Światła |
Autor |
Wiadomość |
Mrok
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 594 Skąd: Żebrówka/Mińsk Maz.
|
Wysłany: 2009-03-15, 18:18
|
|
|
U mnie te? jedna ?ar?wka ?weci?a s?abiej jak u pawelec2410 tylko ?e dzia?o si? tak gdy robi?em sleeping eyes, to by?a przyczyna
|
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-15, 18:25
|
|
|
Co? nie tak mia?e? na stykach |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
pawelec2410 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-15, 18:54
|
|
|
Mrok, dobrze mi sie wydaje......?przeciety kabel??A co powiecie na gotujacy sie aku, palace sie zarowki co drugi dzien, przygaszanie i rozjasnianie swiatel na przemian......??Mozliwe ze to wszystko jest spowodowane przez wadliwy regulator napiecia, czy moze alternator padl??? |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-15, 19:07
|
|
|
regulator sie sko?czy? |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
pawelec2410 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-15, 19:20
|
|
|
Coodo, Mozesz napisac cos wiecej.....?W ktorym miejscu on sie znajduje, czy trzeba wyciagac alternator zeby wyjac to ustrojstwo, czy jest jakis sposob zeby to sprawdzic czy to napewno to...(poprostu chce miec pewnosc)
silnik 4g37 wer usa r.90 byl bym bardzo wdzieczny kolego |
|
|
|
|
catx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-15, 19:33
|
|
|
Zmierz napi?cie na akumulatorze. Do wymiany regulatora musisz wyj?? alternator.
Ja mia?em taki problem z aternatorem. |
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-03-15, 19:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-15, 21:01
|
|
|
kolega catx,ju? podpowiedzia?
catx napisał/a: | Ja mia?em taki problem z aternatorem. |
zazwyczaj spotyka?em si? ze przy takich objawach pada? regularor,
a jak pada? alternator to raczej by? objaw s?abego ?adowania lub jego brak |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
pawelec2410 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-15, 21:07
|
|
|
Coodo napisał/a: | kolega catx,ju? podpowiedzia?
catx napisał/a: | Ja mia?em taki problem z aternatorem. |
zazwyczaj spotyka?em si? ze przy takich objawach pada? regularor,
a jak pada? alternator to raczej by? objaw s?abego ?adowania lub jego brak |
Czyli mam rozumiec ze przy padnietym regulatorze ladowanie bedzie za wysokie......??? |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2009-03-15, 21:26
|
|
|
jak najbardziej prawdopodobne - miernik i musisz pomierzy |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
catx [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-15, 22:01
|
|
|
Je?eli padnie regulator napi?cia to alternator mo?e dawa? nawet 17V. Je?eli sko?czy si? szczotka ?adowania nie b?dzie. A to z czym si? spotka?e? to wytarta szczotka kt?ra zazwyczaj jest cz??ci? regulatora napi?cia. W alternatorach Bosh szczotki s? zamontowane w obudowie regulatora napi?cia.
Je?eli roz?o?ysz sw?j alternator pami?taj o tym ?e b?dziesz potrzebowa? spinacz biurowy do zablokowania szczotek przed w?o?eniem wirnika do obudowy. |
|
|
|
|
pawelec2410 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-28, 09:06
|
|
|
Podziekowania dla wszystkich ktorzy zainteresowali sie moim problemem okazalo sie ze to regulator napiecia(ladowal do konca), oraz stojan po ostatniej naprawie pseudo elektrykow Poprostu uzwojenia ktore znajduja sie na stojanie byly szlifowane szlifierka bo nie chcialy wejsc w obudowe alternatora(pobowali wlozyc stojan nie od tego alternatora) |
|
|
|
|
Grze?ko [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-30, 18:30
|
|
|
pawelec2410 napisał/a: | uzwojenia ktore znajduja sie na stojanie byly szlifowane szlifierka bo nie chcialy wejsc w obudowe alternatora |
Debili nie robi? - sami si? rodz?. Niestety |
|
|
|
|
|