Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Światła
Autor Wiadomość
Mrok 
KLUBOWICZ


Pomógł: 20 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 594
Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
Wysłany: 2009-03-15, 18:18   

U mnie te? jedna ?ar?wka ?weci?a s?abiej jak u pawelec2410 tylko ?e dzia?o si? tak gdy robi?em sleeping eyes, to by?a przyczyna :hahaha:
 
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-03-15, 18:25   

Co? nie tak mia?e? na stykach
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
pawelec2410
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-15, 18:54   

Mrok, dobrze mi sie wydaje......?przeciety kabel??A co powiecie na gotujacy sie aku, palace sie zarowki co drugi dzien, przygaszanie i rozjasnianie swiatel na przemian......??Mozliwe ze to wszystko jest spowodowane przez wadliwy regulator napiecia, czy moze alternator padl??? :roll:
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-03-15, 19:07   

regulator sie sko?czy?
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
pawelec2410
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-15, 19:20   

Coodo, Mozesz napisac cos wiecej.....?W ktorym miejscu on sie znajduje, czy trzeba wyciagac alternator zeby wyjac to ustrojstwo, czy jest jakis sposob zeby to sprawdzic czy to napewno to...(poprostu chce miec pewnosc)
silnik 4g37 wer usa r.90 byl bym bardzo wdzieczny kolego :amen:
 
 
catx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-15, 19:33   

Zmierz napi?cie na akumulatorze. Do wymiany regulatora musisz wyj?? alternator.
Ja mia?em taki problem z aternatorem.
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-03-15, 19:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-03-15, 21:01   

kolega catx,ju? podpowiedzia?

catx napisał/a:
Ja mia?em taki problem z aternatorem.

zazwyczaj spotyka?em si? ze przy takich objawach pada? regularor,
a jak pada? alternator to raczej by? objaw s?abego ?adowania lub jego brak
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
pawelec2410
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-15, 21:07   

Coodo napisał/a:
kolega catx,ju? podpowiedzia?

catx napisał/a:
Ja mia?em taki problem z aternatorem.

zazwyczaj spotyka?em si? ze przy takich objawach pada? regularor,
a jak pada? alternator to raczej by? objaw s?abego ?adowania lub jego brak


Czyli mam rozumiec ze przy padnietym regulatorze ladowanie bedzie za wysokie......???
 
 
Coodo 
KLUBOWICZ


Pomógł: 11 razy
Wiek: 49
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 967
Skąd: Bydgoszcz-Teresin
Wysłany: 2009-03-15, 21:26   

jak najbardziej prawdopodobne - miernik i musisz pomierzy
_________________
1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
.
 
 
 
catx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-15, 22:01   

Je?eli padnie regulator napi?cia to alternator mo?e dawa? nawet 17V. Je?eli sko?czy si? szczotka ?adowania nie b?dzie. A to z czym si? spotka?e? to wytarta szczotka kt?ra zazwyczaj jest cz??ci? regulatora napi?cia. W alternatorach Bosh szczotki s? zamontowane w obudowie regulatora napi?cia.

Je?eli roz?o?ysz sw?j alternator pami?taj o tym ?e b?dziesz potrzebowa? spinacz biurowy do zablokowania szczotek przed w?o?eniem wirnika do obudowy.
 
 
pawelec2410
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-28, 09:06   

Podziekowania dla wszystkich ktorzy zainteresowali sie moim problemem okazalo sie ze to regulator napiecia(ladowal do konca), oraz stojan po ostatniej naprawie pseudo elektrykow :> :wtf: Poprostu uzwojenia ktore znajduja sie na stojanie byly szlifowane szlifierka bo nie chcialy wejsc w obudowe alternatora(pobowali wlozyc stojan nie od tego alternatora) :protest: :ksiadz:
 
 
Grze?ko
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-30, 18:30   

pawelec2410 napisał/a:
uzwojenia ktore znajduja sie na stojanie byly szlifowane szlifierka bo nie chcialy wejsc w obudowe alternatora

Debili nie robi? - sami si? rodz?. Niestety :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8