Alternator |
Autor |
Wiadomość |
learoyd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-04, 20:55 Alternator
|
|
|
jaki? czas temu alternator przesta? ?adowa?. wymontowa?em go i zawioz?em do elektryka. Elektryk wymieni? regulator oraz szczotki, zamontowa?em poje?dzi?em kilka dni i znowu to samo (?wieci sie abs i wszystko przygasa). w pierwszej chwili pomy?la?em ?e wymontuje alternator, pojad? do elektryka i wyt?umacz? mu par? spraw (mr?z mnie powstrzyma?, za zimno ?eby grzeba? bez ocieplanego gara?u przy aucie). Jak b?dzie cieplej to to zrobie. nasuwa mi si? jednak pytanie jak w temacie. mo?e to nie wina elektryka? mo?e przyczyna jest inna? mia? kto? taki problem |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2011-04-14, 16:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-04, 20:58
|
|
|
byl kiedys takie problem , nie pamietam czy na tym czy na innym forum... zapytam... wymieniales kondensatory w ecu? |
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2008-01-04, 20:59
|
|
|
no raczej sam sobie odpowiedziales na pytanie, jak by naprawil alternator to by ci sie nie popsol drugi raz. co chesz zebysmy ci napisali??? |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
S?awekG
mniejsza zielenina
Pomógł: 12 razy Wiek: -42 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 173 Skąd: Budzy?
|
Wysłany: 2008-01-04, 21:07
|
|
|
GOLDI napisał/a: | zapytam... wymieniales kondensatory w ecu? | czy aby nie przesadzasz z tym, i? wymiana kondensator?w w ecu jest panaceum na wszelkie dolegliwo?ci kliperka? kloega learoyd, pisze Cytat: | (?wieci sie abs i wszystko przygasa). | wi?c tu szuka?bym przyczyny a nie w alternatorze i ecu. By? mo?e sklei?y mu si? styki pompy abs - i st?d ?wiecenie kontrolki i przygasanie ?wiate? |
_________________ GS 1992 2,0 |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-04, 21:21
|
|
|
najczestszym problemem ze "ikony pulpitu" sie tla i przygasaja z ABS na czele jest walsnie slabe ladowanie alternatora... a kondensatora nie mowie ze to jest 100% przyczyna... przczytaj mojego psota uwaznie ejszcze raz... diagnozuje czy tylko pytam? |
|
|
|
|
learoyd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-04, 21:26
|
|
|
na temat dlaczego alternator sie zepsu?, pisa?em na forum mitsumaniak?w link>> http://www.mitsubishi-gra...ight=alternator . Elektryk sprawdzi? przy mnie alternator i widzia?em ze nie ?adowa?. Mo?e to byc wina elektryka (i tak my?l?. m?j wujek mi go poleci? bo mia? to samo, odda? alternator do naprawy dwa dni wczesniej i jak z nim ostatnio rozmawia?em to tez mu sie zepsu?). pomy?la?em tylko, ?e mo?e przyczyna by?a gdzie indziej. przyczyn? padni?cia alternatora by?o spalenie regulatora (zapomnia?em doda?). |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-04, 23:24
|
|
|
Pierwsza sprawa to zalatw sobie "NAPRAWDE" dzialajacy alternator. Brak mocy bedzie powodowal trzaski na panelu. Tym samym ECU moze nie dostawac zasilania jak nalezy i tez moze reagowac w dziwny sposob. Przechodzilem przez podobne na swoim 3G i kolesia samochodzie. Kiedy dzialasz z elektryka - upewnij sie ze sprawnosc Aku jest jak nalezy, miej pewnosc ze alternator dziala porawnie a dopiero potem szukaj winnych. Jest bardzo istotne czy zasilanie jest 8V czy jak nalezy pomiedzy 13.4-14.3 V.
Zacznij od podstaw. |
|
|
|
|
learoyd [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-05, 00:00
|
|
|
Da?e? mi troszk? do my?lenia...
A wi?c jednak m?j GS nie jest w idealnym stanie |
|
|
|
|
OLO [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-01-06, 23:42
|
|
|
Mialem kiedys tak samo .U mnie problem wystepowal dlatego ze regulator napiecia posiada dwa zabki ,jeden z nich mialem ulamany i byl tylko przylutowany ,czesto sie zdarzalo ze lut pekal (nie pamietam do czego jest dolutowany ,ale jak rozbierzesz alternator to bardzo dobrze to widac ze jedna "nozka " od regulatora jest luzno)
dodatkowo sprawdz czy Ci po prostu wtyka od alternatora nie wypadla z gniazda |
|
|
|
|
|