Odelżanie 2gen bez utraty komfortu |
Autor |
Wiadomość |
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-05, 20:28 Odelżanie 2gen bez utraty komfortu
|
|
|
Jak wiemy nasze mi?ki s? dosy? ci?zkie, ale mo?na zrzuci? kilka kg nie trac?c komfortu.
Opisz? to na moim przyk?adzie.
Auto po kupnie wa?y?o r?wne 1500kg zalane do pe?na ( total seria + sub i wzmak w baga?niku)
Dok?adnie nie wiem ile da?o mi to odchudzanie bo w miedzy czasie zmieni? sie r?wniez osprz?t silnika, wydech, IC itp.
Teraz po odchudzaniu z innym wzmacniaczem i inn? skrzyni? i audio wa?y 1430kg zalany do pe?na. Je?eli chcemy i?c dalej to mo?na wyj?c audio ca?kowicie oraz zdemontowa? wszystko z bagaznika, mysl?, ?e wtedy zejdzie si? do 1400kg, dalej to ju? carbony, l?ejsze felgi i prucie wn?trza.
Zaczynamy od rozbierania wn?trza, trzeba zdemontowa? boczki drzwi, deske, boczki ty?, wszystkie plastiki baga?nika, fotele i dywan. Praktycznie ca?e wn?trze.
1. Wyd?ubujemy maty wyg?uszaj?ce z pod n?g kierowcy i pasa?era
2. Wyd?ubujemy maty z tylnych b?otnik?w oraz z pod tylnej kanapy.
3. Wycinamy wzmocnienia pod ko?o zapasowe
4. Demontujemy blach? wyr?wnywuj?c? pod?og? baga?nika
5. Demontujemy tylne g?o?niki
6. Demontujemy tyln? wycieraczk? oraz elektryczn? anten? i za?lepiamy otwory
7. Demontujemy tempomat. Sterownik jest w nogach pasa?era z boku, oraz z pod maski link? oraz ca?y zestaw steruj?cy
8. Rozbieramy schowek i wyrzucamy blach? z jego wn?trza
9. Wyrzucamy blach? wzmacniaj?c? plastik nad nogami kierowcy.
10. Wyrzucamy obci??enie os?ony kierownicy
11.Ci??kie sk?ry zast?pujemy kube?kami
12. Tego nie robi?em bo robi?em audio, ale mo?na pokusi? si? o wyj?cie wszystkich plastik?w oraz styropianu z boczk?w drzwiowych, troch? tego tam jest.
13. Tego te? nie robi?em, ale jak kto? ma zamiar je?dzi? w kub?ach i szelkach mo?na zdemontowa? cal? instalcj? od poduszek.
14. Wyj?ci? tylnej kanapy
15. Carbony
16. Lekkie felgi
17. Mo?na pobawi? si? w wycinanie wi?zki ze zb?dnych kabli troch? tego b?dzie, chocia?by po seryjnym audio.
18. Belki pod zderzakam z przodu i z ty?u.
U mnie po odchudzaniu wygl?da to tak:
|
Ostatnio zmieniony przez Pablo1o 2011-02-04, 10:17, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
|
Black
KLUBOWICZ
Pomógł: 11 razy Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 1052 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-10-05, 20:44
|
|
|
Szacunek za ilosc pracy wlozona w to. Najladniejsze wnetrze Eclipse'a jakie widzialem. Co to za fotele? |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-05, 20:45
|
|
|
odradzam pozycje nr3... strasznie cierpia podluznice bez tego wzmocnienia...
p.s. fajne kubly jaka waga kubla? |
|
|
|
|
octane [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-05, 20:49
|
|
|
Kub?y to niemiecki konig, trzymania maj? rewelacyjne, w lepszych chyba nie siedzia?em. Kupi?em w okazyjnej cenie bo nowe to maj?tek. Pocz?tkowo by?y niebieskie, ale odda?em do tapicera.
Goldi nie wiem ile wa?a, ale jakie? super lekkie nie s? bo to turystyki z regulacj? itp. |
|
|
|
|
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-05, 21:14
|
|
|
Fotele zajebiste....
Moglbys przypomniec mi swoj adres. Bo juz zapomnialem |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2009-10-05, 21:19
|
|
|
Hahaha 3/4 z tych rzeczy uda?o mi si? zrobi? .
Dodam, ?e jeszcze tylne boczki s? trzymane przez 2 niepotrzebne kszta?towniki. Osobi?cie nie liczy?bym na jakie? mega r??nice, jednak mi?o wiedzie?, ?e nie wozi si? plastik?w podbijanych blachami. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Marko_ck
KLUBOWICZ
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 178 Skąd: ck
|
Wysłany: 2009-12-02, 12:05
|
|
|
octane co masz za ekranik w aucie ? Mozesz mi podac model tego DVD (chyba?)
Duzi kombinowania zeby tam siedzialo czy wystarczy wyjac ten maly schowek pod radiem ?
/a zapedzilem sie juz na pw pisze. |
Ostatnio zmieniony przez Marko_ck 2009-12-02, 13:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2009-12-02, 13:13
|
|
|
Marko_ck topic jak by nie o tym ... I o takie rzeczy pyta si? w prezentacjach
P.S: ja mam dwa pytania
1.Octane wa?y?e? ju? auto/graty kt?re wywali?e? i wiesz ile zrzuci?e? kg ?
