Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
HKS bov SQV - wersje różnice
Autor Wiadomość
ronino 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 224
Skąd: Wwa
Wysłany: 2011-06-22, 11:34   HKS bov SQV - wersje różnice

no właśnie ktoś wie czym się różnią?
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-22, 12:55   

Cytat:
The HKS Super Sequential Blowoff Valve (SSQV) is a dual stage pull type relief valve. Unlike other blow off valves that are push type, the SSQV will not leak under high boost conditions nor under vacuum at idle. Being of a pull type valve structure, the SSQV can not physically leak under any level of boost because boost pressure also keeps the valve closed against its seat. The SSQV is actuated by pressure alterations only, not by the rate of pressure or vacuum in the line, which ensures a quick valve response and complete closure during idle. On typical blow-off valve designs, a large valve is utilized in order to accommodate high boost / high horsepower applications. However, these large valves tend to react slowly and require high activation pressure to open, therefore are not able to activate and prevent compressor surge at light-load conditions. On the other hand, smaller, fast reacting valves do not discharge the airflow capacity required for high horsepower applications and tend to creep open and leak as the boost pressure overpowers the spring on these push type valves. For maximum performance, the HKS SSQV incorporates both a small primary valve for ultra quick activation, along with a larger secondary valve for additional discharge capacity. The SSQV is engineered to initially open the small primary valve at light throttle and load conditions, then sequentially opens the secondary valve for additional relief capacity under high boost and load conditions. The SSQV is constructed of polished billet aluminum, which ensures long-term durability and visual appeal. The mounting base utilizes a circular mounting flange that provides exception flow and complete secure mounting via a C-clip snap ring and O-ring gasket. The triple-fin discharge port design produces a powerful and unique aggressive blowoff sound along with added visual distinction.
 
 
ronino 
KLUBOWICZ

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 224
Skąd: Wwa
Wysłany: 2011-06-22, 13:56   

ok thx Goldi ale ja się pytam o różnice w wersjach 1,2,3,4 :)
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-06-22, 14:57   

Różnią się wykonaniem ;) są robione z wyższej jakości materiałów zostały poprawione właściwości uszczelnienia i reakcji pracy tłoczka w celu zapewnienia lepszej reakcji zaworu.
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2011-09-01, 19:48   

A ja się zapytam czy ktoś ma u siebie tego :D
http://allegro.pl/zawor-u...1750352451.html

Jest p&p bo mam takiego i jak strucel zacznie jeździć to wleci pewnie :badcrack:
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2011-09-01, 19:57   

BgD napisał/a:
A ja się zapytam czy ktoś ma u siebie tego :D
http://allegro.pl/zawor-u...1750352451.html

Jest p&p bo mam takiego i jak strucel zacznie jeździć to wleci pewnie :badcrack:


Ale to jest jakiś chinol :jezyk:
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2011-09-01, 20:45   

Brian, wiem :ksiadz:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-01, 21:02   

testowalem kilka podrob hksa :P na dluzsza meta kazdy sie rozszczelnial :) szkoda kasy... odloz sobie kase do jakiegos ori
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2011-09-01, 22:47   

GOLDI napisał/a:
testowalem kilka podrob hksa :P na dluzsza meta kazdy sie rozszczelnial :) szkoda kasy... odloz sobie kase do jakiegos ori

Zdaję sobie sprawę że to tandeta, ale póki dolot seryjny to moge go wsadzić na chwilę. Jak będą zmiany to wleci coś ori :ok:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-01, 22:47   

poki seria dolot i przeplywka to nie kombinowalbym z niczym innym jak DV... chyba ze to tylko o lans chodzi?
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2011-09-01, 22:51   

GOLDI napisał/a:
poki seria dolot i przeplywka to nie kombinowalbym z niczym innym jak DV... chyba ze to tylko o lans chodzi?

Jeśli już to myślałem podmienic co najwyżej na chwile, bo w drugim temacie ktoś zasugerował że może być nieszczelny ten co mam. Lansu mi nie trzeba, wyrosłem już z tego ;)
Ostatnio zmieniony przez BgD 2011-09-01, 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
djmil 
KLUBOWICZ


Pomógł: 36 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 606
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2011-09-01, 22:51   

Jak ma troche posyczeć to można na wyjściu z DV dołożyć trójniczek :jezyk: z dławikiem i zaworem zwrotnym :jezyk:
Tak na szybko wymyślone :ganja: :jupi:
Ostatnio zmieniony przez djmil 2011-09-01, 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-01, 22:53   

dla samego testu mozesz w ogole pominac zawor z ukladu go zaslepiajac na chwilę i zrobic test byle nie jezdezic tak za dlugo bo boost surge moze rozwalic sprezarke
 
 
BgD 
KLUBOWICZ


Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 616
Skąd: Krosno/Rzeszów
Wysłany: 2011-09-01, 22:55   

GOLDI napisał/a:
dla samego testu mozesz w ogole pominac zawor z ukladu go zaslepiajac na chwilę i zrobic test byle nie jezdezic tak za dlugo bo boost surge moze rozwalic sprezarke

Thx :ok:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-01, 22:57   

w tej kasie (chinola) wyrwiesz nawet metalowy zawow z evo MR. daje rade ponad 2 bary nawet
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2011-09-01, 23:01   

GOLDI napisał/a:
w tej kasie (chinola) wyrwiesz nawet metalowy zawow z evo MR. daje rade ponad 2 bary nawet

Potwierdzam w 100% te słowa .
Wystarczy dobrze poszukać :ok:
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
migteam
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-22, 13:43   

wracając do tematu to przede wszystkim różnica pomiedzy oryginałem o podróbą jest przede wszystkim w dźwięku, w 1g przez krótki okres czasu miałem podróbę, a teraz mam co prawda sqv 1 ale zupełenie co innego, dźwięk jest co najmniej zadowalający, chociaż sporo cichszy od podróbek
 
 
wojtek 
KLUBOWICZ

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 925
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-22, 15:09   

do 400hp starczy spokojnie bov z 1G
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2011-10-22, 15:54   

HKS Super SQV 1 jest
+fajny i głosny ma regulacje manualna otwarcia co daje mega dzwięk przy juz niskim doładowaniu
- to ze mocne otwarcie zaworu powoduje braki na górnych partiach obrotów
HKS Super SQV 2 (SSQV 2) Black Edition
+ mega wytrzymałość na wysokim doładowaniu ciekawy wyglad i nie powtarzalny dzwiek
- brak regulacji co powoduje ze musisz miec jakies 0,9 bara zeby go było dobrze słychać

co do chinoli to maja plastikowe bebechy i doładowanie 1bar go zabije
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12