Takie tam GST 2G |
Autor |
Wiadomość |
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-22, 09:18 Takie tam GST 2G
|
|
|
Siema. W życiu bym nie przypuszczał, że będę pisał w tym temacie, ale stało się. Jestem posiadaczem jednego z lepiej utrzymanych GST w Polsce i nie skażonych jakimś wiejskim tuningiem. Auto kupiłem po to by serducho przeszczepic do Colta w, którym wkładają się napędy 4x4 z Galanta a w Eclipsa wpakować jakieś 6G72 NA i zagazować i mieć fajne oszczędne autko z przyzwoitym przyspieszeniem, ale sie chyba zakochałem w tym Eclipsie i serce by mi pękło gdybym to zrobił. Auto nie jest idealne bo ma sporo niedociagnięć:
-Uszczelki, oringi itp. silnika do wymiany
-przeguby wew. do wymiany
-przednie opony definitywnie do wymiany
-krokowy padnięty
-Tylne piasty do wymiany
-Kolektor wydechowy do pospawania bo puszcza jak i łacze elastyczne wydechu
-Środek wyszorowany i doprowadzony do stanu takiego jaki powinien prezentować przy czym co prezentuje na zewnątrz
-odizolować dolot od silnika, i puścić J-pipe z zewnętrznego WG w wydech bo "Hondowsko" pierdzi
-puszczał wysprzęglik, pompa sprzęgła i był stary płyn- to juz zrobione(wynmieniłem flaki w wysprzęgliku i pompie i zalałem dobrym płynem)
-Silnik wyczyszczony bo było brudno pod maska i tłusto
, ale myślę, że sam sobie z tym poradzę. Lakier wygląda zajebiście. Na drugi dzień po "kupnie" Wypolerowałem całe auto i co weekent jest nabłyszczane. Efekt widoczny na fotkach
Specyfikację Auta podam później bo mam na drugim kompie a na razie cieszcie się zdjęciami, które zostały zrobione wczoraj na Warszawskim spocie JDM pod stadionem narodowym I kilka własnych
Aha i nie czepiajcie się przedniego lewego błotnika. jest strasznie krzywy, poszpachlowany i w dodatku słabo polakierowany
|
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-22, 20:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Tovija
zielenina
Dołączył: 10 Lut 2014 Posty: 11 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: 2014-08-22, 09:42
|
|
|
O żesz Ty... pytny jest Pochwal się też i na cm bo robi mega robotę ten Kalipper |
|
|
|
|
szkoti
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: jelenia góra
|
Wysłany: 2014-08-22, 09:45
|
|
|
lakierek piękny ... autko fajne... ale te chlapacze to wy... bo niszczą efekt |
_________________ Eclipse 2g
Golf V kombi tdi
stralis & tgx & actros
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2014-08-22, 11:10
|
|
|
szybkie toto chociaż? |
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-08-22, 11:21
|
|
|
Trzeba będzie go omacac jak się zobaczymy co to jest za drezyna |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2014-08-22, 11:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-22, 12:30
|
|
|
Tiamat napisał/a: | szybkie toto chociaż? |
Dwie mapy. 1- 0.9 bara, 2 -1.2 bara. Przy 1.1bara wyskoczylo prawie 380KM i 415Nm. Juz dokladnie nie pamietam. Lag wielki jak stodola, ale jak zlapie cug to idzie. Calkiem inna jazda nic coltem. Duze turbo w Eclipsie daje o sobie znac....pozytywnie jak i negatywnie. Wczoraj Black go macal i mial okazje usiasc obok kierownika |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-22, 12:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Piotrekmm
KLUBOWICZ
Pomógł: 35 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 1531 Skąd: Mogielnica
|
Wysłany: 2014-08-22, 12:55
|
|
|
jagos napisał/a: | Wczoraj Black go macal |
to jeździ to jeszcze |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2014-08-22, 13:23
|
|
|
wojtas, a chcesz hamować swojego , bo ja bym też się zhamił
mam jedną hamownie na Bemowie ale AWD nie mają , ale z tego co wiem Coobcio ma hamkę dla AWD .... yyy błąd kopcio ma też na ośkę tylko |
Ostatnio zmieniony przez MATi 2014-08-22, 13:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
IDOG
KLUBOWICZ
Pomógł: 29 razy Wiek: 33 Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 940 Skąd: Otmuchów/Wrocław
|
Wysłany: 2014-08-22, 15:54
|
|
|
Bardzo fajny, ten 'rudy' kolor jest zajeb... jak jest zadbany
Co to za amerykańskie wozidło na 5 fotce?
