Drgania kierownicy podczas hamowania 2.4L 3G |
Autor |
Wiadomość |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-12, 14:25
|
|
|
myrus01 napisał/a: | zrobili dodatkowo kilka tysi?cy kilometr?w i nie b?d? to r??nice wp?ywaj?ce na bezpiecze?stwo |
Czyzby to bylo tak samo na nowych jak na tych co juz zrobiles 20 tys km? |
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-02-12, 14:45
|
|
|
1. przetoczenie tarczy na pewno ma wp?yw na jej odporno??, temperatur?, w je?dzie wyczynowej o czym raczej nie mowa... przy "normalne" raczej tego nie odczujemy, rozwi?zanie raczej kr?tkotrwa?e
2.zaleca si? wymian? a nie przetoczenie tarczy... i masz problem z g?owy
Post dotyczy drga? fajery jakie? z?ote my?li jakie powinno by? prawid?owe ci?nienie w oponach zima/ lato R15/195/65?
pozdrawiam wszystkie ?migaj?ce lale (eclipsy) |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-12, 17:10
|
|
|
Cytat: | jakie powinno by? prawid?owe ci?nienie w oponach zima/ lato R15/195/65? | Odtworz drzwi i zobaczysz tabliczke z cisnieniami na progu. Przod 220 kPa a tyl 200 kPa. |
|
|
|
|
Getek
gruba ryba
Wiek: 40 Dołączył: 16 Sie 2007 Posty: 370 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: 2009-02-13, 05:52
|
|
|
myrus01 napisał/a: | Chyba kolega goldi to naiwniak, kt?ry je?dzi do ASO i nie ma zielonego poj?cie o samochodach, a tym bardziej o naprawianiu ich. Je?li twoja wiedza opiera si? tylko na TVN Turbo to mo?e nie zabieraj g?osu je?li kto? prosi o pomoc, a ty nie masz nic m?drego do powiedzenia. |
Upss GOLDI jak sam widzisz czasy sie zmieniaja i ludzie w klubie tez gdzie te Mlode Wilki sie podzialy hehe..ja tylko sie smialem z tego ale podziwiam Cie za Twoja wytrwalosc i dalsze tlumaczenie glupoty |
_________________ ex Evo IX MR 382/565
|
Ostatnio zmieniony przez Getek 2009-02-13, 05:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cantrell
mniejsza zielenina
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 128 Skąd: polska
|
Wysłany: 2009-02-15, 09:22
|
|
|
panowie z tego co wiem(materia?oznastwo politechniki gda?skiej) tarcz nie powinno si? przetacza? z innego tez powodu-je?eli w czasie hamowania czujesz wibracje to racja raczej z powodu odkszta?conych tarcz hamulcowych.je?li sa odkszta?cone niby mo?na je zabieli? na tokarce co na kr?tki czas zda egzamin ale pami?tajmy o tym ?e je?li s? krzywe dosz?o do przegrzania materia?u i jednoczesnie do zmiany jego w?a?ciwo?ci,zmieni?a si? twardo??,odporno?? na odkszta?cenia i sprawa po kr?tkim czasie wr?ci jak bumerang-wyr?wnasz je a po kr?tkim czasie znowu bed? krzywe...radze wymienic na nowe |
_________________ CANTRELL |
|
|
|
|
hammer
KLUBOWICZ SKARBNICA KLUBU
Pomógł: 15 razy Wiek: 49 Dołączył: 13 Sie 2007 Posty: 1761 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2009-02-15, 10:28
|
|
|
cantrell, cantrell napisał/a: | (materia?oznastwo politechniki gda?skiej) |
hammer, Materia?oznawstwo politechniki Bia?ostockiej.
W pe?ni popieram koleg? |
_________________ Hammer 667 - faster than Satan |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-15, 11:03
|
|
|
Pozdrowienia dla "malo-znawcow".... |
|
|
|
|
ziggi
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 45 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 415 Skąd: Lodz / Dublin
|
Wysłany: 2009-02-24, 00:16
|
|
|
allias, Szakal, hammer667, cantrell,
Zeszlifowa? tarcze na dobrym sprz?cie mo?na. Tylko po co? Za tydzie? lub dwa bicia powr?c? jak bumerang. Znam to z autopsji.
Je?li tarcza raz z?apa?a bicia to do kosza j?! Nowe kupi? i modli? si? ?eby te nie mia?y wad ukrytych i nie zacz??y bi? po miesi?cu. |
|
|
|
|
finger [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-24, 01:37
|
|
|
Ja tak czytam i chyba z tymi tarczami to jak z obiektywami sigma - jeden na dziesiec trafia sie dobry egzemplarz... |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-24, 20:52
|
|
|
finger napisał/a: | Ja tak czytam i chyba z tymi tarczami to jak z obiektywami sigma - jeden na dziesiec trafia sie dobry egzemplarz... |
|
|
|
|
|
catx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-24, 22:20
|
|
|
Pracowa?em kiedy? (dawno temu ) w serwisie Nissana. By?a akcja serwisowa bo w nowych autach tarcze krzywi?y si? po 5 - 6 tys km. Nissan Poland przys?a? nam przetaczarke do tarcz, firmy MAD. To by? silnik z reduktorem obrot?w kt?ry kr?ci? piast? ( czyli tarcz? oczywi?cie te? ) i no?e z automatycznym posuwem montowane w miejsce jarzma zacisku hamulcowego. I...
Ca?a robota do d..y po 300 km klienci wracali. Tarcze s?abej jako?ci.
Wszystko zale?y od materia?u. |
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-02-24, 22:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|