Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Super Charger System
Autor Wiadomość
Miron 
KLUBOWICZ


Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 222
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2011-11-11, 15:34   Super Charger System

Znalazłem ostatnio coś takiego w necie
http://www.myhottalon.com...-System/18149/#
niestety słaba znajomość języka ogranicza moje możliwości rozszyfrowania jak to działa?
i czy to wogóle działa.
Pamiętam że kiedyś w fiatach 126 p montowano wentylatorki na dolocie powietrza w celu pseudo zwiększenia mocy to musi być unowocześniona wersja tego urządzenia :hahaha:
_________________

 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2011-11-11, 15:46   

i to niby dodaje od 10 do 30 koni z łatwością,konie na prąd :hahaha: :hahaha:

Miron napisał/a:
Pamiętam że kiedyś w fiatach 126 p montowano wentylatorki na dolocie powietrza w celu pseudo zwiększenia mocy

nie tylko w fiatach to montowali ,widziałem też jak koleś miał wiatrak w peugot 206 :jezyk:

nie miałem z tym styczności ale dla mnie to jakaś lipa szczególnie o tych koniach...ludzie zmieniają wydechy dolot robią głowice żeby zyskać 30 koni a tutaj mamy tyle samo za sprawą elektrycznego wiatraka w dolocie :lol2:
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-11, 15:55   

macie racje... takie wynalazki to bzdury... kiedyś testowano tzw turbiny elektryczne i przyniosło to nawet jakieś efekty, ale pobierało za dużo prądu i zrezygnowano z tej koncepcji


czy taki wiatraczek może coś dać ? myślę, że do końca też nie można tego negować... sam uturbiając Eclipse'a złożyłem setup najpierw bez większych wtrysków z odpiętym acturatorem wastegate'a (doładowanie było 0) ale z ciekawości shamowałem samochód i samo "układanie gazów" w układzie dolotowym poprzez wirnik turbosprężarki spowodowało przyrost około 8-9 koni(seria n/a 147hp, a przy teście 156hp) , ale niestety nie bez konsekwencji... kosztem gorszego zakresu dołu obrotów poprzez większe opory
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2011-11-11, 15:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9