2.Tak si? zastanawiam czy jak wywali si? te blachy usztywniaj?ce plastiki to czy np. wchodz?c i przypadkiem kopi?c taki plastik noga nam nie zostanie w plastiku lub gdy kto? si? oprze o taki plastik to po prostu najzwyczajniej w ?wiecie p?knie ? |
Ostatnio zmieniony przez Brian 2009-12-02, 15:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-02, 13:25
|
|
|
Brian napisał/a: | 2.Tak si? zastanawiam czy jak wywali si? te blachy usztywniaj?ce plastiki to czy np. wchodz?c i przypadkiem kopi?c taki plastik noga nam nie zostanie w plastiku lub gdy kto? si? oprze o taki plastik to po prostu najzwyczajniej w ?wiecie p?knie ? | nie i nie |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2009-12-02, 13:38
|
|
|
ale pewnie wszystko jest mi?kkie i ugina si? pod palcami nie wierze ze mitsu wcisn??o tam blachy tylko dlatego ?e bali si? reakcji prze?o?onego ?e maj? tyle odpad?w |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-02, 14:03
|
|
|
Brian nie jest to miekkie... ten palstik pod kokpitem ma 4 miejsca montazowe srob , dodatkowo 2 zatrzaski ... i plastik kokpitu na 1/3 jego powiezchni... sam plastik i tak jest dosc twardy i sztywny... |
|
|
|
|
Brian
KLUBOWICZ
Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Lip 2007 Posty: 2011
|
Wysłany: 2009-12-02, 14:42
|
|
|
ja wiem przecie? go demontowa?em ale m?wi? tutaj bardziej o boczkach w drzwiach i z tylu przy g?o?nikach z?era mnie ciekawo?? ile mo?na zrzuci? kg z tych blach. Bo m?j GSX wa?y tyle co czo?g pancerny |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2009-12-02, 17:36
|
|
|
Brian ja zdemontowa?em par? blach:
- podbicie nad nogami kierowcy
- schowek
- tylnia blacha
- dwa prostowniki trzymaj?ce boczki tylnie
- zbrojenie tapicerki drzwi
W sumie na moje oko pewnie ko?o 20 kilo - bez rewelacji. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
Diabel
wyjadacz
Pomógł: 13 razy Wiek: 39 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 918 Skąd: Krakow ;)
|
Wysłany: 2009-12-03, 23:17
|
|
|
zmienic wszystkie srubki w srodku na plastikowe wywalic zbiorniczki do spryskiwaczy i antene jak by nie patrzec na zbiorniczkach to 10 kilo powinno zejsc jesli byly pelne hehe |
|
|
|
|
elinwar
KLUBOWICZ
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 912 Skąd: D?bica
|
Wysłany: 2009-12-04, 18:13
|
|
|
Diabel ze spryskiwaczami masz racje. Pozby?em si? tylniego - jakie? 10 kg napewno. |
_________________ Było: Talipse; 1998 r, BMW 850i; 1993 r
Jest: Citroen C6 2006 r |
|
|
|
|
raQo
VIP
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 564 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-12-18, 12:21
|
|
|
masz przekozackie fotele !!! moje marzenie takie czerwone kube?ki
ale co do fotek to nie widz? nic co by odbiega?o od seri po za fotelami , gdyby? da? foto bez boczk?w wyk?adzinek itp to dopiero by?o by co pokazywa? a tu ori wn?trze z kub?ami tylko tak wi?c co to za odchudzanie ? ile ci to da?o 11kg mniej ? |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez raQo 2009-12-18, 12:25, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-18, 12:41
|
|
|
raQo, czytasz ty uwaznie ... czy walisz z glupa ? |
|
|
|
|
raQo
VIP
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 564 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2009-12-18, 12:48
|
|
|
no czyta?em ja sie podpisuje tylko do tego ,, u mnie po odchudzeniu wygl?da to tak'' i foty normalnego wn?trza.. dla mnie odchudzenie to odchudzenie czyli wywalenie plastik?w wyk??dzin boczk?w, pod tym napisem s? zdj?cia normalnego wn?trza i nic nie odchudzonego |
_________________
|
|
|
|
|
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-18, 12:52
|
|
|
octane napisał/a: | Jak wiemy nasze mi?ki s? dosy? ci?zkie, ale mo?na zrzuci? kilka kg nie trac?c komfortu. | nie wiem co tu nie zrozumia?ego ?
w stanach robiac takie zabiegi jak octan tylko troche na wieksza skale (ze woz wciaz wyglada jak seria w srodku) schodza ponad 100kg |
|
|
|
|
MATi
KLUBOWICZ
Pomógł: 109 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 8546 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 2009-12-18, 14:19
|
|
|
GOLDI napisał/a: | w stanach robiac takie zabiegi jak octan tylko troche na wieksza skale (ze woz wciaz wyglada jak seria w srodku) schodza ponad 100kg |
Czy po takich zabiegach w aucie nie robi si? g?o?niej ?
Nie ?atwiej jest da? wiecej mocy ni? bawi? sie w odchudzanie skoro auto i tak jest g??wnie u?ytkowane w mie?cie a nie na zawodach ?? |
|
|
|
|
|