Mitsubishi Eclipse Klub Polska Strona Główna Mitsubishi Eclipse Klub Polska
Mitsubishi Eclipse Klub Polska

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Odelżanie 2gen bez utraty komfortu
Autor Wiadomość
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-18, 14:24   

MATi napisał/a:
Czy po takich zabiegach w aucie nie robi si? g?o?niej ?
zaprzecza:
MATi napisał/a:
Nie ?atwiej jest da? wiecej mocy

bo co to za roznica przy 3" wydechu ??

w odpowiedzi czy nie ?atiwje. Mati. odchudzenie samochodu to najtansza modyfikacja... darmowa...

nie ?atwiej? hmmm skoro woz ko?czy swoj potencja? to co za problem przecie? dla Ciebie maTi "zaku?" silnik prawda? kupi? wieksz? spr?rke etc :>
 
 
MATi 
KLUBOWICZ


Pomógł: 109 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 8546
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 2009-12-18, 17:58   

GOLDI napisał/a:
odchudzenie samochodu to najtansza modyfikacja... darmowa...

Dobra najta?sza darmowa etc. ale nawet jak zdejmiesz z niego te 50kg to niby to odczujesz ? Pytam bo jestem ciekaw.

Mo?e na jaki? pomiarach i zawodach zyska si? jakie? dziesi?te sekundy.

GOLDI napisał/a:
hmmm skoro woz ko?czy swoj potencja?

zak?adasz hipotetycznie ,?e ko?czy ,bo w tym temacie o tym nie by?o jak na razie mowy, a je?li jest seria GST to chyba mo?na mu na seryjnej turbinie jeszcze dmuchn?? wi?cej bez ingerencji w silnik, ni? rozbiera? ca?e auto wycina? elementy i robi? druta :>
 
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-18, 18:15   

MATi napisał/a:
to chyba mo?na mu na seryjnej turbinie jeszcze dmuchn?? wi?cej
znowu nie wiesz o czym piszesz
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2009-12-18, 18:21   

Mati trzymaj si? tematu o odchudzaniu auta a nie o dmuchaniu :ksiadz:

oto ciekawe dane pochodz?ce za wielkiej wody :badcrack:

sound deadening 20 lbs
spare 30
jack 7
back seats 26
floor mats 4
pannels 46
(+spare cover, and trunk cover)
eveything else 21
(bolts, belts, and everything small)

my stereo stuff 77

total 231 lbs

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


A/C:
Full System, 90 TSi AWD: 35lbs
Full System, 99 GSX: 42lbs



Cooling System:
1G Stock metal radiator fan: 6lbs
1G Stock plastic radiator fan: 5lbs



Carpeting, sound deadening material, etc:
Sound Deadening Material Inside Car: 25lbs
Spare tire cover + privacy cover: 20lbs
1G rug in rear hatch: 2.5lbs
Each floor mat: 3lbs



Tools, etc:
Spare Tire and Jack: 35lbs
1G Stock tool bag and tools: 2lbs



Under hood, hood itself:
Hood, 1G Hood: 44lbs
Hood, 2G Hood: 42lbs
LS1 MAF With MAF Ends: 1.5lbs
Charcoal Canister, 90 DSM Turbo: 3lbs
Fog Lights: 5lbs
Stock 2G battery: 42lbs
Oddessy Battery: 14lbs
Crankshaft: 6 bolt stock crank 35.5lbs
Cruise Control: 90 DSM Turbo With brackets and bolts and lines 6lbs
Various Brackets: Firewall brackets, Intake, air can, heat shields etc 10lbs
1G rubber intake with BOV return hose (from turbo to MAS): 3lbs
1G starter: 8lbs
1G Intake Manifold, With EGR Block off plate: 10.5lbs
1G intake manifold with ALL sensors/ICS motor + support bracket + throttle body: 23 lbs



Drivetrain
1G AWD Transmission, Complete: 125lbs
1G FWD Transmission: 85lbs
DSM 7 Bolt Flywhee, unlightened: 19lbs
DSM 7 Bolt Flywheel, lightened: 14lbs
ACT 2600 Clutch Disc: 3lbs
ACT 2600 Pressure Plate: 10.5lbs



Exhaust/turbo related:
APEXi N1 Silencer: 0.5lbs
Tial 40mm wastegate, With Metal o-ring: 1.5lbs
2G AWD Catback, No muffler: 17.5lbs
2G AWD Catback, Full Catback with Muffler: 37lbs
2G AWD Muffler 19.5lbs
16G turbine housing, ported (made few years back or less time ago): 9lbs
1G 14b original turbine housing, unported: 11 lbs
Evo III exhaust manifold, ported: 12 lbs
Evo III o2 housing, unported: 6.5lbs
1G original o2 housing, unported: 6lbs
1G original exhaust manifold, unported: 10lbs
14b turbo, only center cartridge with wheels+comp. housing, no turbine housing: 5.5 lbs



