Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy z odpalaniem
Autor Wiadomość
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-01, 13:47   Problemy z odpalaniem

Jak juz pisalem wczesniej mam powazne problemy z odpalaniem i niestety juz nie wiem co dalej robic. Objaw jest taki:
- jak samochod postoi kilka minut wchodzisz krecisz rozrusznikiem 10-15 sek i dopiero odpala , na zimnym silniku dodatkowo wariuja orboty - raz wskakuja na 2000 a raz powoli rosna na maxa do 5000 i musze zgasisc miska ale nie zawsze tak jest, czasem po dluzszym kreceniu odpali i jest ok.
- jezeli zgasze po odpaleniu i od razu sprobuje odpali to silnik od razu zaskakuje

Dodatkowo wydaje mi sie ze ma zabyt malo mocy jak na 142 koniki bo do 3000 ma zajebistego mu?a i czasem nie uda mi sie ze startu wyprzedzic poloneza :) ale to tez nie zawsze - tak jakby mial humory

Pod katem tych dolegliwosci zrobilem:
- wymiana zlaczki elastycznej na wieksza srednice plus wymiana katalizatora ktory byl pusty na nowy od Kiepucziego
- nowe swiece NGK
- nowe przewody zaplonowe NGK
- nowy filtr oleju i olej (zarowno w skrzyni aut. jak i w silniku)
- nowa pompa paliwa podajca cisnienie 3.8bara
- wszystkie nowe filtry
- w poniedzialek/wtorek bede montowal nowy rozrzad ktory swiezo dotarl do mnie z USA

Mierzylem cisnienie paliwa przed wymiana pompy i bylo tak ze dawala cisnienie 1bara po przekreceniu kluczyka a dopiero pelna moc podczas krecenia rozrusznikiem, po wymianie na nowa nie sprawdzalem.
Dodatkowo wczoraj zalalem do pelna 98 na BP i nie moglem go wcale odpalic przez 10-15min

Podejrzewam ze wali sie cos elektryka/elektronika i to zapewne po tym jak jacys partacze zalozyli gaz sekwencyjny poprzedniemu wlascicielowi i przymierzam sie do wyjebania tej sekwencji bo i tak jezdze tylko na paliwie.

Help plz! bo mnie sie juz powoli pomysly koncza
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-09-01, 20:53   

Wi?c tak .... k*rwa JAKIE 3.8BARA !!!!???? na wolnych obrotach w turbo jest 2.6bara. Po od??czeniu rurki podci?nieniowej 3bary w 2g turbo, 3.8 to mo?e i osi?ga przy pe?nym do?adowaniu .... po uj takie ci?nienie w gsie ?






Dobra ostyg?em :glupawka: Jak meirzy?e? to ci?nienie ? na w??yku na wej?ciu do listwy przy w??czonym silniku ? jak tak to masz walni?ty regulator ci?nienia paliwa ....

Dwa.... krokowy sprawdza?e? ??


I trzy... wiesz co to crankwalk issue ?? Wiesz jaki jest jeden w pierwszych objaw?w .... lepiej ?eby? nie wiedzia?............
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-01, 22:24   

SAMAEL napisał/a:
I trzy... wiesz co to crankwalk issue ?? Wiesz jaki jest jeden w pierwszych objaw?w .... lepiej ?eby? nie wiedzia?............

i cztery : to nie crankwalk... to 420a...


................ no to odsuwam si? od sprawy... dzia?aj miszczu :beer: :beer: / sam

Ty sie nie odsuwaj a kombinuj z nami dalej :P w "kupie" :ass: razniej :P /Goldi
Ostatnio zmieniony przez GOLDI 2007-09-02, 00:25, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-02, 00:19   

cisnienie bylo sprawdzane na listwie (tam po lewej jest taki zawoerek pod regulatorem gdzie wkrecili mi manometr), pompa dobrana po danych z aukcji na ebayu :) podobno standardowa miala pracowac w przedziale 3-3.5bara ale mieli tylko 3.8 o podobnych rozmiarach wiec taka sobie wziolem - aczkolwiek nie dalo to zadnej zmiany, tmechanicy ode mnie z robo tez podejrzewail regulator cisnienia paliwa

krokowego jeszcze nie ruszalem, mialem zamiar to zrobic przy wymianie rozrzadu next week


i nie wiem co to jest crankwalk issue :?
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-02, 00:24   

zmien rozrzad i looknij na regulator cisnienia :> krokowca mozesz sprawdzic :> lecz w 420a one nie padaja jak muchy :> jesli by Ci padl to bylbys drugim czlowiekiem w zyciu z 420a jakiego spotkalem z uwalonym krokowym w tym silniku :)
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-02, 11:03   

przepustnica czysciutka byla ale moze krokowy zasyfiony - sprobuje wyczyscic na razie
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-09-02, 22:28   

hmmm mi si? dalej nie podoba to ci?nienie ... ono ma by? tak wysokie w 420a ?
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
allias
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-03, 13:22   

To cisnienie wyglada na za wysokie... 3.8 to w niektorych Turbo tak wysoko nie chodzi. W silniku 420a to nie widzialbym wiecej niz 42 PSI (2.8 bar)...
 
 
pip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-03, 16:24   

poprzednia pompa jaka tam siedziala miala 3.5bara, ale nie sadze zewby nadmiar cisnienia powodowal problemy z odpalaniem - predzej ten regulator cisnienia paliwa, skoro pompa nabija tylko 1bar po wlaczeniu zaplonu i dopiero podczas krecenia rozrusznikiem wchodzi na 3.5bara
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2007-09-04, 13:51   

moja pompa mo?e i 4 bary napompowa?, ale nie liczy si? ile pompa pompuje, tylko jakie ci?nienie jest na listwie... a te reguluje regulator ci?nienia paliwa... kt?ry upuszcza ci?nienie zadane na pompie z powrotem do zbiornika w ten spos?b utrzymuj?c na listwie ci?nienie mniejsze.... i tak jak zelewa wach? jak skur.... to nie odpalisz...
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 12