Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak walczyć z korozją? ;-)
Autor Wiadomość
Pat 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 1289
Skąd: Podkowa Leśna
Wysłany: 2011-03-18, 17:06   

można też pod prąd podłączyć :twisted:
_________________
DIAMONDS ARE FOREVER
 
 
 
gaca 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 152
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2011-03-18, 17:20   

O! na przykład.
Albo granata wrzucić pod samochód. Pyk i wszystko rozebrane
 
 
shorty1988
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-18, 18:33   

widzę że koledzy patALLAH, i gaca, lubią metody niekonwencjonalne :hahaha:
 
 
kamil4711 
KLUBOWICZ


Pomógł: 19 razy
Wiek: 46
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 419
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-03-18, 19:30   

Jeśli chodzi o samą półoś to siedzi w przegubie razem ze smarem zamkniętym gumą z opaskami więc raczej nie możliwe żeby przyrdzwiała , można ją wyciągnąć odkręcając śrubę od widełek i sworznia i ładnie odchodzi

jeżeli chodzi o śrubę z zabezpieczeniem na piaście to nie wiem dla czego ten mechanik nie może poradzić sobie , jakiś czas temu odkręcałem to i fakt , miałem troche problemu z tym bo nie miałem dobrego klucza , ale bez przesady , na wszystko jest sposób i powinien wiedzieć jak do tego podejść , moim zdaniem robi cię w wała .
 
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-03-19, 19:22   

panowie ja ostatnio to przerabiałem w moim 3g. Jeśli chodzi o śrubę trzymającą całą piastę (32) to też się z nią męczyłem i połamałem 2 klucze. Pojechałem na warsztat i gościu mi to odkręcił duuzym pneumatem do cięzarówek w 2 sec. Jesli chodzi o wyjęcie półosi np ze skrzyni to wypchnąłem ją "dużą łychą" i wyskoczyła. Jesli chodzi o wyjęcie przegubu z piasty to mogą byc ogromne problemy tak jak u mnie. Najlepiej jechac na prasę i po problemie,najważniejsze zeby nie walic młotkiem jak głupek bo wtedy kaplica :ksiadz:
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-19, 19:32   

pornus69, teoretycznie lepszym rozwiazaniem niz wyciagniecie polosi ze skrzyni jest rozpiecie przegubu z i wyciagcniecie go z huba. dlaczego? z dwoch powodow... nie wylewasz niepotrzebnie oleju ze skrzyni, a dwa nie niszczysz simeringow na wejsciu polosi...
 
 
pornus69 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 603
Skąd: Wloclawek/Hoofddorp
Wysłany: 2011-03-20, 10:03   

GOLDI, chciałem tak zrobic początkowo, ale nie mogłem wypiąc przegubu niestety. Akurat w moim przypadku zrobiłem tak,że wysoko podniosłem auto z lewej strony i ani kropelka mi nie uleciała po wyjęciu półosi. Zrobiłem tak bo zalałem ostatnio Millers'a i szkoda mi go było zeby wyleciał. A jesli chodzi o simering-fakt niszczy się trochę, ale nie miałem juz na to nerw i musiałem go wypiąc po złości :jezyk:
_________________
Life is 2 short to drive boring cars ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12