odchudzenie samochodu to najtansza modyfikacja... darmowa...
Dobra najta?sza darmowa etc. ale nawet jak zdejmiesz z niego te 50kg to niby to odczujesz ? Pytam bo jestem ciekaw.
Mo?e na jaki? pomiarach i zawodach zyska si? jakie? dziesi?te sekundy.
GOLDI napisał/a:
hmmm skoro woz ko?czy swoj potencja?
zak?adasz hipotetycznie ,?e ko?czy ,bo w tym temacie o tym nie by?o jak na razie mowy, a je?li jest seria GST to chyba mo?na mu na seryjnej turbinie jeszcze dmuchn?? wi?cej bez ingerencji w silnik, ni? rozbiera? ca?e auto wycina? elementy i robi? druta
GOLDI [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-18, 18:15
MATi napisał/a:
to chyba mo?na mu na seryjnej turbinie jeszcze dmuchn?? wi?cej
Exhaust/turbo related:
APEXi N1 Silencer: 0.5lbs
Tial 40mm wastegate, With Metal o-ring: 1.5lbs
2G AWD Catback, No muffler: 17.5lbs
2G AWD Catback, Full Catback with Muffler: 37lbs
2G AWD Muffler 19.5lbs
16G turbine housing, ported (made few years back or less time ago): 9lbs
1G 14b original turbine housing, unported: 11 lbs
Evo III exhaust manifold, ported: 12 lbs
Evo III o2 housing, unported: 6.5lbs
1G original o2 housing, unported: 6lbs
1G original exhaust manifold, unported: 10lbs
14b turbo, only center cartridge with wheels+comp. housing, no turbine housing: 5.5 lbs
Seats, safety belts, etc:
1G OEM Front fabric seat plus slider and belt buckle. No belts: 50lbs
1G OEM Front Seat Belt Assembly: 30lbs
1G OEM Rear Seat Belt Assemblies, Speakers and mounting plates: 18lbs
1G OEM Rear Seats (upper and lower, leather): 40lbs
1G OEM Drivers Seat (Leather Adj lumbar): 50lbs
1G OEM Rear seat bottom: 12lbs
1G OEM Split rear seat back: 18lbs
2g OEM seat, cloth, no power: 43lbs
1G middle rear seatbelt mount: 2.5lbs
Exterior:
1G Bumper, Stock Metal Bumper Rear 32lbs
1G Bumper, Stock Bumper Front 35lbs
1G License Plate w/bracket: 2lbs
Tail light ('90-'91 Talon): 2 lbs
Rear center piece ('90-'91 Talon): 2 lbs
1G ('90-'91) clear pass/flash-through front headlight trim, with bulb and socket: 1.5 lb
1G ('90-'91) corner/side marker, with bulbs and sockets: under 1.5 lb
Interior:
Center storage compartment door: 2 lb
Center console one-piece that surrounds the shiftter: 2 lb
Passenger side dash storage compartment door: 2+ lb
Metal brackets that hold up the wood in rear hatch: 2.5lbs
Ostatnio zmieniony przez Brian 2009-12-18, 18:42, w całości zmieniany 1 raz
octane [Usunięty]
Wysłany: 2009-12-19, 15:26
Mati, odchudzenie auta nawet o 50kg, ja zszed?em 80kg to jest du?a r??nica, na pewno bardziej efektywna ni? + 50km. L?ejsze auto lepiej si? ogarnia ni? ci??k? krow?.
[ Dodano: 2009-12-19, 15:27 ]
raQo ja u?ywam auta na codzie?, a je?d?enie z go?ymi blachami to pora?ka na codzie?. Zdj???m ponad 80kg nie trac?c nic z komfortu.
Dok?adnie MATi tak jak pisze Octane tutaj nie chodzi nawet o przyspieszenie ale l?ejsze auto lepiej si? prowadzi po zakr?tach ni? 1,5 tonowe ?elastwo
Mam propozycje ?eby mocni w tym temacie pisali ile co wa?y i zrobi? w?asn? tak? list? jak wklei?em u g?ry. W tej li?cie brakuje mi np. ile wa?y pe?ny system ABS i poduszki powietrzne z kompami , czujnikami itd
Octane z tego co s?ysza?em wywali?e? te? maty wyg?uszaj?ce nie ma teraz w kabinie szumu k?? i ca?ej gammy innych odg?os?w ?
posiadaczom 1G te? przyda si? wiele z tego tematu, tylko ch?opaki bez przesady nie chcemy siedzie? na taboretach i s?ucha? d?wi?ku z t?umika kt?ry ko?czy si? przy kolektorze, dobry temat
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach