Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Głowica 4g63T
Autor Wiadomość
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
  Wysłany: 2012-07-04, 09:48   Głowica 4g63T

takie małe pytanko czy głowice w silniku z turbo i bez się różnią ? :jezyk: nie znam sie kompletnie wiec mnie tu nie opieprzać :jezyk: tylko pytam :lol2: bo pogniotło mi zawory :jezyk: i potrzebuje nową znaczy jakąś używke bo to chyba najbardziej się opłaca? czy lepiej remontować swoją?
_________________
GST power :-)
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-07-04, 10:15   

walki rozrządu się na pewno różnią, a czy remontować to zależy w jakim jest stanie, daj jakieś zdjęcie :)
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
Wysłany: 2012-07-04, 10:26   

jeszcze mam nie rozebrane rozrząd przeskoczył o 6-8 zębów po założeniu ponownie tak jak ma być silnik kręci się luźno nie ma sprężania wogule więc na 100% pogieło 16 wentli :jezyk: a jak sie zabiore za robote to chce już mieć drugą głowice zrobioną i tylko wymienić i są głowice do sprzedania ale wszystkie do silników bez turba i dlatego tak pytam
_________________
GST power :-)
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-07-04, 10:40   

ja na Twoim miejscu bym to rozebrał i zobaczył czy nie ma więcej "kwiatkow"
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
Wysłany: 2012-07-04, 10:45   

mówisz o poobijanych tłokach? raczej nie po to się stało na wolnych obrotach zaczeło bardzo delikatnie coś cykać bo to nawet stukanie nie było i w sekunde zgasiłem silnik tak czy siak głowice musze już mieć zrobioną a jak rozbiore i wyjdzie coś jeszcze to wtedy sie dokupi co trzeba :jezyk:

[ Dodano: 2012-07-04, 11:30 ]
więc jak ma ktoś może jakieś dojście do części ? najlepiej całą kompletną głowice :lol2:
_________________
GST power :-)
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-04, 12:59   

Hot napisał/a:
walki rozrządu się na pewno różnią

A czym się różnią ?? Tylko krzywki ?? A może wiesz jakie oznaczenie maja zawory w Turbo i N/A?
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
Wysłany: 2012-07-04, 13:04   

w sumie wałki u mnie są ok ale chodzi o zawory czyli tak np wwziązc głowice zwykłą i założyć moje wałki zafungowało by coś takiego? bo kurde jak narazie nie mam skąd kupić głowicy do turbo :-/
_________________
GST power :-)
 
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-04, 13:11   

SKONA, głowice są toćka w toćke... nawet w N/A masz po zaślepiane wyjścia olejowe pod smarowanie Turbo. Na pewno są inne zawory i jak napisał Hot, wałki czego do końca nie jestem pewien. Co do reszty osprzętu tj.:sprężynki, talerzyki są raczej te same :)

[ Dodano: 2012-07-04, 13:12 ]
ahaaa... jeśli mowa o 7bolt-7 bolt i 6bolt-6bolt :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-07-04, 13:20   

co sie bardziej oplaca... hmmm.. oplaca sie rozebrac i zobaczyć czy tłoki jednak całe... kupując używke głowice i tak trzeba ją oddać do sprawdzenia na szczelność, do sprawdzenia luzu prowadnic, dotrzec gniazda i zawory, wymienic uszczelniacze... u Ciebie (jesli poszło 16 zaworów, co sie rzadko zdarza) to masz do wymiany prowadnice + zawory... co bys nie zrobił i tak musisz coś zrobić :)

mały mod to głowica z 1g (wieksze kanały)...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-07-04, 13:21   

czytałem kiedyś że walki są takie same w na i turbo ale tyczylo się to 6 bolta. Co do zaworów to nie mam pojęcia...
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
Wysłany: 2012-07-04, 13:24   

czyli jak kupie głowice z zaworami z silnika bez turbo i założe swoje wałki to wszystko bedzie grało? i jak wtedy podłączyć smarowanie jak jest zaślepione?
_________________
GST power :-)
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-07-04, 13:25   

SKONA napisał/a:
i jak wtedy podłączyć smarowanie jak jest zaślepione?
tak jak masz w serii w 2g :) czyli z podstrawki filtra oleju:)
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
jagos 
KLUBOWICZ

Pomógł: 40 razy
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 1677
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-04, 13:26   

SKONA, smarowanie masz zaślepione śrubami z otworami na klucz ampulowy :)
_________________
Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
 
 
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
Wysłany: 2012-07-04, 13:32   

to że trzeba głowe do sprawdzenia dać to ja wiem mam znajomego ma dupny serwis i to wszystko mi zrobi tylko cały czas się rozchodzi o to że nigdzie nie moge dostać głowicy do turbo :-/

[ Dodano: 2012-07-04, 13:33 ]
czyli odkrecam te śruby i smarowanie normalnie podłączam ?
_________________
GST power :-)
 
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2012-07-04, 14:08   

w 2g smarowanie nie jest brane z glowicy... chyba ze masz sprezarke 14b badz 16g gdzie takie rozwiazanie w wiekszosci przypadkow sie stosuje...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
SKONA 
KLUBOWICZ


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 75
Skąd: NYSA
Wysłany: 2012-07-04, 14:29   

16 G

[ Dodano: 2012-07-13, 20:13 ]
sprawa wygląa tak przeskoczył rozrząd wygieło 8 zaworów ale bardzo delikatnie na tłokach widać ślady po tym że wygięciu zaworów pytanie brzmi czy wystarczy ładnie tłoki doczyścić i można na tym jeździć dalej czy musze wymieniać tłoki :?

link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pok...fc43095ce6.html
_________________
GST power :-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8