Turbo |
Autor |
Wiadomość |
foxio96
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-19, 16:24
|
|
|
Silnik ogolnie wporzo, juz 3 wiec widze roznice. Hmm chyba pierw kucie potem turbo |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-19, 16:47
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | jagos napisał/a: | to wpakował bym już tłoki z E8-9 gracacji-C. |
bez sensu , tłoki + pierscienie do tych tłoków kosztuja prawie tyle co dobra kucizna...
Jak juz to kupowac Mahle kute. |
oj ... tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl. W tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl. Wychodzi nie caly tysiaczek. Dobre kute tloki to 2000 jak nic. Kucizna ma sens jesli ktos idzie dalej tj. skrzynia, sprzeglo,polosie czy przeguby. Daj boze niech ma 350KM a zeby to przeniesc w fwd potrzeba dobra guma. Zalozy dobra gume, ktora klei to rozjebie przeguby i skrzynie... wiem z wlasnego doswiadczenia. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-05-19, 17:15
|
|
|
jagos napisał/a: | tloki z korbami od evo bo oddzielnie nikt nie sprzedaje to max 500zl |
to jakbys widział z evo IX to daj znac...
jagos napisał/a: | tomsonie maja pierscienje E7-9 za 420zl. |
nie widze tego w Tomsonie ale oby. Mozna tez przerobic tłoka pod tansze pierscienie ale chyba bez sensu bo tez koszta.
Moze potaniały te tłoki i pierscienie bo tez to rozwazałem ale wydzodziło to wtedy jakies 1500zł minimum.... |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2016-05-19, 17:18
|
|
|
Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo. |
|
|
|
|
foxio96
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-19, 18:55
|
|
|
a wiec jak chce 200-220 kucy to co MUSZE zrobić z silnikiem?
[ Dodano: 2016-05-19, 18:56 ]
Naprawde 6b nie poradzi sobie w serii z tą mocą? |
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2016-05-19, 20:20
|
|
|
Dostałeś już odpowiedź na pytanie. Tak zdrowa seria zniesie. |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2016-05-19, 21:08
|
|
|
pakuj silnik 6bolt turbo swap to 1500zl i po sprawie 200 kucy z potencjałem na wiecej a swój silnik sprzedaj |
_________________ Michal |
|
|
|
|
foxio96
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-19, 21:11
|
|
|
taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic? |
|
|
|
|
Mike
KLUBOWICZ Michal
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 307 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2016-05-19, 22:13
|
|
|
foxio96 napisał/a: | taniej mi wyjdzie 6b turbo niz uturbiac swoj? Skrzynie sobie moge zostawic? | jeden dobry chlopak mechanik z klubu i ogarnie swapa ...silnik turbo ze skrzynia to koszty 3500-5000 tys plus przekladka, przy uturbianiu silnika polowa zeby zjadla, kupe nerwów i kasy, pomyś o łatwiejszym sposobie ,jak dobrze trafisz to silnik turbo ze skrzynia od turbo wychaczysz za 3500 zl w porywach do 5000 tysiecy i masz wszystko .....a pomyslałes o całej reszcie ,temat wałkowany milion razy na forum ...ja osobiscie doradzam swapa ....przemysl dobrze zanim wezmiesz sie za uturbianie swojego silnika ,trzeba duzo czasu serca i piniedzy....swap to latwiejsza droga ....pozdrawiam Michał . |
_________________ Michal |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
foxio96
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-20, 13:40
|
|
|
wojatas tez mi sie tak wydaje... |
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-05-20, 15:35
|
|
|
Co co to jest zrobic remont 4g63 czysta przyjemnosc. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 2016-05-20, 15:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
foxio96
KLUBOWICZ
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-20, 15:56
|
|
|
rosomak1983 ależ oczywiście :p |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-21, 00:46
|
|
|
marcin388-1988 napisał/a: | Nie widziałem jeszcze tłokow e8-9 o tej gradacji za 500 zł. Nie widzisz sensu wkładania kucizny a piszesz o tłokach z evo które bardzo duża znosza. Do tych 350 km wolałbym założyć nowe nadwymiarowe tłoki eclipse turbo. |
Mialem i sprzedalem dokladnie gradacja-c tloki +korby+ARPy w korbach za 600zl. Na forum evo ostatnio gosc wystawial za 1000zl za kpl. no i ostatecznie poszly tez za 600. Zakuc silnik a wpakowac oem-owe tloki to dwie rozne bajki. Kucizna-luzniejsze pasowanie itp... graty z evo na pewno sa fajna alternatywa w 7Boltach.
Jesli autor chce 200-220 to seria wystarczy.Ale jesli skladac motor to dlaczego by nie zostawic sobie margines na przyszlosc.. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
marcin388-1988
KLUBOWICZ
Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 156 Skąd: .....
|
Wysłany: 2016-05-21, 01:35
|
|
|
Okazje się zdarzają ale jak szukałem ponad pół roku to nic takiego znaleźć w tej cenie nie mogłem. Jak widać dróg jest wiele i każdy wybiera pod to co chce osiągnąć. A co do pasowa to tłoki z evo też ciasno nie spasujesz. Nominalny tłok i wyrobiony blok więc wiesz. |
Ostatnio zmieniony przez marcin388-1988 2016-05-21, 01:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-05-21, 09:59
|
|
|
marcin388-1988, wlasnie gradacja-c to kilka setek wiekszy tlok. Ja chcialem swojego zakuwac, ale po rozmysleniu za i przeciw... skrzynia, przeguby itp. ...zakucie to tak na prawde 1/4 kosztow a reszta to koszty przeniesienia napedow by to wszystko normalnie i w miare bezawaryjnie smigalo. |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
rosomak1983
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Wiek: 40 Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 1766 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 2016-05-21, 14:49
|
|
|
Mahle kute maja pasowanie prawie jak oryginał. |
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
|
|
|
|
|
franko
KLUBOWICZ
Pomógł: 68 razy Wiek: 36 Dołączył: 01 Lut 2009 Posty: 1860 Skąd: poddebice
|
Wysłany: 2016-05-24, 00:21
|
|
|
mama na sprzedanie graty z e9 z arpami, za 700 oddam. Woosner ma pasowanie 7setek a seria e9 chyba 6?? |
_________________ drążek, sprzęgło, pełny gaz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2016-05-24, 10:12
|
|
|
ech... jeśli ziomuś chce ukrzesać ok 200-220KM to przecież WSZYSTKO jest napisane w moim temacie który zlinkował Wojtas.
Jedyne co mogę zalecić na sam początek tej zabawy to jechać na hamownie i sprawdzić kondycje silnika, żeby się nie okazało że 20 do serii brakuje |
_________________
|
|
|
|
|
|