Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
1G 2,0 150KM czy 2G 2,0 150KM
Autor Wiadomość
Szkodnik 
zielenina



Wiek: 37
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Sokółka / Pruszków
Wysłany: 2012-04-02, 17:43   1G 2,0 150KM czy 2G 2,0 150KM

Siemanko, mam taki dylemat która z tych obu generacji jest trwalsza / lepsza?? Chodzi mi o równy start a nie że jeden zajechany, a drugi pół życia w garażu stał i dlatego będzie werdykt że jest mniej awaryjny. Pytam bo stoję przed dylematem kupna drugiego ECLI lub wpompowaniem jakiejś kwoty w moje 1G :) (wolałbym tą 2 opcję bo bardzo mi te auto się zasłużyło w życiu i to chyba przez sentyment) ale chciałbym żeby wypowiedział się ktoś bardziej w ogarnięty w temacie. Kwota którą chciałbym włożyć w swoje auto to 5000-10000 zł.
PS. To mój pierwszy temat i jestem zieleninką więc sorka jeżeli zdublowałem temat ale nie mogłem znaleźć na forum.
_________________
1G GS 2,0L 150KM 93r. nie zamienię na żadne BMW
 
 
 
Hot 
KLUBOWICZ


Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 608
Skąd: Piotrków
Wysłany: 2012-04-02, 17:48   

Wszystko zależy w jakim stanie jest Twoje auto, co jest do zrobienia itd, ale myśle że dysponując taką kwotą jak napisałeś, możesz śmiało zabierać sie za remont cokolwiek nie byłoby do zrobienia. (wykluczając np to że auto spadło w przepaść :jezyk: )
_________________
Eclipse 2G GSX 6bolt always in progress...
Talon Tsi Awd 2G
Mitsubishi Starion 88'
 
 
 
Szkodnik 
zielenina



Wiek: 37
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Sokółka / Pruszków
Wysłany: 2012-04-02, 17:55   

Myślę że nie ma tragedii na pewno chciałbym zawieszenie sprawdzić i wymienić co trzeba a reszta w mechanikę :) z zewnątrz nie musi lśnić ale pod maską chciałbym żeby wszystko było lepiej niż średnio :-) . A znasz może odpowiedź na temat tego który z tych obu modeli jest bardziej udaną konstrukcją ??
_________________
1G GS 2,0L 150KM 93r. nie zamienię na żadne BMW
 
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-04-02, 18:06   

Co masz na myśli pisząc bardziej udana konstrukcja??? Zarówno 1g jak i 2G to prawie to samo auto z innym nadwoziem i wnętrzem , najbardziej udane auto chyba się każdy zgodzi że przedliftowe 1G AWD , największy potencjał ze wszystkich genów ,a od po liftowego 1G auto zaczynają robić księgowi na 4g kończąc produkcję.. :jezyk:
 
 
 
Szkodnik 
zielenina



Wiek: 37
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 24
Skąd: Sokółka / Pruszków
Wysłany: 2012-04-02, 18:17   

Nie będe ściemniał i robił z siebie durnia powiem wprost że nie miałem pojęcia że 1g miało jakiś lift o co chodzi z AWD też nie wiem ;] niestety przez 2 lata posiadania mojego ECLI dopiero teraz mam czas zająć się nim i zainteresować ... ale usłyszałem to co chciałem że 1G jest najbardziej udane hehe dobrze się czuję w środku i jak na niego patrzę to też tak więc dzięki ;-D
_________________
1G GS 2,0L 150KM 93r. nie zamienię na żadne BMW
 
 
 
alkoholic 
KLUBOWICZ


Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 194
Skąd: obecnie białystok
Wysłany: 2012-04-02, 22:18   

http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=14 do poczytania kolego, pozdro od BSK :lol2:
 
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-04-02, 22:33   

MATi napisał/a:
Zarówno 1g jak i 2G to prawie to samo auto z innym nadwoziem i wnętrzem


No co Ty gadasz, poza silnikiem i paroma duperelami to nie maja nic wspólnego, a i to nie jest takie do końca prawdziwe bo silniki też się różnią

Szkodnik, Są plusy i minusy kazdego z aut. Pomijając kwestie wygladu.
Na plus 1G można zaliczyć lepsze zabezpieczenie antykorozyjne ( podwójny ocynk), w serii mocniejszy silnik N/A, mniejszą wagę a także lepszy promień skrętu a także moim zdaniem lepsze materiały wykończenowe w środku - wydaje mi się że 2G bardziej trzeszcza plastiki.
Co do minusów w porównaniu do 2G to napewno zawieszenie, chodź mniej skomplikowane i tańsze w serwisowaniu to jednak gorsze niż wielowachacz w 2G, do tego z tyłu tragiczna belka.
hamulce tylnie to kolejny minus moim zdaniem - lepsze rozwiązanie to tarczobebny w 2G. Dla niektórych minusem może być też wiek - no niestety najswieższe 1G ma 18 lat :)

Co do 2G to z minusów napewno gnijace kelichy ( i nie tylko), "skastrowany" silnik ( gorsza głowica i kolektory) i fatalny skręt. MOzna dodać jeszcze że lepsze ale droższe w utrzymaniu zawieszenie.

Z plusów to wspomniane zawieszenie, hamulce na tyle i roczniki młodsze.

tyle w wielkim ogólnym zarysie
_________________

 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-02, 22:36   

Tofik napisał/a:
lepsze rozwiązanie to tarczobebny


nie zastanawiałem się nigdy i nie wiem nadal w czym tarczobęben jest lepszy?
pytam poważnie bo kojarzy się gorzej :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
Ostatnio zmieniony przez Tiamat 2012-04-02, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Maretzky85 
KLUBOWICZ

Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 214
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-02, 22:39   

Bęben na awaryjnym hamulcu jest skuteczniejszy, mniej siły do zblokowania, mniej awaryjny i ogólnie przyjemniejszy :P
_________________
Zawsze mogę się mylić
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-02, 22:40   

aaa...i widzisz, o to chodzi... :lol2:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-04-02, 22:43   

Maretzky85, dokładnie jak piszesz

przed wszystkim lepiej chwyta, nie trzeba go tak dusić jak w 1G i nie krzaczy się tak czesto jak w 1G :D
_________________

Ostatnio zmieniony przez Tofik 2012-04-02, 22:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Tiamat 
KLUBOWICZ

Pomógł: 14 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 1464
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-04-02, 22:50   

ej no, mnie się nie krzaczy, a po wymianie hebli z tyłu nie muszę go dusić :jezyk:
_________________
Lancer Evo IV 316KM & 396Nm
Eclipse N/a 192KM & 217Nm
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2012-04-02, 22:58   

My rękaw też dobrze działa



Tofik nie bądź taki dokładny i szczegółowy mechanicznie te auta są do siebie bardzo podobne,z tym że 2G są biedniejsze przez to co napisałeś sam

Dlatego napisałem że najlepszy model to 1G AWD z 6 boltem pod maską , lepszego nie ma , przynajmniej na razie taki nie wyszedł

:beer:
Ostatnio zmieniony przez MATi 2012-04-02, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
rosomak1983 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 1766
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2012-04-03, 00:14   

MATi napisał/a:
najbardziej udane auto chyba się każdy zgodzi że przedliftowe 1G AWD

o dziekuje :lol2:
W dodatku nie ma belki z tyłu :lol2:
_________________
Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
 
 
Tofik 
KLUBOWICZ
Mistrz Ciętej Riposty


Pomógł: 68 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 2724
Skąd: Kielce
Wysłany: 2012-04-03, 00:45   

MATi napisał/a:
Tofik nie bądź taki dokładny i szczegółowy mechanicznie te auta są do siebie bardzo podobne


gdzie ?? :) poza 4g63 :)

[ Dodano: 2012-04-03, 00:46 ]
rosomak1983 napisał/a:
W dodatku nie ma belki z tyłu


duży plus :ok:
_________________

 
 
 
oczkoooo 
zielenina


Dołączył: 18 Lip 2014
Posty: 6
Skąd: Warszawa/Konstancin
Wysłany: 2014-07-31, 14:10   

wybaczcie za refresha, ale mam pytanie. Do którego roku było produkowane przedliftowe 1g ? :)
_________________
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy Twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "ooo kurde, wstał..." ~ Dwayne Johnson
 
 
GOLDI 
KLUBOWICZ

Pomógł: 198 razy
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 4043
Skąd: KrK/Rbk
Wysłany: 2014-07-31, 14:57   

nie ma reguły... usa robiło np w drugiej polowie 92 roku samochody na rok produkcyjny 93 a w europie wpisywano date pierwszej rejestracji jako date produkcji. vin Ci powie co i jak...
_________________
"Choć śmieje się ostatni, ja wciąż jestem poważny..."
Toyota Mr2 sw21
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12