Pomógł: 40 razy Dołączył: 14 Lis 2009 Posty: 1677 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-22, 14:28
Cholera tyle BM-ek widziałem ale sam tytuł mnie zbił z tropu i doczytałem temat do końca e36 320is Może chodzi o LEXUSA 220IS?? Bo albo nazwa i pierwsza cyferka przekręcona 3-2 albo dopisane s na końcu ;P
[ Dodano: 2012-10-22, 14:38 ] NorthShore BMW jak BMW, których jeździ w PL miliony. 2.0 nie idzie jeździłem wieloma 320i w e36. 2.8 to dwa inne bieguny. W Pl aż roi się od bm-ek, civików,vw i audi.... A jak wczoraj Wojtas podjechał do mnie swoim ECLI i jak jechał to na prawdę rzadki widok:) Są dwa rodzaje ludzi i przekonałem się o tym w komisie... bo albo przychodzi i kupuje takie samo auto jak ma sąsiad i 5 kolejnych bo ich stać to i ja pokażę że też mam takie samo, albo są ludzie,którzy lubia mieć coś mało spotykanego(ich jest tylu co jeżdżących takich aut ) Np. Tobie się podoba malowana felga jaką posiadasz w swoim BMW a mnie aż obrzydza. Przejedzony temat. BM-ce wystarczy dobra gleba i ładna felga. I nie ważne czy ma 1.6 czy 2.8... ładna na ładnej feldze wyrywa więcej cipek pod remizą niż Enryke Iglesias (chyba się tak pisze ) A ja bym na Twoim miejscu zrobił inaczej... tę kaskę co masz odłóż , sprzedaj swoją bumę dołóż i kup z 2.8 motorem Jedyna opcja przed nie dostaniem RED-a
A mi się coś popieprzyło, że masz GS-a
_________________ Był Colt C58A + 4G63T - 230KM
Jest Eclipse 2G + 4G63T - 400KM
Ostatnio zmieniony przez jagos 2012-10-22, 14:41, w całości zmieniany 2 razy
raczej mu się coś pomyliło bo takowego nie było :p
byl nie w tej budzie
Cały czas mowa o e36 :p
jagos, jest jeszcze jeden typ ludzi ... maja w czy sąsiad ma takie auto i czy będzie tego pełno czy tylko jedyne, czy wygląda przykuwa uwagę czy w ogóle jej na siebie nie zwraca. Jedyny priorytet to fun z jazdy
Mam takiego znajomego ... jak patrzysz na jego samochody to nie chciałbyś do nich wsiąść bo tragedia wizualnie, a jak wsiądziesz to nie chcesz wysiąść bo auto perfekcyjne mechanicznie i mocy nigdy nie brakuje
Słuchajcie, zabijcie mnie ale w dowodzie pisze 320 IS COUPE, mogę zrobić zdjęcie...
Musieli się machnąć i dlatego ja też się machnąłem...
Co do sprzedawania - podoba mi się ta, trochę przy niej trzeba zrobić ale zakochałem się w tym aucie od pierwszego wejrzenia i ni w kij, ni w oko zostaje u mnie i będzie robiona, a potem modzona.
Nie sprzedam i nie kupię 2.8 - zrobię swapa i zesram się, ale tam się znajdzie m60b40 czy jak mu tam, 4.0l V8 - wtedy 2.8 będzie mogło kapcie mi wąchać.
Wiem, pracy sporo, $$$erca sporo, ale tak to widzę i kropka
Co do felg - mi takie leżą, zawsze mogę je całe zrobić w polerce - żaden problem, zima przede mną, chociaż mi w kolorze się podobają. Glebę większa mi ludzie odradzają podobnie jak negatyw, ale z czasem się okaże, czy zaszaleję bardziej czy nie.
Nie zraziło mnie nawet to, że się okazało, że na gaz nie mam papierów a butla i tak od roku straciła ważność (co nie oznacza założenia gazu daaaawno temu, tylko założenie go bardzo niefachowo jeżeli chodzi o tył, kwestię przy silniku gazownik uznał za dobrą) i doprowadzenie tego do właściwego stanu (samego gazu) to koszt rzędu 1200zł - je*ie mnie to, pokochałem to auto i koniec, to jak miłość od 1 wejrzenia i zesraj się ale nic nie zrobisz
Już ludzie się oglądają i karki wykręcają, znajomi mówią, że najładniejsza e36 w mieście (choć w mojej ocenie to przednie lampy to wiocha i parę detali trzeba zmienić)itp, nawet koleś mnie zaczepił czy felg bym nie sprzedał...
