Problem z ogrzewaniem eclipse 2006 3,8L. Czujnik temp. |
Autor |
Wiadomość |
DEENY
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 52 Skąd: o?wi?cim
|
Wysłany: 2010-02-16, 18:56 Problem z ogrzewaniem eclipse 2006 3,8L. Czujnik temp.
|
|
|
Witam mam problem z ogrzewaniem ... mianowicie> dzisiaj przesta?a dzia?a? regulacja ogrzewania, grzeje na maxxa ca?y czas, nie da sie regulowa? temperatury ... mia? kto? taki problem??? a i zacze?o ?mierdzie? pod mask? tak jak by spalona gum? .. barddzo prosz? o jakie? podpowiedzi
z g?ry dzi?kuje i pozdrawiam nowy uzytkownik DEENY |
Ostatnio zmieniony przez PiotrekKRK 2011-04-22, 12:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-16, 19:07
|
|
|
Sprawd? p?yn w ch?odnicy i uzupe?nij do oporu. Czy jakie? inne objawy s?? |
|
|
|
|
DEENY
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 52 Skąd: o?wi?cim
|
Wysłany: 2010-02-16, 19:11
|
|
|
Nie raczej nic innego sie nie dzieje .... tylko niepokoi mnie ten zapach spalonej gumy ... uzupe?ni? ch?odnicy czy w zbiorniczku wyr?wnawczym??
[ Dodano: 2010-02-16, 22:23 ]
WITAM PONOWNIE
sprawdzi?em p?yn w ch?odnicy jest full ??? |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-16, 23:33
|
|
|
Obstawiam ze masz problem z linka od zaworu cieplej wody na nagrzewnicy. Proponuje sciagnac oslone deski i rzucic okiem na linke z tylu konsoli regulatorow. Nie slyszalem zeby kiedys sie urwala ale zawsze moze byc ten pierwszy raz.
Jak wyglada temp silnika? Stoi w normie czy tez idzie wyzej niz zawsze? Jesli czuc palona gume to proponuje Ci troche ponuchac przy otwartej masce. Masz duze szanse ze zobaczysz bialy dymek (chyba ze bedzie to w okolicach deski). |
|
|
|
|
DEENY
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 52 Skąd: o?wi?cim
|
Wysłany: 2010-02-16, 23:44
|
|
|
HEJKA
raczej jestem laikiem .. ale wydaje mi sie ze jest to sterowane elektronicznie ??
co do tego bia?ego dymku ... troche mnie wystraszy?e??? sk?d ten dymek mia?by sie bra? i czy to jest co? powa?nego??? jakie kroki poczyni? aby usuna? tak? usterk? ?? czy mog? tak je?dzi? ???
[ Dodano: 2010-02-16, 23:45 ]
aaa temperatura silnika raczej jest w normie tak jak zawsze na po?owie wska?nika |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-17, 12:47
|
|
|
DEENY napisał/a: | ale wydaje mi sie ze jest to sterowane elektronicznie |
Jesli tak jest to znaczy ze musisz miec walniety albo bezpiecznik albo sam przelacznik. Zacznik od prostych rzeczy a przy okazji sie czegos nauczysz.
Co do dymku moze byc efektem tego ze masz smrod gumy. A jesli pali sie guma to prawie na pewno bedzie dym - a on pozwoli ci okreslic gdzie sie cos jara. Mozliwe ze masz spiecie (jesli to jest sterowanie elektroniczne) ale to jest Mitsu a nie Merc wiec raczej liczylbym na linke. |
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-17, 13:49
|
|
|
Sterowanie jest elektryczne, ale nie wiadomo czy poprzez jakies si?owniki czy inne ustrojstwa. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-17, 14:05
|
|
|
Ok... wiec ja tu wysiadam. Mozemy gdybac ale trzeba sprawdzic pare rzeczy zanim bedziesz szukac dalej.
1. Czy jest jakis dym?
2. Czy sa jakies bezpieczniki do regulatora?
3. Poszukac zaworu wody do ogrzewania pod maska (prawdopodobnie na podszybiu - chyba ze jest wbudowany w nagrzewnice) i sprawdzic czy sie przelacza. |
|
|
|
|
DEENY
zielenina
Pomógł: 1 raz Wiek: 48 Dołączył: 16 Lut 2010 Posty: 52 Skąd: o?wi?cim
|
Wysłany: 2010-02-17, 16:37
|
|
|
WITAM
By?em w serwisie dzisiaj ... zrobili skan komputerem i wysz?o ?e jest b??d zewn?trznego czujnika temperatury pokazuje -16 stopni i dlatego tak grza?o ..... skasowali b?ad chwile pochodzi?o normalnie i znowu to samo:-) koszt czujnika w serwisie 100 z?
podobno to bardzo czesto siada w zimie w mitsubishi .. tak mi powiedzia? facecik w serwisie
pozdrawiam i dzi?ki za odpowiedzi... |
|
|
|
|
songoku
zielenina
Wiek: 42 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 69 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2010-02-17, 19:52
|
|
|
a to dziwnie...bo co jak jest -16 to nie mog? sobie w??czy? zimno w aucie? |
_________________ Ach te DSM'y...
|
|
|
|
|
karolko [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-17, 21:40
|
|
|
Ja bym upatrywa? przyczyn, albo w potencjometrze od regulacji temperatury, albo w mechanizmie, kt?ry zmienia po?o?enie przepustnicy powietrza. |
|
|
|
|
|