aby nigdy na ich drodze nie stan?? radar :ksiadz: :ksiadz: :glupawka: a tym co maja nowsze modele moge poradzi? jedynie aby zacz?li rozgl?da? sie za ECU z modeli przedliftingowych :badcrack:
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-17, 22:04   

Brian napisał/a:
W starszych rocznikach jest to banalny zabieg kt?ry polega na przecieciu rezystorka...

...moge poradzi? jedynie aby zacz?li rozgl?da? sie za ECU z modeli przedliftingowych

Nooo, po takiej operacji to liczba ECU "z odzysku" mo?e si? zwi?kszy?. Oby B?g mia? tych majstr?w w opiece :ksiadz:
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-17, 22:51   

dlaczego ? ja usuwa?em ograniczenie pr?dko?ci w jednym gst z kompem przedliftowym, poprostu wyci??em ten rezystorek i ograniczenie znik?o. ecu dzia?a do dzi?.
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Angelo
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-18, 00:48   

Na najbli?szym zlocie poprosze kogo?, aby to zrobi? dla mnie :glupawka:
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-18, 09:13   

a nie widz? problemu. nied?ugo b?de musia? do talona hak dorobi? i z przyczepk? narz?dzie przyje?d?a? :P :P
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
WodzuSE 
mniejsza zielenina
MODERATOR-CAR AUDIO


Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 221
Skąd: Szwecja/Szczecin
Wysłany: 2007-07-25, 01:49   

JA w swoim GST z 1997 roku poliftingowym tez mialem taki rezystorek ktory odcinal mi zaplon przy okolo 210kmh, odciolem go i teraz smiga ponad 250.
Wiec BRIAN te ECU byly w wersjach poliftingowych tez stosowane.
 
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 22:05   

Ale brutale z Was :o , a nie lepiej i elegancko wylutowa? ten rezystor? :jezyk:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 22:37   

elegncko :P ? wyrwac dziasa :ksiadz: :ksiadz: :ksiadz: :ksiadz: :protest: :protest: :protest: :jupi: :jupi: :twisted:
 
 
conti
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-25, 22:45   

GOLDI napisał/a:
wyrwac dziasa

nooo i razem z ca?ym eepromem :lol2:
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2007-07-26, 16:53   

WodzuSE napisał/a:
JA w swoim GST z 1997 roku poliftingowym tez mialem taki rezystorek ktory odcinal mi zaplon przy okolo 210kmh, odciolem go i teraz smiga ponad 250.
Wiec BRIAN te ECU byly w wersjach poliftingowych tez stosowane.


Shotgun ma w swoim GST z 1997 uk?ady scalone w ECU wiec juz nie wiem jak to jest :glupawka: :ksiadz:
 
 
Shotgun 
zielenina



Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 16
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-07-27, 23:56   

Ja mam 1998 rocznik i same scalaki na p?ytce ECU, rzadnych rezystork?w.
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2289116
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2007-07-28, 14:55   

no i sie wyjasnilo :D czyli uklady scalone by?y od 98-99 :ksiadz: :ksiadz: :ksiadz:
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-07-28, 16:02   

Brian po co ci 300 Km/h zwlaszzca w GTS?? skoro nawet GSX niepoleci tyle, moja skrzynka TRE performance build stage III, z dluzsza 5 tka o 10% ma top speed 184 MPH, gst seria ok 255-260 km/h ????

Shotgun ma 97 , rozmawialem z nim, dla niego jedynym wyjsciem i rozsadnym bylo by kupienie ECU z EPROM z rocznika 95. EPROM w 2g byly montowane tylko do samochodow wyprodukowanych od wrzesnia 94 do lutego 95.
 
 
 
Shotgun 
zielenina



Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 16
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-07-28, 18:42   

Chyba wiem lepiej jaki mam rocznik ;-)
Mam 1998!!! A nie 97.

Epromy by?y nie we wszystkich 2G do 95 roku.
Co? o tym wiem, bo temacik dr??y?em g??goko ;-) .
A tutaj znajdziecie potrzebne informacje:
EPROM
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2289116
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 47
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2007-07-28, 19:24   

tak nie w wiekszosci 95, ale w 99% samochodow skladanych w 94 roku. czyli roczniku 1995. tak jak pisalem wczesniej modele skladane juz w 95 roku a zakwalifikowane jeszce jako model 95 a nie 96 juz nie posiadaja ich.
Ale pewnie produkowany w 1997 r skoro to 98 rocznik :) ) tak zgaduje , ale nie to jest najwazniejsze w tym temacie, o ograniczeniu szybkosci w 2g.
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2007-07-28, 20:39   

kiepuczi napisał/a:
Brian po co ci 300 Km/h zwlaszzca w GTS?? skoro nawet GSX niepoleci tyle, moja skrzynka TRE performance build stage III, z dluzsza 5 tka o 10% ma top speed 184 MPH, gst seria ok 255-260 km/h ????


Masz racje Kiepuczi :D ale moge Ci obieca? ?e ten indeks na 300km/h to nie dla szpanu :D :D u mnie nic sie nie zmarnuje ;)
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-28, 22:42   

chcia? bym to zobaczy? .... musia? by? miec 40% d?u?sza pi?tk? i kr?ci? do 9-10krpm :P
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Shotgun 
zielenina



Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 16
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-07-28, 23:48   

Zbyteczne to, Samael to nie wiesz, ?e do Eclipsa mo?na wpakowa? skrzynk? 6 biegow? i wtedy mo?na ?miga? grubo powy?ej 300km/h ;-)
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2289116
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-07-29, 09:33   

Shotgun napisał/a:
Zbyteczne to, Samael to nie wiesz, ?e do Eclipsa mo?na wpakowa? skrzynk? 6 biegow? i wtedy mo?na ?miga? grubo powy?ej 300km/h ;-)


:badteeth: ciekawe od czego...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Shotgun 
zielenina



Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 16
Skąd: Polska
Wysłany: 2007-07-29, 10:15   

Jak znajd? stronk? to dodam. Kiedy? przypadkiem znalaz?em skrzynk? przerobion? do Eclipsa z do?o?onym 6 biegiem co dawa?o maksymaln? pr?dko?? 316km/h lub 318km/h.
To by?a chyba skrzynka z jakiego? Neona, dok?adnie nie pami?tam.
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2289116
Ostatnio zmieniony przez Shotgun 2007-07-29, 10:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13