przekladka na DOHC |
Autor |
Wiadomość |
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-07-23, 11:39
|
|
|
Panowie
jak sprz?g?o? siedzi w aucie? daje rade?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-07-23, 15:36
|
|
|
virus2999 napisał/a: | Panowie
jak sprz?g?o? siedzi w aucie? daje rade?
Pozdrawiam |
A czemu mialoby nie dac rady??? |
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-07-23, 15:41
|
|
|
standardowe do 170KM-180KM? jak skrzynia przy dodaniu torba? nie sypnie si?? ?ywotno? |
|
|
|
|
jonas
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 169 Skąd: D?browa Gornicza
|
Wysłany: 2009-07-23, 18:39
|
|
|
jak zalozysz sama glowice ,to o takie zeczy sie nie martw
jak uturbisz i moc bedzie w granicy 300 to masz sie o co martwic
a co do sprzegla to chyba jest to pieta tego samochodu
sprzeglo to nie daje rady bez przekladki |
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-07-24, 12:02
|
|
|
wspomnia?e? ?e uszczelka pod g?owice r??ni si? ylko grubo?ci?? czyli ?mia?o mo?na wsadza? do eclipsy uszczelk? od evo 8? czy ?rednica otwor?w nie r??ni si? ? katalogowo 86 i a w evo 87,5 ?
oczekuje potwierdzenia danych
katalogowo grubo?? obu uszczelek AJUSA jest r?wna == Grubo?? [mm]: 0,4 |
Ostatnio zmieniony przez virus2999 2009-07-24, 12:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jonas
KLUBOWICZ
Wiek: 45 Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 169 Skąd: D?browa Gornicza
|
Wysłany: 2009-07-24, 13:22
|
|
|
nie wiem czy komus pisalem na priva czy na forum
ze uszczelka jest chuba grubsza , ale moze mi sie wydawac
jednak uszczelka od eclipsy byla stara i zgnieciona przez glowice a z evo byla nowa
a co do srednicy otwor?w to uszczelka z evo ma mniejsza srednice o milimetr
ale jak polozylem ja na bloku to praktychnie ruznica byla nie wyczuwalna (jak by nie bylo to tylko pol milimetra na sciance )
takze mysle ze mozna by bylo nawet uzyc uszczelki z eclipsy (bo sa identyczne )
tylko ze z evo jest wytrzymalsza i rozwiazuje to problem przy uturbieniu |
|
|
|
|
virus2999
mniejsza zielenina
Dołączył: 28 Lip 2008 Posty: 205 Skąd: XxXxXx
|
Wysłany: 2009-07-24, 15:24
|
|
|
Zastanawiam si? jak przy sprzeda?y takiego auta
czy kto? uznaje to za plus czy te? minus...
jak wiadomo do lancera s? mniej dostepne cz??ci, chyba ?e zak?adamy zero ingerencji w silniku w najbli?szych latach
druga sprawa, kto? kto co? takiego robi to nie po to by jezdzi? 50km/h
[ Dodano: 2009-08-07, 15:20 ]
Podsumowuj?c:
1. ?redni koszt cz??ci? w zakresie od do(min, max) mo?na kupi?? sk?d?
1a. Koszt robocizny? ile mechanik za?yczy se w przedziale od do(min, max)
2. jaki przyrost mocy? od do
3. Spalanie auta? trasa/miasto, w ile % zwi?kszy si?
4. Jak wp?ywa modyfikacja na pozosta?e cz??ci seryjnego 2.4? co zacznie pada??, co jest nara?one?
5. W jakim stopniu silnik/auto jest nara?one na uszkodzenie podczas/po przer?bce? RYZYKO
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|