Ale to akurat mnie nie obchodzi bo nie po to to auto kupiłem, dziewczynę mam, na dupy magnesu mi nie trzeba, na szpan też nie, chcę zrobić tak, by mi się podobało przy czym nie odstawić wiochy - czytaj będzie typowy german i tyle.
I tak kończę, z czasem mam nadzieję, że doprowadzę go do perfekcji, a wtedy to już chyba nigdy nie sprzedam i jak przyjdzie czas na zmianę auta to to postawię w ogródku i otoczę fosą
Nie no taki dżok, ale ogólnie zakochałem się w tym aucie i nie ma przebacz, niektórzy mówią, że jak raz kupisz BMW i Ci się spodoba to już zostaniesz przy tej marce i tak myślę, że u mnie tak będzie
Ostatnio zmieniony przez NorthShore 2012-10-22, 16:35, w całości zmieniany 2 razy
o widzę że się udało w końcu! to gratki!
lampy mogę Ci sprzedać, oryginalne zkw za jakieś śmieszne pieniądze, niestety szkła już są spiaskowane
no i rozumiem Cię z tym:
NorthShore napisał/a:
zakochałem się w tym aucie i nie ma przebacz, niektórzy mówią, że jak raz kupisz BMW i Ci się spodoba to już zostaniesz przy tej marce i tak myślę, że u mnie tak będzie
sam nie wiedziałem o co kaman z tą marką, o co te całe halo dopóki sam nie spróbowałem.....
ja już skończyłem, porobiłem co było trzeba, nie chcę tak ładować kasy jak w ecli, bo zaś będzie mi ciężko sprzedać.
jest z opolskiego, można się kiedyś ugadać na jam session w połowie drogi, mój stock i Twój porobiony, przy okazji bym popatrzył jak jeździ toto ze 150KM.
światełka bym Ci popchnął za 150zł z przesyłką, albo mogę je przywieźć na miejsce to ze 30zł taniej by było.
a co nie ma kompresji ? Eh to musi to rzeczywiscie jechac lepiej niz GS. Nawet nie chce wiedziec w jakim stanie był twój poprzedni.
_________________ Eclipse D27A 4x4 4g63T
6 bolt only.
Life is too short to drive boring cars...
Primera P11 2.0
NorthShore [Usunięty]
Wysłany: 2012-10-26, 17:43
rosomak1983, a jednak nie, kumpel zrobił badanie kompresji do dupy - jemu wyszło:
(od rozrządu) 14 - 12,5 - 12,8 - 14 - 8 - 11,3 .... co się okazało robił na zimnym silniku, słabym aku, nie bijąc do końca i zamkniętej przepustnicy... jednym słowem kretyn...
teraz ja dziś sprawdziłem do porządku, na zagrzanym, przy przepustnicy na maxa otwartej i jest:
15,5 - 15 - 14,7 - 14,5 - 15,3 - 15 więc kompresja ok.
Silnik chodzi mniej żwawo niż powinien bo łapie lewe powietrze pod kolektorem ssącym - dziś wszystko przebadane, mechanik (szpec od bm'ek) stwierdził, że silniczek zdrowiutki tylko uszczelkę wymienić/kolektor załatać (plastykowy więc nie problem), jedno z dwóch i termostat, bo się grzeje wolno.
