HKS bov SQV - wersje różnice |
Autor |
Wiadomość |
ronino
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 224 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2011-06-22, 11:34 HKS bov SQV - wersje różnice
|
|
|
no właśnie ktoś wie czym się różnią? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-22, 12:55
|
|
|
Cytat: | The HKS Super Sequential Blowoff Valve (SSQV) is a dual stage pull type relief valve. Unlike other blow off valves that are push type, the SSQV will not leak under high boost conditions nor under vacuum at idle. Being of a pull type valve structure, the SSQV can not physically leak under any level of boost because boost pressure also keeps the valve closed against its seat. The SSQV is actuated by pressure alterations only, not by the rate of pressure or vacuum in the line, which ensures a quick valve response and complete closure during idle. On typical blow-off valve designs, a large valve is utilized in order to accommodate high boost / high horsepower applications. However, these large valves tend to react slowly and require high activation pressure to open, therefore are not able to activate and prevent compressor surge at light-load conditions. On the other hand, smaller, fast reacting valves do not discharge the airflow capacity required for high horsepower applications and tend to creep open and leak as the boost pressure overpowers the spring on these push type valves. For maximum performance, the HKS SSQV incorporates both a small primary valve for ultra quick activation, along with a larger secondary valve for additional discharge capacity. The SSQV is engineered to initially open the small primary valve at light throttle and load conditions, then sequentially opens the secondary valve for additional relief capacity under high boost and load conditions. The SSQV is constructed of polished billet aluminum, which ensures long-term durability and visual appeal. The mounting base utilizes a circular mounting flange that provides exception flow and complete secure mounting via a C-clip snap ring and O-ring gasket. The triple-fin discharge port design produces a powerful and unique aggressive blowoff sound along with added visual distinction. |
|
|
|
|
|
ronino
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 224 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 2011-06-22, 13:56
|
|
|
ok thx Goldi ale ja się pytam o różnice w wersjach 1,2,3,4 |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-06-22, 14:57
|
|
|
Różnią się wykonaniem są robione z wyższej jakości materiałów zostały poprawione właściwości uszczelnienia i reakcji pracy tłoczka w celu zapewnienia lepszej reakcji zaworu. |
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2011-09-01, 19:57
|
|
|
Ale to jest jakiś chinol |
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2011-09-01, 20:45
|
|
|
Brian, wiem |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-09-01, 21:02
|
|
|
testowalem kilka podrob hksa na dluzsza meta kazdy sie rozszczelnial szkoda kasy... odloz sobie kase do jakiegos ori |
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:47
|
|
|
GOLDI napisał/a: | testowalem kilka podrob hksa na dluzsza meta kazdy sie rozszczelnial szkoda kasy... odloz sobie kase do jakiegos ori |
Zdaję sobie sprawę że to tandeta, ale póki dolot seryjny to moge go wsadzić na chwilę. Jak będą zmiany to wleci coś ori |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:47
|
|
|
poki seria dolot i przeplywka to nie kombinowalbym z niczym innym jak DV... chyba ze to tylko o lans chodzi? |
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:51
|
|
|
GOLDI napisał/a: | poki seria dolot i przeplywka to nie kombinowalbym z niczym innym jak DV... chyba ze to tylko o lans chodzi? |
Jeśli już to myślałem podmienic co najwyżej na chwile, bo w drugim temacie ktoś zasugerował że może być nieszczelny ten co mam. Lansu mi nie trzeba, wyrosłem już z tego |
Ostatnio zmieniony przez BgD 2011-09-01, 22:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
djmil
KLUBOWICZ
Pomógł: 36 razy Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 606 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:51
|
|
|
Jak ma troche posyczeć to można na wyjściu z DV dołożyć trójniczek z dławikiem i zaworem zwrotnym
Tak na szybko wymyślone |
Ostatnio zmieniony przez djmil 2011-09-01, 22:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:53
|
|
|
dla samego testu mozesz w ogole pominac zawor z ukladu go zaslepiajac na chwilę i zrobic test byle nie jezdezic tak za dlugo bo boost surge moze rozwalic sprezarke |
|
|
|
|
BgD
KLUBOWICZ
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Wrz 2008 Posty: 616 Skąd: Krosno/Rzeszów
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:55
|
|
|
GOLDI napisał/a: | dla samego testu mozesz w ogole pominac zawor z ukladu go zaslepiajac na chwilę i zrobic test byle nie jezdezic tak za dlugo bo boost surge moze rozwalic sprezarke |
Thx |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-09-01, 22:57
|
|
|
w tej kasie (chinola) wyrwiesz nawet metalowy zawow z evo MR. daje rade ponad 2 bary nawet |
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2011-09-01, 23:01
|
|
|
GOLDI napisał/a: | w tej kasie (chinola) wyrwiesz nawet metalowy zawow z evo MR. daje rade ponad 2 bary nawet |
Potwierdzam w 100% te słowa .
Wystarczy dobrze poszukać |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
migteam [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-22, 13:43
|
|
|
wracając do tematu to przede wszystkim różnica pomiedzy oryginałem o podróbą jest przede wszystkim w dźwięku, w 1g przez krótki okres czasu miałem podróbę, a teraz mam co prawda sqv 1 ale zupełenie co innego, dźwięk jest co najmniej zadowalający, chociaż sporo cichszy od podróbek |
|
|
|
|
wojtek
KLUBOWICZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 925 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-10-22, 15:09
|
|
|
do 400hp starczy spokojnie bov z 1G |
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2011-10-22, 15:54
|
|
|
HKS Super SQV 1 jest
+fajny i głosny ma regulacje manualna otwarcia co daje mega dzwięk przy juz niskim doładowaniu
- to ze mocne otwarcie zaworu powoduje braki na górnych partiach obrotów
HKS Super SQV 2 (SSQV 2) Black Edition
+ mega wytrzymałość na wysokim doładowaniu ciekawy wyglad i nie powtarzalny dzwiek
- brak regulacji co powoduje ze musisz miec jakies 0,9 bara zeby go było dobrze słychać
co do chinoli to maja plastikowe bebechy i doładowanie 1bar go zabije |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
|