Takie tam GST 2G |
Autor |
Wiadomość |
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-04-22, 10:00
|
|
|
zgadzam się z chłopakami. Auto ogólnie piękne, ale felgi tamte były zdecydowanie ładniejsze, do tego chlapacze trącą wiochą no i spasowanie zderzak lampy maska kłują w oczy |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-22, 10:20
|
|
|
zaraz padne właśnie teraz w końcu charakteru nabrał
podobnie jak u Pabla zmiana duży plus
chlapaczy nie ruszaj wiocha.. dobre
całokształt kozak |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2016-04-22, 10:23, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-22, 11:00
|
|
|
Mi sie podoba.. moje auto-moje widzimisie.... Mialo byc agresywnie i jest |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-22, 11:23
|
|
|
jagos napisał/a: | Mi sie podoba.. moje auto-moje widzimisie.... Mialo byc agresywnie i jest |
Oczywiście, że tak, ale skoro wystawiasz auto na forum publiczne to chyba normalne, że ludziska komentują i nie zawsze to będą same pochlebstwa.
Ja np. w ogóle nie trawię czarnych felg, do tego wzór jest mało ciekawy. Na poprzednich auto wyglądało ładniej moim zdaniem. To oczywiście tylko moje zdanie i najważniejsze, aby Tobie się podobało. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-22, 11:31
|
|
|
viader napisał/a: | i nie zawsze to będą same pochlebstwa |
Nie oczekuję na nie... po prostu mi się mega podoba i chciałem się pochwalić
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
[ Dodano: 2016-04-22, 11:47 ]
trucky napisał/a: | jagos napisał/a: | Mam zamiar pomalować je farba do zderzaków nie lakierowanych. |
Opalarką je potraktuj, będzie na dłużej i fabryczna faktura. Bo tam na pewno dostają kamieniami i farba do plastików długo nie wytrzyma |
Dałem pomuka.... tyle się zajmuje autami a o tym patencie nie wiedziałem- właśnie to zrobiłem i efekt przeszedł moje oczekiwania |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-22, 11:38, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
mysza
KLUBOWICZ KING OF CIDER
Pomógł: 51 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1793 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2016-04-22, 12:27
|
|
|
jagos, dokładnie to Twoje auto i najważniejsze że Ci się wszystko podoba. |
_________________ BMW 7 E65
Hyundai i10
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2016-04-22, 13:24
|
|
|
jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-22, 15:57
|
|
|
Brian napisał/a: | Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
Na szczęście nic nie ociera Musiałęm dać na przód dystanse 10mm bo nie wchodziły pod brembo. Jest na styk... z tyłu nawet dałem 6mm dystanse by lekko poszerzyć i wizualnie wyciągnąć
Teraz mi się podoba |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-22, 15:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-04-23, 00:05
|
|
|
Brian napisał/a: | jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2016-04-23, 00:59
|
|
|
GOLDI napisał/a: | Brian napisał/a: | jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 |
na pewno ten sam zacisk ? Kiedyś czytałem na DSM że zaciski różnią się wielkością tłoczków. Z EX tłoczki są mniejsze a w E9 większe albo na odwrót już nie pamiętam sam przyznasz że lepsze rozwiązanie to zacisk z porsche 6 tłoczkowy który jest popularnym up gradem w EVO 9 |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2016-04-23, 01:56
|
|
|
Brian napisał/a: | GOLDI napisał/a: | Brian napisał/a: | jagos napisał/a: | Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły |
Ja bym nie ruszał Jeśli dają radę a zakładam że dają te to zostawił bym te Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST
jagos napisał/a: |
Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę
Obrazek |
Szeroko nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ? |
nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 |
na pewno ten sam zacisk ? Kiedyś czytałem na DSM że zaciski różnią się wielkością tłoczków. Z EX tłoczki są mniejsze a w E9 większe albo na odwrót już nie pamiętam sam przyznasz że lepsze rozwiązanie to zacisk z porsche 6 tłoczkowy który jest popularnym up gradem w EVO 9 |
zacisk jest tem sam...
tak wkladaja wszystko... od 6 tlokow na drcie z jakiegos audi w dieslu po alcona w cenie nowego Golfa GTi... co kot lubi |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-23, 10:07
|
|
|
Ja chce zmniejszyc wolna przestrzen w felgach chcial bym nie pogorszyc hamowania. A upgrade z EX podsunal mi kolega z 7motorsport. Jedyny myk z heblami z EX jest to, ze zaciski w EX sa przykrecane srubami M14, ale to tez jest do obejscia
Co do wagi tarcz... jak wspomnial Goldi. Tarcze z alu dzwonem i po temacie |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-23, 10:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-23, 10:12
|
|
|
wojtas, przy sasiada M4ce te heble to bida z nedza ;-p |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-23, 21:23
|
|
|
wojtas, no jak juz sie Twojej kobiecie spodobaly to musza byc fajne |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
Wysłany: 2016-04-24, 17:10
|
|
|
Jak chcesz to mam stoptechy na przód mogę odsprzedać |
_________________ "PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER" |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-04-24, 18:09
|
|
|
Ładny, popraw spasowanie przódu cos nie pasi. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-24, 20:43
|
|
|
simongs1, skolko panie...
rosomak1983, dzięki, ale juz tyle razy zdejmowany był przedni zderzak, że juz tego nie widze nawet, że coś nie pasuje |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
simongs1
KLUBOWICZ
Pomógł: 18 razy Dołączył: 04 Wrz 2007 Posty: 839 Skąd: Kluczbork/Skawina
|
|
|
|
|
|