Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Takie tam GST 2G
Autor Wiadomość
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-22, 10:00   

zgadzam się z chłopakami. Auto ogólnie piękne, ale felgi tamte były zdecydowanie ładniejsze, do tego chlapacze trącą wiochą no i spasowanie zderzak lampy maska kłują w oczy
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-22, 10:20   

zaraz padne :) właśnie teraz w końcu charakteru nabrał :ok:
podobnie jak u Pabla zmiana duży plus
chlapaczy nie ruszaj :ksiadz: wiocha.. dobre :)
całokształt kozak :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
Ostatnio zmieniony przez wojtas 2016-04-22, 10:23, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-22, 11:00   

Mi sie podoba.. moje auto-moje widzimisie.... Mialo byc agresywnie i jest :-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
viader 
KLUBOWICZ


Pomógł: 45 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1667
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-22, 11:23   

jagos napisał/a:
Mi sie podoba.. moje auto-moje widzimisie.... Mialo byc agresywnie i jest :-)


Oczywiście, że tak, ale skoro wystawiasz auto na forum publiczne to chyba normalne, że ludziska komentują i nie zawsze to będą same pochlebstwa.

Ja np. w ogóle nie trawię czarnych felg, do tego wzór jest mało ciekawy. Na poprzednich auto wyglądało ładniej moim zdaniem. To oczywiście tylko moje zdanie i najważniejsze, aby Tobie się podobało.
_________________
był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-22, 11:31   

viader napisał/a:
i nie zawsze to będą same pochlebstwa

Nie oczekuję na nie... po prostu mi się mega podoba i chciałem się pochwalić :)

Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę :)


[ Dodano: 2016-04-22, 11:47 ]
trucky napisał/a:
jagos napisał/a:
Mam zamiar pomalować je farba do zderzaków nie lakierowanych.


Opalarką je potraktuj, będzie na dłużej i fabryczna faktura. Bo tam na pewno dostają kamieniami i farba do plastików długo nie wytrzyma :ok:


Dałem pomuka.... tyle się zajmuje autami a o tym patencie nie wiedziałem- właśnie to zrobiłem i efekt przeszedł moje oczekiwania :ok:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-22, 11:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
mysza 
KLUBOWICZ
KING OF CIDER


Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 1793
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-04-22, 12:27   

jagos, dokładnie to Twoje auto i najważniejsze że Ci się wszystko podoba. :ok:
_________________
BMW 7 E65 :-)
Hyundai i10 :-)
2G GST 314 KM 440NM - sprzedany
BMW E39 150 KM - sprzedana
 
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2016-04-22, 13:24   

jagos napisał/a:
Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły :P


Ja bym nie ruszał :) Jeśli dają radę a zakładam że dają :) te to zostawił bym te :ok: Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST :ok:

jagos napisał/a:

Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę :)
Obrazek


Szeroko :) nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ?
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-22, 15:57   

Brian napisał/a:
Szeroko :) nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ?


Na szczęście nic nie ociera :) Musiałęm dać na przód dystanse 10mm bo nie wchodziły pod brembo. Jest na styk... z tyłu nawet dałem 6mm dystanse by lekko poszerzyć i wizualnie wyciągnąć :P

Teraz mi się podoba :serduszka:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-22, 15:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-04-23, 00:05   

Brian napisał/a:
jagos napisał/a:
Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły :P


Ja bym nie ruszał :) Jeśli dają radę a zakładam że dają :) te to zostawił bym te :ok: Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST :ok:

jagos napisał/a:

Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę :)
Obrazek


Szeroko :) nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ?


nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2016-04-23, 00:59   

GOLDI napisał/a:
Brian napisał/a:
jagos napisał/a:
Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły :P


Ja bym nie ruszał :) Jeśli dają radę a zakładam że dają :) te to zostawił bym te :ok: Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST :ok:

jagos napisał/a:

Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę :)
Obrazek


Szeroko :) nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ?


nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 ;)


na pewno ten sam zacisk :P ? Kiedyś czytałem na DSM że zaciski różnią się wielkością tłoczków. Z EX tłoczki są mniejsze a w E9 większe albo na odwrót już nie pamiętam :jezyk: sam przyznasz że lepsze rozwiązanie to zacisk z porsche 6 tłoczkowy który jest popularnym up gradem w EVO 9 :P
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2016-04-23, 01:56   

Brian napisał/a:
GOLDI napisał/a:
Brian napisał/a:
jagos napisał/a:
Heble chce wpakowac 350mm z Evo X bo te zniknęły :P


Ja bym nie ruszał :) Jeśli dają radę a zakładam że dają :) te to zostawił bym te :ok: Z EX są większe = cięższe po co Ci na osi która napędza i skręca dodatkowa masa wirująca... Dodatkowo z tego co wiem heble z E7-9 są wydajniejsze proporcjonalnie od EX i mają mniejszą podatność na krzywienie się tarcz (320mm vs 350mm) Prędzej już bym poszedł w tarcze pływające i zacisk od Porsche ale to trochę przerost formy nad treścią w streetowym GST :ok:

jagos napisał/a:

Ogólnie wzór ramion lepiej wyglada bo na zdjęciach odbija się tylko przód ramion i nie widać ich masywności. Już stojąć nieco bokiem widać różnicę :)
Obrazek


Szeroko :) nie ociera Ci o błotnik przy przyspieszaniu i nierównościach ?


nie jest to dużo cięzsze bo to ten sam zacisk tylko zintegrownae jarzmo inne... taka modyfikacja ma sens w przyapdku tarcz z MRa ktore wlasnie sa na alumniowym dzwonie wiec lzejsze niz jaies tam e7-9 ;)


na pewno ten sam zacisk :P ? Kiedyś czytałem na DSM że zaciski różnią się wielkością tłoczków. Z EX tłoczki są mniejsze a w E9 większe albo na odwrót już nie pamiętam :jezyk: sam przyznasz że lepsze rozwiązanie to zacisk z porsche 6 tłoczkowy który jest popularnym up gradem w EVO 9 :P

zacisk jest tem sam...
tak wkladaja wszystko... od 6 tlokow na drcie z jakiegos audi w dieslu po alcona w cenie nowego Golfa GTi... co kot lubi ;)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-23, 10:07   

Ja chce zmniejszyc wolna przestrzen w felgach chcial bym nie pogorszyc hamowania. A upgrade z EX podsunal mi kolega z 7motorsport. Jedyny myk z heblami z EX jest to, ze zaciski w EX sa przykrecane srubami M14, ale to tez jest do obejscia :-)

Co do wagi tarcz... jak wspomnial Goldi. Tarcze z alu dzwonem i po temacie :-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2016-04-23, 10:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-23, 10:09   

moim zdaniem nie wygląda to źle
dzis to ocenie na zywo ;)
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-23, 10:12   

wojtas, przy sasiada M4ce te heble to bida z nedza ;-p
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
wojtas 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 2980
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-23, 19:38   

na zywo felgi mocarne :serduszka: :serduszka:
a i hebla bym nie ruszał. nie kłuje w oczy wielkosc tarczy w tych kołach :ok:
_________________
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?p=221749#221749
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-23, 21:23   

wojtas, no jak juz sie Twojej kobiecie spodobaly to musza byc fajne ;-)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2016-04-24, 17:10   

Jak chcesz to mam stoptechy na przód mogę odsprzedać :twisted:
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2016-04-24, 18:09   

Ładny, popraw spasowanie przódu cos nie pasi.
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-24, 20:43   

simongs1, skolko panie...
rosomak1983, dzięki, ale juz tyle razy zdejmowany był przedni zderzak, że juz tego nie widze nawet, że coś nie pasuje :P
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
simongs1 
KLUBOWICZ


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 839
Skąd: Kluczbork/Skawina
Wysłany: 2016-04-24, 22:34   

http://www.topendpower.pl...-gsx+95-99.html
Mam taki zestaw zaproponuj coś to się napewno dogadamy :-)
_________________
"PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16