Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
recyrkulacja spalin 95'
Autor Wiadomość
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-12-22, 09:43   recyrkulacja spalin 95'

Cześć czy można jakoś ominąć tą recyrkulacje spalin ? pozdro
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-12-22, 10:02   

http://www.mekp.pl/viewto...0&highlight=egr

http://www.mekp.pl/viewto...5&highlight=egr

jeszcze był tutaj na forum schemat jak gdzieś jakiś przewód podciśnienia ominąć, zaślepić, żeby egr nie hulał, ale jak zwykle jak potrzebny to znaleźć nie moge a jak niepotrzebny to się przewijał co i rusz...
_________________

 
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2011-12-22, 22:32   



:ok:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
Ostatnio zmieniony przez isker 2011-12-22, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-12-22, 23:12   

no dobra, podałeś schemat podciśnień ale co z niego wynika w związku z pytaniem?

był taki schcemat na forum z zaznaczonymi miejscami gdzie co trzeba połączć/ominąć żeby było dobrze, no bo ten schemat no to cóż....jak to schemat
_________________

 
 
 
isker 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 340
Skąd: Małocin
Wysłany: 2011-12-22, 23:19   

a fakt,chodzi o ominięcie...słyszałem ze wystarczy pozaślepieąc podciśnienia,ale ile w tym prawdy to nie wiem :jezyk:
_________________
e36-150km
126p-24km
1g-150km:)
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-12-23, 09:11   

no tak, była taka dyskusja i bodaj zenek_bb wrzucił rozpiske , gdzie co trzeba zrobić z tymi podciśnieniami.

Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto
_________________

 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-23, 09:48   

Tofik napisał/a:
z tą szukajką zaprzyjaźniony
ja to nie wiem jak w niej cokolwiek znaleść.... ;PW pełni rozumiem jak sie nią posługiwać, ale pojąć nie mogę :P

Co do podciśnien. Przydał by sie właśnie ten schemacik :P JA mam tylko zaślepione blaszką :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-12-23, 10:28   

mnie też się przyda ta informacja

Tofik napisał/a:
Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto


:ok:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2011-12-23, 10:38   

Tiamat napisał/a:
mnie też się przyda ta informacja

Tofik napisał/a:
Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto


:ok:


:ok: :ok: :ok:
 
 
 
kiepuczi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 75 razy
Wiek: 46
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 970
Skąd: Puławy
Wysłany: 2011-12-24, 15:55   

w 4g63 egt wystarczy zaślepić sam zawór stalową blaszką i gotowe a wszystkie podciśnienia idące do ERG Pozaślepiać. Nic prostszego odkręcić EGT wziąść wymiar i wyciąć blaszkę w kształcie uszczelki może być jakieś grubsze aluminium i przykręcić z powrotem zawór tyle ze zamiast uszczelki wkładamy zaślepkę. W 2g wywali nam bardziej niż rawdopodbne to od razu kontrolkę CE :)
_________________
We will meet or beat any advertised price on Exedy & ACT clutch kits
Tarcze i Klocki Hawk Performance, Sprzęgła Exedy i ACT, Thermo-Tec, ECU Master, Samco and More .
http://www.topendpower.pl/
http://www.klockihamulcowehawk.pl/
 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-05, 17:22   

to ktoś wie jak to ominąć ? bez włączania CE ?
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-01-05, 20:23   

Tiamat napisał/a:
mnie też się przyda ta informacja

Tofik napisał/a:
Mati, Ty jesteś tak z tą szukajką zaprzyjaźniony, weźno znajdź toto


:ok:


o to Wam dziewczyny chodzi
http://www.mekp.pl/viewto...ghlight=#148738 :jezyk: :jezyk:
 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-05, 21:05   

ale to jest 420a ...
 
 
 
andrzejp 
KLUBOWICZ


Pomógł: 58 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 1636
Skąd: Pl
Wysłany: 2012-01-05, 21:56   

lukas321, Na dsm tuners na bank widzialem, wklep w google co tam chcesz i dodaj dsmtuners, oczywiscie po angielsku. Nawet z obrazkami jestem pewien w 100%
_________________
Eclipse 2G GS 1997, 420a

Angie & Barbara & Cindy & Diane & Elizabeth & Fran & Grace & Repeat.
 
 
KASIA 
KLUBOWICZ


Pomogła: 8 razy
Wiek: 31
Dołączyła: 19 Wrz 2010
Posty: 137
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-01-05, 21:57   

Rezystor Panie, rezystor!! A tak na serio to w 420a jeśli zostawisz wpięty solenoid we wiązce to na 99% nie wyrzuci Ci czeka... a jeśli wyrzuci to daj odpowiedni rezystor... nie pamiętam już wartości jaką potrzeba było by komp widział, że EGR działa, poszukaj na DSM tuners albo 2gnt forum, opisywane tam nie raz...
http://www.dsmtuners.com/.../2/4/5/EG2r.JPG ;)
_________________

 
 
 
Kapi 
KLUBOWICZ

Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 143
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2012-01-06, 00:16   

znalazłem coś takiego
http://www.ebay.com/itm/4...n-/180569920785
czyli wychodzi na to że trzeba zaslepić i tyle :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12