Głowica 4g63T |
Autor |
Wiadomość |
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-04, 09:48 Głowica 4g63T
|
|
|
takie małe pytanko czy głowice w silniku z turbo i bez się różnią ? nie znam sie kompletnie wiec mnie tu nie opieprzać tylko pytam bo pogniotło mi zawory i potrzebuje nową znaczy jakąś używke bo to chyba najbardziej się opłaca? czy lepiej remontować swoją? |
_________________ GST power |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-07-04, 10:15
|
|
|
walki rozrządu się na pewno różnią, a czy remontować to zależy w jakim jest stanie, daj jakieś zdjęcie |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-04, 10:26
|
|
|
jeszcze mam nie rozebrane rozrząd przeskoczył o 6-8 zębów po założeniu ponownie tak jak ma być silnik kręci się luźno nie ma sprężania wogule więc na 100% pogieło 16 wentli a jak sie zabiore za robote to chce już mieć drugą głowice zrobioną i tylko wymienić i są głowice do sprzedania ale wszystkie do silników bez turba i dlatego tak pytam |
_________________ GST power |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-07-04, 10:40
|
|
|
ja na Twoim miejscu bym to rozebrał i zobaczył czy nie ma więcej "kwiatkow" |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-04, 10:45
|
|
|
mówisz o poobijanych tłokach? raczej nie po to się stało na wolnych obrotach zaczeło bardzo delikatnie coś cykać bo to nawet stukanie nie było i w sekunde zgasiłem silnik tak czy siak głowice musze już mieć zrobioną a jak rozbiore i wyjdzie coś jeszcze to wtedy sie dokupi co trzeba
[ Dodano: 2012-07-04, 11:30 ]
więc jak ma ktoś może jakieś dojście do części ? najlepiej całą kompletną głowice |
_________________ GST power |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-04, 12:59
|
|
|
Hot napisał/a: | walki rozrządu się na pewno różnią |
A czym się różnią ?? Tylko krzywki ?? A może wiesz jakie oznaczenie maja zawory w Turbo i N/A? |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:04
|
|
|
w sumie wałki u mnie są ok ale chodzi o zawory czyli tak np wwziązc głowice zwykłą i założyć moje wałki zafungowało by coś takiego? bo kurde jak narazie nie mam skąd kupić głowicy do turbo :-/ |
_________________ GST power |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:11
|
|
|
SKONA, głowice są toćka w toćke... nawet w N/A masz po zaślepiane wyjścia olejowe pod smarowanie Turbo. Na pewno są inne zawory i jak napisał Hot, wałki czego do końca nie jestem pewien. Co do reszty osprzętu tj.:sprężynki, talerzyki są raczej te same
[ Dodano: 2012-07-04, 13:12 ]
ahaaa... jeśli mowa o 7bolt-7 bolt i 6bolt-6bolt |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:20
|
|
|
co sie bardziej oplaca... hmmm.. oplaca sie rozebrac i zobaczyć czy tłoki jednak całe... kupując używke głowice i tak trzeba ją oddać do sprawdzenia na szczelność, do sprawdzenia luzu prowadnic, dotrzec gniazda i zawory, wymienic uszczelniacze... u Ciebie (jesli poszło 16 zaworów, co sie rzadko zdarza) to masz do wymiany prowadnice + zawory... co bys nie zrobił i tak musisz coś zrobić
mały mod to głowica z 1g (wieksze kanały)... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
Hot
KLUBOWICZ
Pomógł: 24 razy Dołączył: 14 Gru 2009 Posty: 608 Skąd: Piotrków
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:21
|
|
|
czytałem kiedyś że walki są takie same w na i turbo ale tyczylo się to 6 bolta. Co do zaworów to nie mam pojęcia... |
_________________ Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
|
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:24
|
|
|
czyli jak kupie głowice z zaworami z silnika bez turbo i założe swoje wałki to wszystko bedzie grało? i jak wtedy podłączyć smarowanie jak jest zaślepione? |
_________________ GST power |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:25
|
|
|
SKONA napisał/a: | i jak wtedy podłączyć smarowanie jak jest zaślepione? | tak jak masz w serii w 2g czyli z podstrawki filtra oleju:) |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
jagos
KLUBOWICZ
Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:26
|
|
|
SKONA, smarowanie masz zaślepione śrubami z otworami na klucz ampulowy |
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
|
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-04, 13:32
|
|
|
to że trzeba głowe do sprawdzenia dać to ja wiem mam znajomego ma dupny serwis i to wszystko mi zrobi tylko cały czas się rozchodzi o to że nigdzie nie moge dostać głowicy do turbo :-/
[ Dodano: 2012-07-04, 13:33 ]
czyli odkrecam te śruby i smarowanie normalnie podłączam ? |
_________________ GST power |
|
|
|
|
GOLDI
KLUBOWICZ
Pomógł: 198 razy Dołączył: 26 Mar 2012 Posty: 4043 Skąd: KrK/Rbk
|
Wysłany: 2012-07-04, 14:08
|
|
|
w 2g smarowanie nie jest brane z glowicy... chyba ze masz sprezarke 14b badz 16g gdzie takie rozwiazanie w wiekszosci przypadkow sie stosuje... |
_________________ "Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21 |
|
|
|
|
SKONA
KLUBOWICZ
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: NYSA
|
Wysłany: 2012-07-04, 14:29
|
|
|
16 G
[ Dodano: 2012-07-13, 20:13 ]
sprawa wygląa tak przeskoczył rozrząd wygieło 8 zaworów ale bardzo delikatnie na tłokach widać ślady po tym że wygięciu zaworów pytanie brzmi czy wystarczy ładnie tłoki doczyścić i można na tym jeździć dalej czy musze wymieniać tłoki
link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pok...fc43095ce6.html |
_________________ GST power |
|
|
|
|
|