Jaka charakterystyka termistora w przep?ywomierzu 4G63? |
Autor |
Wiadomość |
Szakal
KLUBOWICZ
Pomógł: 37 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 3055 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 2008-03-17, 22:33
|
|
|
Momento ,to powy?ej odcinki silnikowi si? nic nie stanie? |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-03-17, 22:35
|
|
|
my?la?em ?e ten ca?y komp moment i moc przeniesi wy?ej |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 22:39
|
|
|
Szakal napisał/a: | Momento ,to powy?ej odcinki silnikowi si? nic nie stanie? | przy odpowiednio przygotowanym silniku nie
Coodo napisał/a: | my?la?em ?e ten ca?y komp moment i moc przeniesi wy?ej | moc i moment nie zalezy od kompa duzy wplyw ma na to w gornym zakresie napelnianie is zybkosc oprozniania komor |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 22:47
|
|
|
Wykrecanjie do 9000 nie ma najmniejszego sensu na fabryczntm silniku. Nie bez powodu jest tam czerwone pole. W tak wysokich obrotach silnik juz nie przetwaza potrzebnej ilosci powietrza zeby uzyskac moc....
moze sie czepiam... ale czy to ma zwiazek z tematem/problemem. |
|
|
|
|
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-03-17, 23:03
|
|
|
Jeszcze ja jeszcze ja!! Przypomnialo mi sie spytac. Jakie czujniki,i podzespo?y si? wy??czaj? po prze??czeniu na gaz (mowa o 2 generacji gazu) Przeplywomierz raczej dziala bo jest r?wnica czy jest on podlaczony czy nie,. ale co np z krokowcem,tps-em, i reszt? czujnik?w kt?rych ewentualn? awari? mozna zdiagnozowac obserwuj?c r??nice w zachowaniu sie silnika na gazie i na Pb.
Coodo, Ty krecisz do tych 9000 na luzie czy podczas jazdy? M?j na gazie na luzie dojdzie do 9000 (oczywiscie bardzo okazjonalnie sprawdzam i g?ra na po? sekundy) ale podczas jazdy staje gdzies powyzej 7000obr. |
|
|
|
|
Coodo
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 967 Skąd: Bydgoszcz-Teresin
|
Wysłany: 2008-03-19, 16:13
|
|
|
GOLDI napisał/a: | Szakal napisał/a: | Momento ,to powy?ej odcinki silnikowi si? nic nie stanie? | przy odpowiednio przygotowanym silniku nie
Coodo napisał/a: | my?la?em ?e ten ca?y komp moment i moc przeniesi wy?ej | moc i moment nie zalezy od kompa duzy wplyw ma na to w gornym zakresie napelnianie is zybkosc oprozniania komor |
jasne ?e duzy wp?yw ma nape?nianie sie cylindr?w...
ale jezeli komp nie poda odpowiedniej dawki paliwa i odpowiednio nie przyspieszy zap?onu
to samo powietrze ci nie wystarczy
du?o by o tym pisa? wi?c nie ma sensu si? przekama?a?
ja mojego te? tylko tak okazjonalnie kr?ci?em na postoju
podczas jazdy nie wkr?ca? si? wiecej niz 8000
je?eli zdemontujesz krokowy z przewodu gazowego to przep?ywka przestanie mie? wp?yw na prace silnika na gazie (ja j? wymontowa?em) |
_________________ 1G 94r 4G63 7bolt
"Staram się jechać jak najlepiej, co nie oznacza, że próbuję jechać jak najszybciej...
''Robert Kubica''
. |
Ostatnio zmieniony przez Coodo 2008-03-19, 16:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|