I dawaj go do kalendarza! |
_________________ WARNING: This car is equipped with a turbocharger. Due to possible breathing problems under heavy acceleration, all females are required to remove any tight fitting or constrictive clothing for safety. |
|
|
|
|
Simeon
KLUBOWICZ Łysy z Brazzers
Pomógł: 36 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 1638 Skąd: KrK
|
Wysłany: 2014-08-22, 17:17
|
|
|
IDOG, impala |
_________________ --2g RS 420a '96, --2g GS 4g63 '96, --2g GST Spyder 4g63T '98
--BMW E30 M20B20 '87 --IS 200 1G-FE '99
"Bo auta to do 2000r. wychodziły" |
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2014-08-22, 21:05
|
|
|
naprawde fajne auto. I robi wizualnie mega wrazenie. Ogladałem je jakis czas temu u Szymona niestety jezdzic okazji nie było ale jak sie wypije kawe po starcie i juz złapie doładowanie to powinno byc fajnie |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-22, 22:33
|
|
|
Z tą kawą Hołku przesadziłeś Jeszcze jest czas na posłodzenie Już mam plan co by tu zrobić by kreski na wykresie przenieść z 5000rpm tak w okolice 3500RPM
Wojtas Silnik był robiony W ProjectXS. Poniżej wykrez z hamowania przy doładowaniu 1.1bar. Chętnie zmierzę ile ma obecnie mocy
|
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-22, 22:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2014-08-22, 23:38
|
|
|
jagos napisał/a: | Z tą kawą Hołku przesadziłeś Jeszcze jest czas na posłodzenie Już mam plan co by tu zrobić by kreski na wykresie przenieść z 5000rpm tak w okolice 3500RPM
|
chcesz zmienić turbo ? |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-23, 01:17
|
|
|
Brian, Raczej mysle nad dolozeniem jakkejs z diesla, ktora wczesnie wstaje i pokreci do tych 4500-5000RPM albo np. o seryjnej 14b Colt na niej jezdzil jak diesel z 230Km pod maska i |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2014-08-23, 01:20, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2014-08-23, 01:23
|
|
|
jagos napisał/a: | Brian, Raczej mysle nad dolozeniem jakkejs z diesla, ktora wczesnie wstaje i pokreci do tych 4500-5000RPM albo np. o seryjnej 14b Colt na niej jezdzil jak diesel z 230Km pod maska i |
Dla mnie to abstrakcja ale trzymam kciuki Wg. mnie średni pomysł Dwie turbiny będą generować bardzo dużo ciepła pod maską. Eclipse nie należą do zbyt "przewiewnych" aut więc może być problem Duuużo lepsze rozwiązanie to wywalić to turbo i wstawić 16g Moc będzie ta sama moment jeszcze większy myślę że ponad 450Nm i będzie wstawać nisko |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-08-23, 01:30
|
|
|
Brian, jak na razie dywaguje |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
widlak85
KLUBOWICZ
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 35 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2014-08-23, 08:14
|
|
|
Z innej beczki....jakim aparatem były robione te fotki pod narodowym? Na statywie? Ładnie powyciągał kolory |
_________________
|
|
|
|
|
Hołek
KLUBOWICZ
Pomógł: 16 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 862 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: 2014-08-23, 08:39
|
|
|
wstawiaj turbo z evo 9 albo tomei czy hks i bedzie bardzo ładnie i wczesnie wstanie |
_________________ BYŁO: Eclipse 2g GS 99;
Talon TSi AWD ~350ps
EVO IV, V, V, V, 4.5, IX, X
JEST: EVO 6 RS i EVO 6 TME
https://www.facebook.com/tomcarmotorsports
|
|
|
|
|
|