A tak to igiełka jak na ten przebieg
Ostatnio zmieniony przez NorthShore 2012-10-26, 17:44, w całości zmieniany 1 raz
pierwsze pytanko widziałem że gdzieś pisałeś że masz silnik m52b20 a widzę że masz auto przedliftowe ;p czyli powinno być m50b20 ;p
jeśli chcesz podaj mi na pw VIN autka a ci rozkoduje go i będziesz trochę wiecej wiedział o swojej buni
w beemkach siedzę od 4 lat hmm albo i dłużej ;D
co do osiągów 2,0 to powiem tak ja miałem 1,8IS czyli m42b18 czyli 1,8 16v ;p 140km i 175nm i idzie porównywalnie do 2,0 sądzę że zdrowy GS poradził by sobie podobnie
widze też że wpisałeś 320is faktycznie tu racje ma Goldi bo 320IS to tzw Włoska eMka czyli M3 na rynek włoski zrobiona po to aby opłaty były niższe a radość z jazdy porównywalna do normalnej m3 jednak niestety ta wersja była tylko w budzie E30 nie w e36
dodam jako ciekawostkę że e36 coupe na rynku amerykańskim w nazwie posiadały S czyli np e36 coupe 320 czy 325 328 itp na rynku amerykańskim rynku miało by oznaczenie 320is 325is etc
a co do swapu na v8 4,0 czyli m60b40 lub v8 4,4 m62b44 ( wersja bez i z vanosem )
to polecam m62b44 dlatego że jest to poprawiona konstrukcja z usuniętymi wadami fabrycznymi silnika m60 gdzie czesto przez niedopatrzenie wywalało korbę ponieważ silnik nie miał smarowania bo pompa oleju sama się potrafiła odkręcić
sam swap na v8 jest bardzo czaso i kaso chłonny modyfikacji jest na prawdę sporo nawet stabilizator nie będzie pasował
co do silnika 2,8 czyli m52b28 wielu posiadaczy uwaza je za bóstwo i wielkich kilerów w e36 ale prawda jest taka że mają problem z trzymaniem mocy czesto auta po modach miały ledwo co fabryczny moment obrotowy bo konie łatwo jest dodać np samą zmianą kolektora dolotowego na taki od m50 o szerokich kanałach
koszt takiego swapa to około 6 tyś koszt swapa na v8 to spokojnie 10 tyś
Pomógł: 23 razy Wiek: 45 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 123 Skąd: wrocław
Wysłany: 2012-11-04, 21:13
¸plus pompa i chlodnica oleju .
NorthShore [Usunięty]
Wysłany: 2012-11-04, 23:49
Kędzior, VIN dostaniesz zaraz na PW.
Z tego co z niego wyczytałem, to wszystkie się zgadza poza brakiem spryskiwaczy lamp, co oznacza wymianę zderzaka/tłuczkę. Podłużnice i reszta są całe i nie spawane, więc jak już, to było to coś nie groźnego.
Co do swapu to mam zamiar go dokonać mimo wszystko, kwestia odłożenia grosza.
Poza tym, swap mam zamiar wykonać samemu, więc odpadają mi koszta roboty.
Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 674 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-05, 00:05
NorthShore napisał/a:
Poza tym, swap mam zamiar wykonać samemu, więc odpadają mi koszta roboty.
Chyba nie wiesz co mówisz Jak możesz to pisz te brednie na forum BMW a nie tutaj, bo większość się pewnie z tego topicu śmieje...
Masz tutaj poczytaj i przejrzyj wreszcie na oczy, że tego nie dokonasz i nigdy nie będziesz miał v8 w tym e36. I daruj sobie teksty i odczekiwanie typu "zamknij jape" itp obrażanie, tylko weź już ten topic najlepiej usuń bo smiech na sali...
Ostatnio zmieniony przez Timonek 2012-11-05, 00:06, w całości zmieniany 1 raz
NorthShore [Usunięty]
Wysłany: 2012-11-05, 00:18
Timonek, człowieku, gadałem z gościem który zrobił sobie z pomocą 2 znajomych swap v8 do e36... w polsce... służy pomocą, radami, swoimi doświadczeniami. Mówił mi już mniej więcej co i jak i jak się chce, to się da. A zrobię to sam, korzystając oczywiście z pomocy osób trzecich choćby przy dźwiganiu itp, bo w końcu mechanikiem nie robię po to, by mieć taki papier tylko po to, by potrafić ogarniać wszystko co się da przy aucie.
I sam jesteś śmiech na sali chłopie, nie podoba się ? Nie odzywaj się i już, zajmij się swoją różową pokrywą zaworów i resztą gniotów, a w moje projekty się nie mieszaj.
I mam prośbę, nie syf mi więcej w moim temacie, znajdź sobie inne miejsce na wylewanie swoich żali.
Za obrażanie innych dostałeś kolejnego RED-a. Jeśli nie ochłoniesz to poleci kolejny RED./ Pablo1o
EDIT:
Nie zgadzam się z tym i Ci o tym napisałem, jestem prowokowany przez kolesia i za możliwie spokojną odpowiedź dostaję red'a.
Nie dam sobie pluć w twarz choćbyś miał mnie zbanować // NorthShore
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2012-11-05, 15:24, w całości zmieniany 4 razy
NorthShore, ciężko będzie ci wpasować V8 do e36 ze względu na miskę olejową i smoka. Najlepiej zaadaptować miskę i smoka z BMW ALPINA B8 4,6 i wtedy wszystko da się łądnie ogarnąć. Inaczej wyjdą kwiatki.
Co innego jeśli chodzi o E30 bo tam wchodzi wszystko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach