Opis kontrolek licznika. |
Autor |
Wiadomość |
B00mba
zielenina
Wiek: 35 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Ostrowiec św
|
Wysłany: 2011-06-20, 15:57 Opis kontrolek licznika.
|
|
|
Witam jestem tu nowy bo od jakiegos miecsiaca ujeżdżam eclipse i chciałbym wiedziec wszystko na temat kontrolek przy licznikach. Najbardziej mnie interesuje po lewej stronie kontrolka co wyglada jak jakas budowla heh 2 podstawy i jakies kreski miedzy nimi. czasem sie zapala a czasem gasnie. ogolnie to jak ma ktos opis wszystkich kontrolek to byłbym wdzieczny |
Ostatnio zmieniony przez B00mba 2011-06-20, 15:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-20, 15:59
|
|
|
czas sprawdzic poziom plynu w zbiorniczku wyrównawczym |
|
|
|
|
B00mba
zielenina
Wiek: 35 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Ostrowiec św
|
Wysłany: 2011-06-20, 16:00
|
|
|
chłodniczy tak? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-20, 16:01
|
|
|
tak |
|
|
|
|
B00mba
zielenina
Wiek: 35 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Ostrowiec św
|
Wysłany: 2011-06-27, 21:29
|
|
|
Ok Dzieki za pomoc, wymieniłem płyn dolane do zbiorniczka i jest ok zgasło:)
A teraz, powiedzcie mi co to jest ten zegar w środku co pokazuje cos od oleju, ciśnienie to nie jest, wiec temperatura? Stan? bo jakos dziwnie mi chodzi ta wskazówka...
I jeszcze apropo oleju to szykuje sie do wymiany oleju i co sądzicie o valvoline 10W60? teraz jezdzi na mineralnym najprawdopodobniej i nie cieknie z nikąd i jest wsszystko jak powinno byc. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-27, 21:31
|
|
|
tak to wskaznik cisnienia oleju..
10w60 to bardzo gesty olej ktorego właściwości i tak nie wykorzystasz w życiu codziennym... 10w40 maxlife bym zalal do GSa na Twoim miejscu |
|
|
|
|
B00mba
zielenina
Wiek: 35 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Ostrowiec św
|
Wysłany: 2011-06-27, 21:39
|
|
|
mhm dzieki kolejny raz ale to niemozliwe zeby to cisnienie było albo mam cos zepsute... bo to bardzo topornie sie porusza... heh |
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:10
|
|
|
Wskazówka od ciśnienia utrzymuje się na jakimś poziomie na wolnych obrotach a przy wyższych powoli podnosi się do góry. U Ciebie inaczej się zachowuje? |
_________________ Stay hungry, Stay foolish! |
|
|
|
|
B00mba
zielenina
Wiek: 35 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Ostrowiec św
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:11
|
|
|
hehe u mnie jak włączam zapłon to wchodzi na połowe odrazu czyli chyba cos jest nie tak nie? |
|
|
|
|
PiotrekKRK
KLUBOWICZ newbie
Pomógł: 45 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 2386 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:16
|
|
|
100% pewności nie mam bo dawno się temu nie przyglądałem ale chyba po jakimś czasie od odpalenia silnika wskazówka powinna się podnieść.
A powiedz mi, miałeś zakładane na zegary tarcze indiglo? |
_________________ Stay hungry, Stay foolish! |
|
|
|
|
B00mba
zielenina
Wiek: 35 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 12 Skąd: Ostrowiec św
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:25
|
|
|
Nie, nie miałem nic zakładane, moja ecli rok temu przyjechała z niemiec, po polsce pojezdzila chwile bo gosc stracil prawko i rok stała pod "daszkiem" jak ją kupiłem to wszystko jest orginalne tylko strasznie zastane było, przejechałem od własciciela do domu (jakies 2km) i musiałem klocki i tarcze wymienic bo moznabyło jajecznice zrobic na felgach, płyny jakies stare dziwne, ogolnie to widac długosc stania i nieurzytkowania na tym moim autku. Nie miałem idyglo ale wydaje mi sie ze cos przy filtrze oleju moze byc popsute skoro nie chodzi jak powinien prawda? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:38
|
|
|
proste i logiczne ze wskazówka na zimym silniku powinna wskoczyć na połowe skali. Na zimym silniku mamy najgęstszy olej przez co ciśnienie oleju jest wysokie przewążnie powyzej 4-5 bar. Wraz z nagrzewaniem ciśnienie oleju spada do nawet roboczych 1,5-2 bary na wolnych obrotach na gorącym juz oleju. wraz z obrotami wskazówka powinna być na poziomie własnie 5-6 bar a w górnym zakresie obrotów nawet deliakatnie opadać |
|
|
|
|
darek181289
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 34 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 1371 Skąd: Kraków/Skawina
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:50
|
|
|
GOLDI,
B00mba napisał/a: | jak włączam zapłon to wchodzi na połowe odrazu |
|
_________________ Ecli 2G GS, 4G63 |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-06-27, 22:54
|
|
|
to kabel zamiast do baczka podpiety pod czujnik czujnik kontrolki cisnienia |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-12-05, 13:42
|
|
|
wojtas napisał/a: | o czym mówi świecąca się cały czas i nigdy nie gasnąca kontrolka ANTI LOCK na desce rozdzielczej?
1g gsx
to cos z abs'em? czyzby nie dzialał? |
Yep, mam to samo. |
|
|
|
|
wojtas
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 2980 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-05, 13:48
|
|
|
Largo napisał/a: | Yep, mam to samo. |
czyli zj.ny abs... a mozna tak jezdzic z zepsutym? czy lepiej go odpiac i wogole nie miec?
ps. wiem ze mozna tez naprawic |
_________________ http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
|
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2012-12-05, 18:02
|
|
|
wojtas, poprostu nie działa i juz, mozesz jeździć tylko nie działa, nic się nie stanie |
_________________
|
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-12-13, 07:31
|
|
|
A gdzie w zbiorniczku wyrównawczym jest czujnik poziomu płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym? |
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-12-13, 07:53
|
|
|
Wojtas, może ktoś wyciągnął przekaźnik od pompy ABS. |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
|