Seats, safety belts, etc:
1G OEM Front fabric seat plus slider and belt buckle. No belts: 50lbs
1G OEM Front Seat Belt Assembly: 30lbs
1G OEM Rear Seat Belt Assemblies, Speakers and mounting plates: 18lbs
1G OEM Rear Seats (upper and lower, leather): 40lbs
1G OEM Drivers Seat (Leather Adj lumbar): 50lbs
1G OEM Rear seat bottom: 12lbs
1G OEM Split rear seat back: 18lbs
2g OEM seat, cloth, no power: 43lbs
1G middle rear seatbelt mount: 2.5lbs



Suspension/wheels/steering:
1G Stock Shocks, each: 12lbs
1G AWD KYB AGX rear struts, each: 5lbs
1G KYB AGX front struts, each: 8.5lbs
1G Stock Springs. each: 6lbs
5-spoke wheel, 1996 GS: 20lbs
95-96 Talon Swirl Rims, With 205-55-16 tire: about 42lbs
97 GSX wheels, 17x6.5, no tires, each: 25lbs
90 Laser stock 16" steel wheels w/very bald Sumitomo Srixon-4, 205/55 tires: 45lbs
90 Talon stock 16" aluminum swirl wheels w/70% tread, Goodyear Eagle RS-A 205/55 tires: 42lbs


Electrical, sound, etc:
Stock Radio/CD Player/Amp: 10lbs
DSM Turbo ECU 1.5lbs



Exterior:
1G Bumper, Stock Metal Bumper Rear 32lbs
1G Bumper, Stock Bumper Front 35lbs
1G License Plate w/bracket: 2lbs
Tail light ('90-'91 Talon): 2 lbs
Rear center piece ('90-'91 Talon): 2 lbs
1G ('90-'91) clear pass/flash-through front headlight trim, with bulb and socket: 1.5 lb
1G ('90-'91) corner/side marker, with bulbs and sockets: under 1.5 lb



Interior:
Center storage compartment door: 2 lb
Center console one-piece that surrounds the shiftter: 2 lb
Passenger side dash storage compartment door: 2+ lb
Metal brackets that hold up the wood in rear hatch: 2.5lbs



Misc:
Rear Wiper Assembly: 5lbs
Sunroof, Entire 2G glass sunroof assembly w/screws + brackets: 32lbs

1G Hatch, with glass + center spoiler piece + wiper motor + brackets - COMPLETE: 60lbs



przelicznik dla leniwc?w ;)

http://www.przeliczanie.webpark.pl/
Ostatnio zmieniony przez Brian 2009-12-18, 18:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-19, 15:26   

Mati, odchudzenie auta nawet o 50kg, ja zszed?em 80kg to jest du?a r??nica, na pewno bardziej efektywna ni? + 50km. L?ejsze auto lepiej si? ogarnia ni? ci??k? krow?.

[ Dodano: 2009-12-19, 15:27 ]
raQo ja u?ywam auta na codzie?, a je?d?enie z go?ymi blachami to pora?ka na codzie?. Zdj???m ponad 80kg nie trac?c nic z komfortu.
 
 
Brian 
KLUBOWICZ


Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2011
Wysłany: 2009-12-19, 18:45   

Dok?adnie MATi tak jak pisze Octane tutaj nie chodzi nawet o przyspieszenie ale l?ejsze auto lepiej si? prowadzi po zakr?tach ni? 1,5 tonowe ?elastwo :roll:

Mam propozycje ?eby mocni w tym temacie pisali ile co wa?y :jezyk: i zrobi? w?asn? tak? list? jak wklei?em u g?ry. W tej li?cie brakuje mi np. ile wa?y pe?ny system ABS i poduszki powietrzne z kompami , czujnikami itd :wtf:

Octane z tego co s?ysza?em wywali?e? te? maty wyg?uszaj?ce nie ma teraz w kabinie szumu k?? i ca?ej gammy innych odg?os?w ? :roll:
 
 
SAMAEL 
KLUBOWICZ
Forumowa inkwizycja


Pomógł: 47 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 2207
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 2009-12-19, 20:13   

zwa?? jutro moje pude?ko ABS jak znajd? i z 1g ile wazy, przewody w oplocie kt?re je zast?puj? na pewno l?ejsze :lol2:
_________________

Ameryka?skie 210KM, AWD, starczy ;)
 
 
octane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-12-20, 10:06   

Brian nie odczuwam wi?kszych szum?w ni? by?y wcze?niej.
 
 
Kuba_4wd 
zielenina



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 51
Skąd: Zel?w
Wysłany: 2009-12-20, 16:02   

posiadaczom 1G te? przyda si? wiele z tego tematu, tylko ch?opaki bez przesady nie chcemy siedzie? na taboretach i s?ucha? d?wi?ku z t?umika kt?ry ko?czy si? przy kolektorze, dobry temat :badcrack:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12