Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
ABS
Autor Wiadomość
Futrzakowaty 
zielenina


Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 41
Skąd: Białystok
Wysłany: 2010-07-14, 09:38   

taka drobna uwaga bo w uk?adzie hamulcowym to gwint to jedno. wa??ny jest sto?ek zar?wno na przewodzie jak i wewnatrz tr?jnika- by? przypadkjiem nie za?o?y? dw?ch "wypuklych" bo ci si? w zyciu nie uszczelni.
_________________
Kalcar Mechanika Pojazdowa
Wynajem Blokad Rozrządu
www.bialystok-mechanik.pl
Ostatnio zmieniony przez Futrzakowaty 2010-07-14, 09:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dani.boss 
KLUBOWICZ

Wiek: 36
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 517
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-07-15, 19:11   

http://allegro.pl/item113..._przewodow.html czy aukcja przedstawia tr?jnik kt?ry trzeba kupi?? jaki ma by? gwint? 10*1 czy 10*1.25 a mo?e 12*1? Czy te w??yki s? na tyle gibkie ?e ponaci?gam je do jednego tr?jnika bez dodatkowych w???w?
_________________
Przyczepności, szerokości!! Trzymajcie sie chopy... K*$^@
Ostatnio zmieniony przez dani.boss 2010-07-15, 19:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-07-17, 18:43   

sa na tyle elastyczne ze dasz sobie rade wiem ze te stozki sa ale ja skrecilem dokladnie i nic nie cieknie uszczelnilo sie wszystko dokladnie i jest luksus. a gwint nie powiem ci dokladnie widac na przewodach wkreconych w pompe dokrecaszs 10 kluczykim wiec raczej 10*1 zawsze mozna gdzies podskoczyc zeby przewody zarobili na grzybek na samochodzie i tez bedzie latac
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
kamil--m
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-25, 22:29   

wie ktoś może czy śmialo można usunąć też rozdzielacz na ścianie grodziowej i dać trójniki zaraz za pompą hamulcową, czy lepiej tamto zostawić??
 
 
Largo 
KLUBOWICZ

Pomógł: 10 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 712
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-11, 12:35   

Tym razem ja odgrzeję kotleta ;-)

Chciałbym zrobić ABS, ale mieć nad nim kontrolę - już wyjaśniam o co mi chodzi. Chciałbym zamontować dodatkowy przycisk w kokpicie ( może na miejscu tempomatu? ), który by decydował czy chcę mieć włączony ABS, np. na zimę lub nie. O ile to nie powinno mi sprawić problemów o tyle mam pytanie czy takie rozwiązanie nie spowoduje właśnie cieknięcie z pompy etc/ ?

Jakie mogą być tego rozwiązania wady? Zalety znam :D
Ostatnio zmieniony przez Largo 2011-11-11, 12:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2011-11-11, 13:16   

myśle że nic złego nie powinno sie dziać, najprościej rozetnij jeden kabel od czujnika i wmontuj tam przełącznik i wstaw go sobie gdzie Ci pasuje, nie powinno to przeszkadzac w poprawnym działaniu absu. Ja osobiście absu nie uważam i mam wywalony w kazdym aucie :p
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-11, 14:44   

raczej bym ro zrobil po przekazniku... kable do czujników absu sa przewaznie kablami kompensacyjnymi... raczej bym ich nie przecinal...
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-06-11, 20:46   

wnoszac cos do tematu sa dostepne trojniki ze stozkami w srodku takze temat szczelnosci dla niezdecydowanych jest rozwiazany koszt kolo 6zl
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-26, 17:47   

odgrzeję
kafar_1989, a powiedz mi czy heble Ci się poprawiły? Mam u siebie dwutłoczkowe zaciski i jestem nie zadowolony z jakości ich hamowania. Chcę iść w 4 tłoczki, ale chcę się upewnić czy czasem przez pompę ABS mi nie ucieka tak ważne ciśnienie płynu w układzie :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
kafar_1989 
KLUBOWICZ

Pomógł: 13 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 654
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-26, 20:56   

Moje odczucie po wywaleniu wszystkiego hebel rowniej lapie i jest duzo lepszy :ok:
_________________
DSM 1G
4G63T 6bolt
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-27, 08:31   

kafar_1989, podziękował :) :ok:
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 13