Znalazłem ostatnio coś takiego w necie
http://www.myhottalon.com...-System/18149/#
niestety słaba znajomość języka ogranicza moje możliwości rozszyfrowania jak to działa?
i czy to wogóle działa.
Pamiętam że kiedyś w fiatach 126 p montowano wentylatorki na dolocie powietrza w celu pseudo zwiększenia mocy to musi być unowocześniona wersja tego urządzenia
i to niby dodaje od 10 do 30 koni z łatwością,konie na prąd
Miron napisał/a:
Pamiętam że kiedyś w fiatach 126 p montowano wentylatorki na dolocie powietrza w celu pseudo zwiększenia mocy
nie tylko w fiatach to montowali ,widziałem też jak koleś miał wiatrak w peugot 206
nie miałem z tym styczności ale dla mnie to jakaś lipa szczególnie o tych koniach...ludzie zmieniają wydechy dolot robią głowice żeby zyskać 30 koni a tutaj mamy tyle samo za sprawą elektrycznego wiatraka w dolocie
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-11, 15:55
macie racje... takie wynalazki to bzdury... kiedyś testowano tzw turbiny elektryczne i przyniosło to nawet jakieś efekty, ale pobierało za dużo prądu i zrezygnowano z tej koncepcji
czy taki wiatraczek może coś dać ? myślę, że do końca też nie można tego negować... sam uturbiając Eclipse'a złożyłem setup najpierw bez większych wtrysków z odpiętym acturatorem wastegate'a (doładowanie było 0) ale z ciekawości shamowałem samochód i samo "układanie gazów" w układzie dolotowym poprzez wirnik turbosprężarki spowodowało przyrost około 8-9 koni(seria n/a 147hp, a przy teście 156hp) , ale niestety nie bez konsekwencji... kosztem gorszego zakresu dołu obrotów poprzez większe opory
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2011-11-11, 15:57, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach