Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo
Autor Wiadomość
foxio96 
KLUBOWICZ

Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-19, 16:24   

Silnik ogolnie wporzo, juz 3 wiec widze roznice. Hmm chyba pierw kucie potem turbo :(
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-19, 16:47   

rosomak1983 napisał/a:
jagos napisał/a:
to wpakował bym już tłoki z E8-9 gracacji-C.

bez sensu , tłoki + pierscienie do tych tłoków kosztuja prawie tyle co dobra kucizna...
Jak juz to kupowac Mahle kute.


oj ... tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl. W tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl. Wychodzi nie caly tysiaczek. Dobre kute tloki to 2000 jak nic. Kucizna ma sens jesli ktos idzie dalej tj. skrzynia, sprzeglo,polosie czy przeguby. Daj boze niech ma 350KM a zeby to przeniesc w fwd potrzeba dobra guma. Zalozy dobra gume, ktora klei to rozjebie przeguby i skrzynie... wiem z wlasnego doswiadczenia.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-05-19, 17:15   

jagos napisał/a:
tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl

to jakbys widział z evo IX to daj znac...

jagos napisał/a:
tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl.

nie widze tego w Tomsonie ale oby. Mozna tez przerobic tłoka pod tansze pierscienie ale chyba bez sensu bo tez koszta.

Moze potaniały te tłoki i pierscienie bo tez to rozwazałem ale wydzodziło to wtedy jakies 1500zł minimum....
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-05-19, 17:18   

Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo.
 
 
foxio96 
KLUBOWICZ

Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-19, 18:55   

a wiec jak chce 200-220 kucy to co MUSZE zrobić z silnikiem?

[ Dodano: 2016-05-19, 18:56 ]
Naprawde 6b nie poradzi sobie w serii z tą mocą?
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-05-19, 20:20   

Dostałeś już odpowiedź na pytanie. Tak zdrowa seria zniesie.
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2016-05-19, 21:08   

pakuj silnik 6bolt turbo swap to 1500zl i po sprawie 200 kucy z potencjałem na wiecej a swój silnik sprzedaj :>
_________________
Michal
 
 
foxio96 
KLUBOWICZ

Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-19, 21:11   

taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic?
 
 
Mike 
KLUBOWICZ
Michal

Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 307
Skąd: Krakow
Wysłany: 2016-05-19, 22:13   

foxio96 napisał/a:
taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic?
jeden dobry chlopak mechanik z klubu i ogarnie swapa ...silnik turbo ze skrzynia to koszty 3500-5000 tys plus przekladka, przy uturbianiu silnika polowa zeby zjadla, kupe nerwów i kasy, pomyś o łatwiejszym sposobie ,jak dobrze trafisz to silnik turbo ze skrzynia od turbo wychaczysz za 3500 zl w porywach do 5000 tysiecy i masz wszystko .....a pomyslałes o całej reszcie ,temat wałkowany milion razy na forum ...ja osobiscie doradzam swapa ....przemysl dobrze zanim wezmiesz sie za uturbianie swojego silnika ,trzeba duzo czasu serca i piniedzy....swap to latwiejsza droga ....pozdrawiam Michał .
_________________
Michal
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-20, 10:26   

kupisz 6b z turbo to i tak będzie najpierw do remontu
bardziej niż pewne ;)
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
foxio96 
KLUBOWICZ

Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-20, 13:40   

wojatas tez mi sie tak wydaje...
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-05-20, 15:35   

Co co to jest zrobic remont 4g63 czysta przyjemnosc. :lol2:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2016-05-20, 15:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
foxio96 
KLUBOWICZ

Dołączył: 09 Mar 2015
Posty: 95
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-20, 15:56   

rosomak1983 ależ oczywiście :p
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-21, 00:46   

marcin388-1988 napisał/a:
Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo.

Mialem i sprzedalem dokladnie gradacja-c tloki +korby+ARPy w korbach za 600zl. Na forum evo ostatnio gosc wystawial za 1000zl za kpl. no i ostatecznie poszly tez za 600. Zakuc silnik a wpakowac oem-owe tloki to dwie rozne bajki. Kucizna-luzniejsze pasowanie itp... graty z evo na pewno sa fajna alternatywa w 7Boltach.

Jesli autor chce 200-220 to seria wystarczy.Ale jesli skladac motor to dlaczego by nie zostawic sobie margines na przyszlosc..
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
marcin388-1988 
KLUBOWICZ

Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 156
Skąd: .....
Wysłany: 2016-05-21, 01:35   

Okazje się zdarzają ale jak szukałem ponad pół roku to nic takiego znaleźć w tej cenie nie mogłem. Jak widać dróg jest wiele i każdy wybiera pod to co chce osiągnąć. A co do pasowa to tłoki z evo też ciasno nie spasujesz. Nominalny tłok i wyrobiony blok więc wiesz.
Ostatnio zmieniony przez marcin388-1988 2016-05-21, 01:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-21, 09:59   

marcin388-1988, wlasnie gradacja-c to kilka setek wiekszy tlok. Ja chcialem swojego zakuwac, ale po rozmysleniu za i przeciw... skrzynia, przeguby itp. ...zakucie to tak na prawde 1/4 kosztow a reszta to koszty przeniesienia napedow by to wszystko normalnie i w miare bezawaryjnie smigalo.
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-05-21, 14:49   

Mahle kute maja pasowanie prawie jak oryginał.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
franko 
KLUBOWICZ


Pomógł: 68 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 1860
Skąd: poddebice
Wysłany: 2016-05-24, 00:21   

mama na sprzedanie graty z e9 z arpami, za 700 oddam. Woosner ma pasowanie 7setek a seria e9 chyba 6??
_________________
drążek, sprzęgło, pełny gaz :D
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-05-24, 10:12   

ech... jeśli ziomuś chce ukrzesać ok 200-220KM to przecież WSZYSTKO jest napisane w moim temacie który zlinkował Wojtas.
Jedyne co mogę zalecić na sam początek tej zabawy to jechać na hamownie i sprawdzić kondycje silnika, żeby się nie okazało że 20 do serii brakuje :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14