ABS |
Autor |
Wiadomość |
Futrzakowaty
zielenina
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Wrz 2008 Posty: 41 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2010-07-14, 09:38
|
|
|
taka drobna uwaga bo w uk?adzie hamulcowym to gwint to jedno. wa??ny jest sto?ek zar?wno na przewodzie jak i wewnatrz tr?jnika- by? przypadkjiem nie za?o?y? dw?ch "wypuklych" bo ci si? w zyciu nie uszczelni. |
_________________ Kalcar Mechanika Pojazdowa
Wynajem Blokad Rozrządu
www.bialystok-mechanik.pl |
Ostatnio zmieniony przez Futrzakowaty 2010-07-14, 09:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dani.boss
KLUBOWICZ
Wiek: 36 Dołączył: 01 Paź 2008 Posty: 517 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-07-15, 19:11
|
|
|
http://allegro.pl/item113..._przewodow.html czy aukcja przedstawia tr?jnik kt?ry trzeba kupi?? jaki ma by? gwint? 10*1 czy 10*1.25 a mo?e 12*1? Czy te w??yki s? na tyle gibkie ?e ponaci?gam je do jednego tr?jnika bez dodatkowych w???w? |
_________________ Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@ |
Ostatnio zmieniony przez dani.boss 2010-07-15, 19:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2010-07-17, 18:43
|
|
|
sa na tyle elastyczne ze dasz sobie rade wiem ze te stozki sa ale ja skrecilem dokladnie i nic nie cieknie uszczelnilo sie wszystko dokladnie i jest luksus. a gwint nie powiem ci dokladnie widac na przewodach wkreconych w pompe dokrecaszs 10 kluczykim wiec raczej 10*1 zawsze mozna gdzies podskoczyc zeby przewody zarobili na grzybek na samochodzie i tez bedzie latac |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
kamil--m [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-08-25, 22:29
|
|
|
wie ktoś może czy śmialo można usunąć też rozdzielacz na ścianie grodziowej i dać trójniki zaraz za pompą hamulcową, czy lepiej tamto zostawić?? |
|
|
|
|
Largo
KLUBOWICZ
Pomógł: 10 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 712 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-11-11, 12:35
|
|
|
Tym razem ja odgrzeję kotleta
Chciałbym zrobić ABS, ale mieć nad nim kontrolę - już wyjaśniam o co mi chodzi. Chciałbym zamontować dodatkowy przycisk w kokpicie ( może na miejscu tempomatu? ), który by decydował czy chcę mieć włączony ABS, np. na zimę lub nie. O ile to nie powinno mi sprawić problemów o tyle mam pytanie czy takie rozwiązanie nie spowoduje właśnie cieknięcie z pompy etc/ ?
Jakie mogą być tego rozwiązania wady? Zalety znam |
Ostatnio zmieniony przez Largo 2011-11-11, 12:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2011-11-11, 13:16
|
|
|
myśle że nic złego nie powinno sie dziać, najprościej rozetnij jeden kabel od czujnika i wmontuj tam przełącznik i wstaw go sobie gdzie Ci pasuje, nie powinno to przeszkadzac w poprawnym działaniu absu. Ja osobiście absu nie uważam i mam wywalony w kazdym aucie :p |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-11-11, 14:44
|
|
|
raczej bym ro zrobil po przekazniku... kable do czujników absu sa przewaznie kablami kompensacyjnymi... raczej bym ich nie przecinal... |
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-06-11, 20:46
|
|
|
wnoszac cos do tematu sa dostepne trojniki ze stozkami w srodku takze temat szczelnosci dla niezdecydowanych jest rozwiazany koszt kolo 6zl |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-26, 17:47
|
|
|
odgrzeję
kafar_1989, a powiedz mi czy heble Ci się poprawiły? Mam u siebie dwutłoczkowe zaciski i jestem nie zadowolony z jakości ich hamowania. Chcę iść w 4 tłoczki, ale chcę się upewnić czy czasem przez pompę ABS mi nie ucieka tak ważne ciśnienie płynu w układzie |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
kafar_1989
KLUBOWICZ
Pomógł: 13 razy Wiek: 35 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 654 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-11-26, 20:56
|
|
|
Moje odczucie po wywaleniu wszystkiego hebel rowniej lapie i jest duzo lepszy |
_________________ DSM 1G
4G63T 6bolt |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-11-27, 08:31
|
|
|
kafar_1989, podziękował |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
|