Oleje i płyny w 4g63 |
Autor |
Wiadomość |
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-08-07, 10:06
|
|
|
no w?a?nie a do turbo p??syntetyka nie zaleje .... niekt?ry vr1 lej? pomimo ?e to p??syntetyk ale ja mam obiekcje |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2007-08-07, 11:47
|
|
|
a kto powiedzial ze kupilem go w Polsce? trzeba miec tez plecy za granica a co do eliminacji stuk?w zaworow to jest to 100% prawda bo u mnie tak sie stalo wlasnie po valvoline |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
|
|
|
|
Ryfi
mniejsza zielenina
Pomógł: 8 razy Wiek: 41 Dołączył: 20 Lip 2007 Posty: 181 Skąd: W?oc?awek
|
Wysłany: 2007-08-07, 12:08
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | to znajd? mi syntetyka valvoline 10w30 lub 10w40 lub 10w60 w polsce, zaznaczam ze vr1 10w60 to p??syntetyk ........... |
http://allegro.pl/item223...jd_i_trase.html
wlasnie wrocilem ze sklepu motoryzacyjnego znajomka, nie ma problemu na dzien dzisiejszy z kupnem u niego valvoline syntetyk 10w60 |
_________________ www.eclipsespyder.pl.tl
---->got 2rbo<---- |
Ostatnio zmieniony przez Ryfi 2007-08-07, 13:53, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2007-08-07, 12:58
|
|
|
Jedyny polecany do serii M Power przez BMW - Castrol TWS Motorsport 10w60 - w pe?ni syntetyczny, polecany r?wnie? do silnik?w turbodo?adowanych, ekstremalnie obci??onych .
Sprawdz? co jest wart w M3 , jak b?dzie ok to zalej? go do Talona .
Link:
http://www.castrol.com/ca...ntentId=7021858 |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-08-08, 16:27
|
|
|
Ja je?dz? na castrolu praktycznie od zawsze nawet maluchem je?dzi?em na mineralu ,uwa?am ?e jest jednym z najlepszych klipem je?d?e na nim prawie dwa lata i nie mam z nim ?adnego problemu tzn.nie wycieka ,ci?nienie jest ok i silnik ?adnie pracuje jednak od pewnego czasu zauwa?y?em przy rannym odpalaniu kilku sekundowy stuk kt?rego? zaworu nie chcia? bym od razu wymienia? wszystkich samo-regulator?w tylko chcia?bym przej?? (na razie to bez przekonania) na valviline,kt?ry tak s?ynie na naszym forum co klubowicze na to |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
conti [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-08, 16:47
|
|
|
Coodo, wymieniaj Ja to robi? jutro |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-08, 23:52
|
|
|
na castrolu jezdzilem 2 lata... jest do dupy... nie jest zly ale tez fajny tez nie... jet po prostu sredni... |
|
|
|
|
WodzuSE
mniejsza zielenina MODERATOR-CAR AUDIO
Pomógł: 14 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 221 Skąd: Szwecja/Szczecin
|
Wysłany: 2007-08-08, 23:59
|
|
|
Castrol nie jest zly ja jezdzilem na 10W60 rs sport i silnik czysciutki byl.
Podobno Motul jest niezly, raz mialem zalany, fajnie pachnial jak guma do rzucia |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2007-08-09, 11:50
|
|
|
Ka?dy z nas ma inne zdanie wiekszo?c ze Valvoline najlepszy inni ze Castrol dobry a dla mnie Mobli 1 jest najlepszy tak wiec nie ma co sie k??ci? i sprzecza? bo to jest tak jak z dziurami w dupie ka?dy ma swoj? |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-08-09, 13:38
|
|
|
mati a na jakiej klasyfikacji je?dzisz tego mobil 1 ? samoregulatory hydrauliczne nie stukaj? ? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
viader
KLUBOWICZ
Pomógł: 45 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 1667 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-08-09, 19:58
|
|
|
Ja te? wczoraj zala?em valvoline 10w40 i zobaczymy co z tego wyniknie |
_________________ był: Eclipse 1G 2.0 GS 6 bolt euro
jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTDM 20V |
|
|
|
|
conti [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-09, 23:11
|
|
|
Zala?em, jak na razie dalej s?ysz? "klawiatur?" Przejad? z 1000 km to napisz? jakie s? odczucia. Ale chyba szybciej si? zobacz? z niekt?rymi w Cesarce
Pozdrawiam |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2007-08-09, 23:52
|
|
|
Mobil 1 semisynthetic 10W40 na takim smigam a co ?? Nic mi nie stuka i nie puka SAMAELU silnik chodzi i pracuje r?wno taki sam olej jest w Passacie 1,8T mojego starszego i te? bardzo dobrze pocina tylko w Fordzie Tranzit jest inny bo to diesel ale tez ma Mobil 1 haa |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-10, 00:10
|
|
|
Mati... podnbie jak heyah bajek opowiadac nie umiesz... MATi napisał/a: | Mobil 1 semisynthetic 10W40 | przeanalizuj jeszcze raz to co napisales i zwroc uwage co ty naprawde lejesz do silnika czy lejesz "Mobil'a" czy lejesz "Mobil 1"
poprawcie mnie jesli sie myle!! ale nie ma "Mobila 1" slowni "Mobil ONE"!!! polsyntetyka!!
MATi napisał/a: | Passacie 1,8T mojego starszego | to mowisz ze turbina niebawem do wymiany?
wciaz jestes pewien ze jezdzisz na Mobil 1???????
Edit:
jedyny 10w40 Mobil 1 powtarzam MOBIL ONE 10w40 jaki znalazlem to bodajze pelny syntetyk ale jest to olej motocyklowy!!!!!! |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2007-08-10, 08:33
|
|
|
Dodam swoje 3 grosze do wypowiedzi Goldiego:
http://www.mobil.pl/Polan...-Synthetics.asp
a teraz ode mnie:
Lekarstwem na stukaj?ce klawiatury nie jest olej, olej ze wzgl?du na swoje dodatki i w?a?ciwo?ci mo?e tylko uspokoi? zu?yte elementy silnika i to te? na jaki? czas, to nie s? nowe silniki i takie rzeczy to normalna sprawa, wszystko si? zu?ywa.
Widz? ?e w swym za?lepieniu dla wielu na tym forum olej jest zbawieniem wszystkich problem?w z silnikiem. W tej chwili praktycznie ka?dy producent oferuje oleje bardzo wysokiej klasy o r??nym przeznaczeniu. Dywagacje na temat tego ?e Valvo jest lepsze od Mobil, Mobil lepszy od Shell a to wszystko i tak gorsze od Liqui bo Castrol wymiata bo kolor ma lepszy od Orlenu s? ?mieszne
Proponuj? ka?demu klubowiczowi nakaza? jazd? na okre?lonym oleju, stworzy? dzienniki olejowe i zrobi? po 200 tysi?cy, a w konsekwencji zbada? zu?ycie silnik?w u profesjonalist?w.
Moim zdaniem ka?dy silnik jest inny, zw?aszcza po latach, eksploatowany w r??nych warunkach, przez r??nych kierowc?w, na r??nych olejach i b?dzie r??nie reagowa?.
Konkluzja : Jak kto? zala? Valvo i dalej mu klepie to musi zala? moto doktora - taki ?arcik, bo jeszcze kto? tak pomy?li i zrobi |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-08-10, 09:12
|
|
|
Miker co racja to racja wa?ne ?eby olej spe?nia? odpowiedni? klasyfikacj? i specyfikacj? producenta samochodu. obecnie wi?kszo?? producent?w olej?w spe?nia te wymagania z palcem w.... marka oleju to ju? badania.. kt?ry b?dzie mia? lepsze ci?nienie oleju np. w moim przypadku. Dalej czy np. uciechnie ten cholerny zapowietrzony regulator, czy mo?e jak zmieni? na olej x to to przestanei sie poci? jaka? uszczelka itd itp. tak?e ka?dy dobiera olej do siebie. Ja swojego jeszcze nie znalaz?em.
Jedyne ju? wiem .... castrol 10w60 ... ma?e ci?nienie oleju ... og?lnie gada?em te? z jednym mechaniorem mi?kow z wawy co na nich z?ba zjad? (nie koniecznei eclipsach) i og?lnie castrol nie sprawdza sie w mi?kach.... mi nie pasi ci?nienie oleju....
shell ... do zadbanych szczelnych silnik?w i drogi... po jednym dniu od zalania olej czarny... a castrol np potrzebowa? tygodnia by sie lekko zabrudzi?...
a co do ciebie Mati ...
Dlatego zapyta?em si? jak klawiaturka bo MOBIL 1 to SYNTETYK ... a syntetyki mobila w pl sprzedawane s? w specyfikacji 0w... 5w... a olej syntetyczny 5w40, 5w50 jest do mi?ka za rzadki... wg. specyfikacji producenta i jednym g?osem USA....tak?e nie wiem co piszesz... 10w40 semisyntetyk mobila to MOBIL S .... super sprawdza si? w dieslach.... rozumiem ?e passat twojego starego te? jest dieslem ? znam przypadki aut turbodo?adowanych na p??syntetykach ... ale w 1.8t to szale?stwo ... by?o par? przypadk?w jak kto? do evo czy w?asnie 1.8t zala? p??syntetyka bo syntetyka za du?o mu wcina? i pierwsze co po?egna? si? z turbin? a potem w jednym przypadku akurat 20v 2.0l turbo VAG obruci?a si? panewka korbowodowa w nowym silniku w sumie... w 1.8t jest bardzo wysokie EGT dochodz?ce w okolicach odcinki do 850-900*C czego dowodem s? ?wiec?ce kolektory a w szczeg?lno?ci ostatni cylinder za przepustnic? gdyz dostaje najmniej powietrza a niespalone paliwo dobrane do wszystkich jednakowo spala si? w kolektorze. widzia?em przypadek ostrego upalania 1.8t gdzie nawet cz??? gor?ca turbiny ?wieci?a sie na czerowono a kolektor na pomara?czowo .... i to by?o seryjne w skodzi oktawi rs... wiesz jak tak wysokie egt wp?ywa na warunki pracy oleju w szczeg?lno?ci w turbinie a zaraz potem w cylindrach ? .... wiec albo kierowca passata nie wie co to gaz albo ma zajebistego farta... kompresja ok... ?
i jeszcze jedna sprawa cofam to co m?wi?em o Orlenie. Specjalista obejrza? panewki turbiny i nie ma ?lad?w zatarcia, wszystkei uszkodzenia spowodowane niewywa?eniem. Pozdro. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-08-12, 09:24
|
|
|
GOLDI napisał/a: | na castrolu jezdzilem 2 lata... jest do dupy... nie jest zly ale tez fajny tez nie... jet po prostu sredni... | Castrol nie jest do dupy mo?e nie jest najlepszy ale jest bdb, silnik i olej w nim jest czysty i jeszcze jedno silnik nie traci traci mocy przy extramalnej je?dzie tzn nie' puchnie' chodzi mi tylko zu?yte samoregulatory kt?rych jeszcze teraz nie chcia?em wymienia? |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
deltazetakappa
KLUBOWICZ
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 170 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2007-10-20, 15:25
|
|
|
Wczoraj kupi?em valvoline maxlife 10w40 p??syntetyk. Zaleje go w przysz?ym tygodniu i zobaczymy co sie stanie. Z ciekawo?ci zapyta?em o syntetyka valvo 10w40 i o dziwo te? to mieli tyle ?e nie polecali z racji ?e jak dot?d je?dzi?em na p??syntetyku (co? mi tu nie gra, jutro zadzwonie i zapytam si? jeszcze raz). |
_________________ total ECLIPSE of the heart |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2007-10-22, 20:51
|
|
|
a na czym je?dzi?e? do tej pory
daj p??niej zna? jak tam ma si? silnik na maxlife |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-10-22, 21:06
|
|
|
deltazetakappa napisał/a: | Wczoraj kupi?em valvoline maxlife 10w40 p??syntetyk. Zaleje go w przysz?ym tygodniu i zobaczymy co sie stanie. Z ciekawo?ci zapyta?em o syntetyka valvo 10w40 i o dziwo te? to mieli tyle ?e nie polecali z racji ?e jak dot?d je?dzi?em na p??syntetyku (co? mi tu nie gra, jutro zadzwonie i zapytam si? jeszcze raz). |
a gdzie sie pyta?e? ? gdzie mieli synt 10w40 ? |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
|