NO BOOST Problem |
Autor |
Wiadomość |
HouseM [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-13, 18:00 NO BOOST Problem
|
|
|
Celowo nie podam tu marki ani modelu auta dla zwi?kszenia bezstronno?ci wypowiedzi )
Problem polega na braku do?adowania. Redline przy 4,5ty? obrot?w turbina powinna robi? ci?nienie od 1900-2000 obr.
Wygl?da to tak ?e w??e od IC w og?le nie twardniej? tak jakby turbina nie dmucha?a. Auto jest mulaste , przy pr?bie wyprzedzania na trasie (od 60km/h) spotka?o mnie niemi?e rozczarowanie, autko w og?le nie ci?gnie do przodu , zdycha jak stary polonez. Jak prze redukuje na 3 bieg to tylko warczy ale nie idzie.
Na autostradzie sytyuacja troch? lepsza ale te? bez wi?kszej rewelacji.
Teraz moje spostrze?enia: W??e od IC nie twardniej? wraz z podnoszeniem obrot?w silnika, WestGate te? ca?y czas nieruchomy. jak r?k? ci?g?em za popychacz to potwornie ci??ko si? rusza i spr??ynuje (moze tak ma by? ale zapytam)
Co moze by? przyczyn? ? czy to zablokowany BOV ? moze westgate ? |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-10-14, 15:25
|
|
|
nieszczelno?? w dolocie / turbo na ?yletki. |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-15, 01:07
|
|
|
Jesli oczekujesz boost`a przy 1900-2000 rpm to znaczy ze musisz miec bardzo male turbo od strony wydechowej. Male ktore turbo da ci takie parametry. Jesli mowa jest o 14b (1G) lub t25 (2G) to nie oczekiwalbym zbyt duzej roznicy na przewodac powietrznych. Ale co ja wiem o turbo. Kolega Samael kieruje w dobra strone. Ja osobiscie sprawdzilbym dzialanie wastegate. Moze jest caly czas otwarty... |
|
|
|
|
MikeR
KLUBOWICZ go your own way
Pomógł: 9 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 725 Skąd: SLU
|
Wysłany: 2007-10-15, 08:38
|
|
|
House czy Ty aby nie piszesz o jakim? VW dieslu ? |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-10-15, 10:53
|
|
|
?e diesel to to jest pewne... |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-15, 10:57
|
|
|
I mi tak cos nie pasowalo...
Co to jest za samochod? |
|
|
|
|
HouseM [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-15, 20:02
|
|
|
Dobra wi?c wyja?niam po kolei.
Auto to Volvo s40
Dzisiaj od 8 rano rozebra?em turbin? zbada?em WG sprawdzi?em Bov ... ?ozyska , ?opatki , szczelno?? w??y, szczelno?? IC.
My?le draaamat wszystko gra !
Ale co to ? Dlaczego IC jest pe?en sadzy ???
Wyp?uka?em go w benzynie ekstrakcyjnej, zamontowa?em z powrotem do auta i .... b?c pomys? wpad? mi do g?owy ..
Wykr?ci?em EGR i moim oczom ukaza?a si? pi?knie przepalona przez spaliny membrana w EGR !!.
Spaliny sz?y na nonstopie z powrotem do w??a id?cego do IC.
Nie do?? ?e IC nie ch?odzi? bo by? zar?bany sadz? jak komin w starej kamienicy to spaliny wali?y do mieszanki i auto NIE mia?o prawa jecha?
Teraz jestem szcz??liwym posiadaczem VolVa bez EGRa a but to ma ... Mioodzio ! |
|
|
|
|
SAMAEL
KLUBOWICZ Forumowa inkwizycja
Pomógł: 47 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2207 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: 2007-10-15, 20:35
|
|
|
no i gitara... ja EGR za?lepi?em jak robi?em g?owic?.... sadzy m?wimy NIE ! |
_________________
Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy
|
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-16, 08:26
|
|
|
Niezle... dobrze ze to bylo prostrze rozwiazanie niz wymiana TURBO... |
|
|
|
|
HouseM [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-16, 16:03
|
|
|
Fakt przez chwile Ciarki mi po plecach przesz?y.... |
|
|
|
|
|