recyrkulacja spalin 95' |
Autor |
Wiadomość |
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2011-12-22, 09:43 recyrkulacja spalin 95'
|
|
|
Cześć czy można jakoś ominąć tą recyrkulacje spalin ? pozdro |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2011-12-22, 22:32
|
|
|
|
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
Ostatnio zmieniony przez isker 2011-12-22, 22:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-12-22, 23:12
|
|
|
no dobra, podałeś schemat podciśnień ale co z niego wynika w związku z pytaniem?
był taki schcemat na forum z zaznaczonymi miejscami gdzie co trzeba połączć/ominąć żeby było dobrze, no bo ten schemat no to cóż....jak to schemat |
_________________
|
|
|
|
|
isker
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2008 Posty: 340 Skąd: Małocin
|
Wysłany: 2011-12-22, 23:19
|
|
|
a fakt,chodzi o ominięcie...słyszałem ze wystarczy pozaślepieąc podciśnienia,ale ile w tym prawdy to nie wiem |
_________________ e36-150km
126p-24km
1g-150km:) |
|
|
|
|
Tofik
KLUBOWICZ Mistrz Ciętej Riposty
Pomógł: 68 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 2724 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2011-12-23, 09:11
|
|
|
no tak, była taka dyskusja i bodaj zenek_bb wrzucił rozpiske , gdzie co trzeba zrobić z tymi podciśnieniami.
Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto |
_________________
|
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-12-23, 09:48
|
|
|
Tofik napisał/a: | z tą szukajką zaprzyjaźniony | ja to nie wiem jak w niej cokolwiek znaleść.... ;PW pełni rozumiem jak sie nią posługiwać, ale pojąć nie mogę
Co do podciśnien. Przydał by sie właśnie ten schemacik JA mam tylko zaślepione blaszką |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
Tiamat
KLUBOWICZ
Pomógł: 14 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lip 2007 Posty: 1464 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 2011-12-23, 10:28
|
|
|
mnie też się przyda ta informacja
Tofik napisał/a: | Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto |
|
_________________ Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm |
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2011-12-23, 10:38
|
|
|
Tiamat napisał/a: | mnie też się przyda ta informacja
Tofik napisał/a: | Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto |
|
|
|
|
|
|
kiepuczi
KLUBOWICZ
Pomógł: 75 razy Wiek: 47 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 970 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2011-12-24, 15:55
|
|
|
w 4g63 egt wystarczy zaślepić sam zawór stalową blaszką i gotowe a wszystkie podciśnienia idące do ERG Pozaślepiać. Nic prostszego odkręcić EGT wziąść wymiar i wyciąć blaszkę w kształcie uszczelki może być jakieś grubsze aluminium i przykręcić z powrotem zawór tyle ze zamiast uszczelki wkładamy zaślepkę. W 2g wywali nam bardziej niż rawdopodbne to od razu kontrolkę CE |
_________________ We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/ |
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-01-05, 17:22
|
|
|
to ktoś wie jak to ominąć ? bez włączania CE ? |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2012-01-05, 20:23
|
|
|
Tiamat napisał/a: | mnie też się przyda ta informacja
Tofik napisał/a: | Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto |
|
o to Wam dziewczyny chodzi
http://www.mekp.pl/viewto...ghlight=#148738 |
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2012-01-05, 21:05
|
|
|
ale to jest 420a ... |
|
|
|
|
andrzejp
KLUBOWICZ
Pomógł: 58 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 1636 Skąd: Pl
|
Wysłany: 2012-01-05, 21:56
|
|
|
lukas321, Na dsm tuners na bank widzialem, wklep w google co tam chcesz i dodaj dsmtuners, oczywiscie po angielsku. Nawet z obrazkami jestem pewien w 100% |
_________________ Eclipse 2G GS 1997, 420a
Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat. |
|
|
|
|
KASIA
KLUBOWICZ
Pomogła: 8 razy Wiek: 31 Dołączyła: 19 Wrz 2010 Posty: 137 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-01-05, 21:57
|
|
|
Rezystor Panie, rezystor!! A tak na serio to w 420a jeśli zostawisz wpięty solenoid we wiązce to na 99% nie wyrzuci Ci czeka... a jeśli wyrzuci to daj odpowiedni rezystor... nie pamiętam już wartości jaką potrzeba było by komp widział, że EGR działa, poszukaj na DSM tuners albo 2gnt forum, opisywane tam nie raz...
http://www.dsmtuners.com/.../2/4/5/EG2r.JPG |
_________________
|
|
|
|
|
Kapi
KLUBOWICZ
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 143 Skąd: Słupsk
|
|
|
|
|
|