Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania kierownicy podczas hamowania 2.4L 3G
Autor Wiadomość
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-12, 14:25   

myrus01 napisał/a:
zrobili dodatkowo kilka tysi?cy kilometr?w i nie b?d? to r??nice wp?ywaj?ce na bezpiecze?stwo


Czyzby to bylo tak samo na nowych jak na tych co juz zrobiles 20 tys km?
 
 
virus2999 
mniejsza zielenina


Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 205
Skąd: XxXxXx
Wysłany: 2009-02-12, 14:45   

1. przetoczenie tarczy na pewno ma wp?yw na jej odporno??, temperatur?, w je?dzie wyczynowej o czym raczej nie mowa... przy "normalne" raczej tego nie odczujemy, rozwi?zanie raczej kr?tkotrwa?e
2.zaleca si? wymian? a nie przetoczenie tarczy... i masz problem z g?owy

Post dotyczy drga? fajery ;) jakie? z?ote my?li :) jakie powinno by? prawid?owe ci?nienie w oponach zima/ lato R15/195/65?

pozdrawiam wszystkie ?migaj?ce lale :] (eclipsy)
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-12, 17:10   

Cytat:
jakie powinno by? prawid?owe ci?nienie w oponach zima/ lato R15/195/65?
Odtworz drzwi i zobaczysz tabliczke z cisnieniami na progu. Przod 220 kPa a tyl 200 kPa.
 
 
Getek 
gruba ryba



Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2007
Posty: 370
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2009-02-13, 05:52   

myrus01 napisał/a:
Chyba kolega goldi to naiwniak, kt?ry je?dzi do ASO i nie ma zielonego poj?cie o samochodach, a tym bardziej o naprawianiu ich. Je?li twoja wiedza opiera si? tylko na TVN Turbo to mo?e nie zabieraj g?osu je?li kto? prosi o pomoc, a ty nie masz nic m?drego do powiedzenia.

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
Upss GOLDI jak sam widzisz czasy sie zmieniaja i ludzie w klubie tez gdzie te Mlode Wilki sie podzialy hehe..ja tylko sie smialem z tego ale podziwiam Cie za Twoja wytrwalosc i dalsze tlumaczenie glupoty :ass:
_________________
ex Evo IX MR 382/565
Ostatnio zmieniony przez Getek 2009-02-13, 05:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cantrell 
mniejsza zielenina


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: polska
Wysłany: 2009-02-15, 09:22   

panowie z tego co wiem(materia?oznastwo politechniki gda?skiej) tarcz nie powinno si? przetacza? z innego tez powodu-je?eli w czasie hamowania czujesz wibracje to racja raczej z powodu odkszta?conych tarcz hamulcowych.je?li sa odkszta?cone niby mo?na je zabieli? na tokarce co na kr?tki czas zda egzamin ale pami?tajmy o tym ?e je?li s? krzywe dosz?o do przegrzania materia?u i jednoczesnie do zmiany jego w?a?ciwo?ci,zmieni?a si? twardo??,odporno?? na odkszta?cenia i sprawa po kr?tkim czasie wr?ci jak bumerang-wyr?wnasz je a po kr?tkim czasie znowu bed? krzywe...radze wymienic na nowe :paker:
_________________
CANTRELL
 
 
 
hammer 
KLUBOWICZ
SKARBNICA KLUBU


Pomógł: 15 razy
Wiek: 49
Dołączył: 13 Sie 2007
Posty: 1761
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2009-02-15, 10:28   

cantrell,
cantrell napisał/a:
(materia?oznastwo politechniki gda?skiej)


hammer, Materia?oznawstwo politechniki Bia?ostockiej.

W pe?ni popieram koleg? :hahaha:
_________________
Hammer 667 - faster than Satan
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-15, 11:03   

Pozdrowienia dla "malo-znawcow".... :twisted: :badcrack: :beer:
 
 
ziggi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 415
Skąd: Lodz / Dublin
Wysłany: 2009-02-24, 00:16   

allias, Szakal, hammer667, cantrell, :ok:
Zeszlifowa? tarcze na dobrym sprz?cie mo?na. Tylko po co? Za tydzie? lub dwa bicia powr?c? jak bumerang. Znam to z autopsji.
Je?li tarcza raz z?apa?a bicia to do kosza j?! Nowe kupi? i modli? si? ?eby te nie mia?y wad ukrytych i nie zacz??y bi? po miesi?cu.
 
 
finger
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-24, 01:37   

Ja tak czytam i chyba z tymi tarczami to jak z obiektywami sigma - jeden na dziesiec trafia sie dobry egzemplarz...
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-24, 20:52   

finger napisał/a:
Ja tak czytam i chyba z tymi tarczami to jak z obiektywami sigma - jeden na dziesiec trafia sie dobry egzemplarz...


:badcrack:
 
 
catx
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-24, 22:20   

Pracowa?em kiedy? (dawno temu :) ) w serwisie Nissana. By?a akcja serwisowa bo w nowych autach tarcze krzywi?y si? po 5 - 6 tys km. Nissan Poland przys?a? nam przetaczarke do tarcz, firmy MAD. To by? silnik z reduktorem obrot?w kt?ry kr?ci? piast? ( czyli tarcz? oczywi?cie te? :) ) i no?e z automatycznym posuwem montowane w miejsce jarzma zacisku hamulcowego. I...
Ca?a robota do d..y po 300 km klienci wracali. Tarcze s?abej jako?ci.
Wszystko zale?y od materia?u.
Ostatnio zmieniony przez catx 2009-02-24, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12